Pov charline
Pommelien haar warmte dicht bij mij laat me goed voelen, ik hoop dat ze voor altijd gezond mag zijn nu en niet meer hervalt dat zou ik echt niet aankunnen. Ze ligt te slapen, de laatste paar maanden waren heel vermoeiend voor haar en ook voor mij. Haar hoofd ligt in mijn nek. Ik pak haar stevig vast en val ook snel in slaap.POV charline
Pommelien is hervallen. Ze ligt in het ziekenhuis. Ik mag niet naar binnen want
Ze is heel ziek, de dokter komt naar me toe. Je mag naar binnen fluistert ze. Als ik binnenkom zie ik hoe pommelien helemaal vastzit aan verschillende draadjes. Ik kus haar voorhoofd zacht. Ik ga dood fluistert Pommelien. Het komt goed liefje fluister ik zacht. Het komt niet goed zegt ze zacht. Het is al eens weggegaan, het komt wel goed fluister ik. Ik hoop het maar denk het niet fluistert ze. Ik schrik wakker. Hey shhh alles komt goed fluistert pommelien. Ik had een nachtmerrie fluister ik. Waar ging het over vraagt ze zacht. Je was opnieuw doodziek en je dacht dat je doodging fluister ik. Ik ben hier nog, er gaat niets gebeuren zegt ze zacht. Ik kus haar lippen zacht en streel over haar wangen. Het was zwaar he maar het komt goed zegt ze zacht. Je zo zien afzien was echt zwaar fluister ik. Ze pakt mijn handen vast. Het is oké fluistert ze terwijl ze mijn handen kust. Ze legt haar handen op mijn wangen en plant zachte kusjes op mijn lippen. Haar kusjes verplaatsen zich naar mijn wangen. Daarna achter mijn oor en uiteindelijk in mijn nek. Haar handen glijden glimlachend naar mijn topje. Haar koude handen strelen over mijn blote rug. Ze trekt mijn broek uit. Ik leg me op mijn bed en pommelien komt al snel op mijn heupen zitten. Lukt het wel liefje vraag ik zacht. Het gaat lukken liefje zegt ze glimlachend. Ik kus haar nek zachtjes. Ze kreunt van genot. Ik zie dat ze een beetje uitgeput raakt. Ik leg me naast haar in haar armenGelukkig het was maar een droom maar blijft dat wel zo, wat denken jullie ?