Máté
Valamiért úgy érzem, hogy az univerzum összefogott ellenem, és mindent elkövet annak érdekében, hogy ne barátkozhassak meg még jobban Leával. Most komolyan, minek kellett annak a kis cafkának pont akkor odajönni, vagy egyáltalán odajönnie hozzánk? Teljesen felesleges volt bemutatkoznia nekem, mert pontosan tudtam, ki ő. Pontosan az ilyen lányok azok, akik csak a hírnevem miatt akarnak tőlem bármit is, barátkozni, vagy kapcsolatot, de szerencsére már átlátok a szitán.
Lea vajon tudja, hogy ismert vagyok? Tudja, hogy több ezren nézik a streamem, esetleg belémfutott már tiktokon? Egyáltalán van tiktokja?
Miért foglalkoztatnak ilyen kérdések?
Ki kell derítenem valahogyan, hiszen egyszerre mégsem rohanhatom le őt ennyi kérdéssel, aztán leshetném a közelebbi barátkozást. Már tudtam is, kitől kérek segítséget.Máté üzenete: Szia! Figyelj..Lea mennyire van tisztában azzal, hogy én és KDS streamelni szoktunk twitchen? Mennyire van tisztában vele, hogy több ezres közönséget mozgatunk meg?
Rebi üzenete: Háhá, kis nagyképű.
Amúgy nem tudom, azt tudja, hogy KDS streamel, de téged nem tudom, én legalábbis nem említettem neki.Máté üzenete: Ez nem nagyképűség, Bekkike, ez csupán az igazság. Amúgy köszi, és kérlek ha lehet, ne is mondd el neki.
-rendeztem le ennyivel, majd kiléptem. Azért kértem, hogy ne mondja el neki, mivel nem szeretném, hogy csak azért barátkozzon velem, mert ismert vagyok, mert én vagyok Icehavok, hanem azért, mert én Tálas Máté vagyok, a legjobb barátnőjének a pasijának a legjobb haverja. És egyelőre ő még csak így lát engem, és ez így van rendjén.
Mivel az előadók előtt nem tudtuk befejezni a beszélgetést, dobtam egy üzit Leának, hogy ha hazaér, mindenképp keressen fel, hiszen nálam ez nem olyan egyszerű, én amit el akarok érni, azt elfogom, és ez sem állhat az utamba.
Lea üzenete: Szia, itt vagyok.
Máté üzenete: Szia kicsi lány, örülök. Milyen volt az első napod?
Lea üzenete: Hát, elég kimerítő.. most legszívesebben két hétig csak aludnék..
Máté üzenete: Alvás az kell is, azt mondják, a kevés alvás árt a szépségnek.
Lea üzenete: Akkor már mindent értek. Mikor jársz aludni?
Máté üzenete: Ez köcsög volt. Mostmár el kell gondolkodnom, hogy el-e hívjalak randira, bár eddig egyértelmű volt..
Lea üzenete: Nekem pedig azon kéne, hogyha erre (ne adj Isten) sor kerül, elmenjek-e.
Máté üzenete: Hát, nem tudom te hogy vagy vele, de nekem sikerült döntenem. :D
Lea üzenete: És a döntésed esetleg el is mondod nekem, vagy rakjak oddsot?
Máté üzenete: Van programod most szerdára? Mondjuk...ez hülye kérdés volt, persze, hogy van..most hívtalak el..
Lea üzenete: Én meg most fogadtam el. :D Viszont már megyek, majd elalszok, és az alvás a lételemem, szóval jó éjt!
Máté üzenete: Jó éjt délután fél négykor? Na, a pontos definíció az alvásmániára, te vagy, Leus. :D
Erre már nem írt vissza, gondoltam én bealudt.
Elindítottam egy streamet, amiben szinte ugyanazt csináltam, mint múltkor, vagyis nem egészen, mert a legutóbbi streambenm KDS -sel meghódítottunk egy játszóházat, én több-kevesebb sikerrel néhány szaltót próbáltam végrehajtani, ami inkább egy hal ficánkolására emlékeztette KDS-t, és a nézőket is.
KAMU SEDANG MEMBACA
Várod már?
RomansaLea sok éve álmodik arról, hogy Egerbe költözik, ott megy egyetemre, ott tervez mindent. Minden tökéletesen sikerül, ám egy a gond; a magány. Legjobb barátnője a fővárosban éli mindennapjait, és ez nem teszi lehetővé a napi találkozásokat. Ám az egy...