Samen

46 1 3
                                    

POV pommelien
Ik word wakker maar alles doet pijn. Ik zie hoe charline in tranen op bed zit. Wat is er gebeurd liefje vraag ik zacht. Ik had een nachtmerrie zegt ze zacht. Wat droomde je liefje vraag ik zacht. Je ging dood fluistert ze. Ze opent haar hand en ik zie mijn ring helemaal in haar hand staan. Ik ben hier nog fluister ik. De dokter komt binnen. Hoe gaat het hier vraagt de dokter. Cava wel maar heb je misschien een pijnstiller vraagt charline. Voor pommelien vraagt de dokter. Ja zegt charline zacht. Hoe weet ze dat ik het nodig heb. Hoe wist je dat vraag ik verward. Ik zie het aan de manier hoe je doet fluistert ze. Ik pak de pijnstiller in. Mijn hoofd ligt nogsteeds op char haar schouder. Ik vind het zo jammer dat niemand van de familie even komt kijken of alles oké is fluister ik. Dat snap ik liefje zegt ze zacht terwijl ze mijn haren kust. Zelfs jou mama is al eens komen kijken of alles oké was fluister ik. Heeft mijn familie dan echt niet om mij vraag ik zacht. Hey, ze zijn het niet waard om je er zo slecht om te voelen fluistert ze. Ze pakt me stevig vast. Ik zal je alle liefde geven die je verdient fluistert ze. Zacht plant ze kusjes op mijn schouders. Maar jij hebt mij al zoveel liefde gegeven de laatste paar maanden, je kan dat nooit alleen dragen fluister ik. Je verdient nog meer liefde fluistert ze. Ik zie je graag fluister ik. Ik jou ook liefje fluistert ze. Ze plant haar kusjes nu in mijn nek.  Ik zie je zo ongelofelijk graag glimlach ik zacht. Ik jou ook zegt ze en na elk woord plant ze haar lippen in mijn nek. Ze is er zo hard voor mij. Dankjewel fluister ik. Waarvoor vraagt ze zacht. Dat je er altijd voor mij bent fluister ik. We doen dit samen liefje glimlacht ze.

De volgende dag
POV charline
Ik kwam binnen in de ziekenhuiskamer, ik wou haar een kus geven maar die weerde ze af. Nu zit ik naast haar bed. Ze ligt met haar rug naar me toe. Ik probeer om het niet persoonlijk op te nemen maar dat is zo moeilijk. Ik streel zacht over haar rug maar dat weert ze al snel af door verder weg te gaan liggen. Liefje, wat scheelt er toch vraag ik zacht. Niets zegt ze abrupt als ze zich terug omdraait. Ik laat haar even doen, het helpt toch niet om er nu verder op in te gaan. Ik blijf zitten gewoon zodat ze kan zien dat ik haar steun en bij haar blijf. Ik ga even naar het toilet hè zeg ik zacht. Ga maar naar buiten, jij kan tenminste nog naar buiten gaan roept ze. Hey, wat scheelt er liefje vraag ik zacht. Ik lig hier vast tussen 4 muren en iedereen hun leven gaat gewoon verder zucht ze. Het is goed liefje, ik blijf bij jou fluister ik.
Ze draait zich om en legt haar hoofd op het kussen. Haar hand ligt voor haar ogen maar ik zie dat ze me probeert aan te kijken. Je mag me aankijken hoor, ik ben niet boos op je fluister ik. Sorry fluistert ze zacht. Das geen probleem liefje zeg ik zacht terwijl ik haar zacht kus. Het werd me gewoon even te veel fluistert ze. Ik snap het meis, het is echt niet gemakkelijk zeg ik zacht. Ik zie je graag zeg ik zacht. Ik jou ook fluistert ze.

Sorry Guys voor de stress die ik jullie gaf. Het was allemaal maar een nachtmerrie maar blijft het ook maar een nachtmerrie.

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu