Yukarıdaki Eymen

14 0 0
                                    

Müzik odasından çıktıktan sonra sınıfa geldiğimde Zehra hoca gelfi ve derse başladık. Bu dersi seviyordum çünkü bilimle ilgiliydi ve bilimi seviyordum.
Dersi pür dikkat dinlerken sınıfa nöbetçi girdi ve aras ile beni müdürün çağırdığını söyledi böyle olmucağını tahmin ediyordum.
Müdürün odasına doğru ilerlerken Aras beni nöbetçi öğrenci görmeden dudamığı yapıştı ve onu bütün gücümle itekledim.
Müdürün odasına girdiğimizde Arasa
"niye nazı müzik odasına kitledin" dedi ve Arasda "Kzı öpmek için odaya kitledim" dedi. Müdür bu cümleyi duyunca ağzı açık kaldı tahmin ettiğimdem fazöa şaşımıştı hatta çok fazla şaşırmıştı!!!....
Bizi sınıfa gönderdiğinde sıkıla sıkıla indim çünkü zil çalmuştı ve ben dersi dinleyememiştim bu çok kötü bir durumduuu!!!
Kantinde Betülü gördüğümde yanına gidip oturdum ve beni oturduğum saniye sorguya çekti
Daha sonra yanımıza Yusufgil gelfi ve bana özür diledi niye dilediğini sordum ama cevap vermedi
Zil çaldı ve sınufkara dağiiıldık ders bittikren sonra eve gitmek için ders kitabım ile defterimi çantaya koyduktwb sonra çıkışa yürüdüm
Yürümek istediğim için uzun yoldan gittiğimde önüme iki tane lise çocuğu geldi ve tacize uğruyacağımı anladım.
Onlarla uğraşmak istemediğim için koşmaya başladım ama kurtulamadım. Beni kollarımdan yakalayıp duvara yapıştırdılar ve üstümdeki tişörtü yırtıp kollarımı bağladılar ve beni bir sandalyeye oturrtular.
Onların önünde sütyenleydim ve bana yaklaşıyorlardıı!!!!
Çocuklardan birini tanıyordum Arasın arkadaşıydı ama diğerini tanımıyordum.
Arasın arkadaşı olan çocuk bana dönerek "Eğer rahat durmazsan o memelerini Arasa yalatırım" dedi.
Bende korktuğum için tmm demekle yetimdim.
Birkaç dakika sonra yanlarına Aras geldi ve gözlerini benim gözlerime dikti.
Ellerimi çözmeden önce eşofman altınıda çıkardı ve ellerimi çözdü. Beni kucağına aldığında bacaklarımı yalıyordu. Arabaya bindirdiğinde yanıma oturdu ve öndekiler görmesin diye perdeyi kapattı. Kapattıktan sonra beni yatırdı ve meme uçlarımı yaladı

Lise Aşkı 😍😍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin