Flirten met mijn vriendin

57 2 0
                                    

8 uur s'morgens
POV pommelien
Ik kom binnen en daar ligt char, als ik mijn hand op haar hoofd leg voelt ze nog steeds zo koud als dat ik haar gisteren vond. Ik streel zacht over haar wang. Ze wordt wakker en glimlacht zacht naar me. Ik plant mijn lippen zacht op die van haar. Doe me dit nooit meer aan asjeblieft zeg ik zacht. Sorry echt sorry zegt ze zacht terwijl ze mijn hand vastpakt. Ik leg mijn hoofd op haar borstkas. Het werd me echt even te veel en ik wist het echt niet meer zegt ze zacht. Hey, het is oké echt fluister ik. Het spijt me echt fluistert ze. Ik zie je graag fluister ik. Ik jou ook glimlacht ze terwijl ze door mijn haren wrijft. Liefje, mag ik jou vader laten weten dat je oké bent vraag ik zacht. Ze zucht. Ik snap het liefje maar je blijft zijn dochter, ik vind dat die het recht heeft om te weten dat je oké bent zeg ik zacht. Het is goed zucht ze zacht. Ik beloof je dat ik hem vertel dat die beter nog niet komt zeg ik zacht. Das goed fluistert ze. Ooit ga ik de confrontatie moeten aangaan hè vraagt ze zacht. We doen dat pas als jij er klaar voor bent fluister ik. En hij zal dat ook begrijpen zeg ik zacht.

POV charline
De verpleger kwam binnen. Je hebt toch een geluk dat zo een mooie meid je komt bezoeken knipoogt hij. Euhm oké. Hij knipoogt nog eens naar pommelien en is dan weg. What the fuck was dat zucht ik. Euh geen idee maar het was een beetje raar lacht ze zacht. Hij was gewoon met mijn prachtige vriendin aan het flirten zucht ik. Niet zo jaloers zijn, ik ben niet verliefd op hem fluistert ze in mijn oor. Als hij nog eens met je flirt zal ik hem heel duidelijk maken dat je bezet bent zeg ik feller dan dat ik wou. Kalm liefje, hij is het niet waard zegt ze zacht. Ze plant haar lippen zacht op die van mij. Ik zie je graag fluistert ze terwijl ze me opnieuw kust. Ik zie je ook graag fluister ik. Ze legt zich goed op mijn borstkas en sluit al snel haar ogen. Ik streel zachtjes door haar haren en kus haar haren zacht. Sorry fluister ik. De verpleger komt opnieuw binnen. Hij kijkt met zo een verliefde blik naar poms. Ik zou hem er echt willen afkloppen. Deze mooie meid hier is van mij. Hoe is het hier met jou vraagt hij. Helemaal toppie zeg ik snel in de hoop dat die snel weggaat maar hij blijft maar vragen stellen terwijl zijn ogen gericht zijn op pommelien. Dat ik me nu moet gedragen is zo moeilijk. Hebben jullie nog iets nodig. Dat jij weggaat en nooit meer terugkomt. Nee hoor zeg ik. Eindelijk is die weg. Poms opent haar ogen en kijkt me glimlachend aan. Ze wilt haar lippen op mijn lippen planten maar ik draai snel weg. Wat is er gebeurd vraagt ze zacht. Die verpleger stond hier weer, hij kon zijn ogen maar niet van je afhouden zucht ik. Je moet niet zo jaloers zijn, ik vind dat echt niet leuk zucht ze. Sorry maar het is zo vervelend zucht ik. Dat snap ik maar ik ben alleen maar verliefd op jou, niet op iemand anders zucht ze terwijl ze haar kin op mijn borstkas legt. Hij moet gewoon niet zo kijken naar jou klaar zucht ik. Liefje, ik wil dat je niet zo jaloers doet zegt ze zacht terwijl ze over mijn arm wrijft. Sorry fluister ik.

OnverwachtWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu