....

22 0 0
                                    

Luke

"Evet alex bey gelelim sana noluyor neden laf atıp duruyorsun noldu sizin orada neden luna bir anda ordan uzaklaşmak istedi "
Alex keskin bakışlarını önce bana sonra ormana çevirdi
"Hiçbir şey olmadı kendisi istedi "
"Senin karşında salak mı var bak bakıyım luna avcılar ortada holta atarken güvenli yerinden mi ayrılacak "

Alex sinirle bardağı koydu yerine bir kadeh daha doldurdu
"Neden ona sormuyorsun luke sorularının cevabı bende değil "
Uzatmak istiyordum bu konuyu ama luna içerdeydi
"Ben nasılsa öğrenirim alex ama öğrendiğimde inşallah sen konunun içinde değilsindir yoksa afetmem "
Alex gülerek içkisini içti " merak etme ben değilim konu "

Aradan kısa bir süre geçince alex " ben bir lunaya bakıyım "
"Hopp nereye sen kal ben bakarım "
Alex eliniyle "buyrun efendim sizin olsun "
"Oğlum dua et kız içerde "

Ona omuz atıp lunanın odasına doğru yürüdüm kapıyı tıklattım ama ses gelmeyince girdim kitapla uyuya kalmış kitabı aldım kımraştığında üstü açılmıştı yorganla üstünü örttüm.

Saçları yastığa dağılmıştı çok güzeldi telefonum titreyince uyanmasın diye panikle telefonu sessize aldım .

Arayan nickti açtım "bekle nick " kapıyı sessizce kapattım
"İyi misiniz dostum luna nasıl neredesiniz "
"İyiyiz nick lunada iyi şuan uyuyor benim villadayız gel istersen "
Nick sessizleşti " sadece sen varsın dimi "
"Alexsander da burada "
Nick sinirlenmişti nefes alışverişini hissediyordum
"Ne işi var onun orada luke "
"Sakin nick gelmek istersen gel yada sabah gel bizi al "
"Şimdi onu çekemem luke luna iyi dimi sabah gelir alırım sizi "
"İyi dostum elenaya söyle lunanın odasında eksik varsa baksın oda sevenir zaten "
"Tamam luke söylerim "
"Görüşürüz dotum "

Kapattım alex bana bakıp " boşa hazırlık yapıyorsunuz jack onu geri istiyor "
"Seninle bu konuda tartışmıycam luna bizimle gelecektir emin ol jackin malı değil o mühür işide halolcak"

Alexsander

Luke mutfaktaydı lunanın çığlık ile yermizden fırladık
Terler içindeydi yanına oturdum
"Tamam geçti güzellik"
Luke su doldurdu lunaya uzattı "al canım iç "
"Noldu luna ne gördün "

İkimize baktı " bir ormanda kulübede yanıyordum yangını bedenimde hissetim biri vardı ama yardım etmiyordu ateş büyüsünden mi? "
Luke "olabilir canım bedenin çok yorgun düştü istersen nicki arıyım gelsin alsın bizi şifacılar sana bir baksın "
"Olabilir aslında ama jack"
Lunaya dönüp " senin iyi olman gerek jack ben hallederim siz gidin ben şimdi çıkıyım malikaneye gidiyim sabah olmasına da az kaldı nickholas gelir"

Biz odadan çıktık lunada duşa girmeye hazırlanıyordu
Luke dönüp "ona iyi bak ben etrafa gitmeden bir bakıcam ormanıda incelerim avcı görürsem sana yazarım telefonun açık olsun nickholas hemen gelsin"
Luke tamam dedi ve telefonunu çıkardı nicki aradı

Nickholas

Yatakta dönüyordum uyuyamıyordum sabah olması ve lunayı görmek istiyordum
Kapı çaldı gelen elenaydı "nick rahatsız ettim ama uyuyamadım bende mi? Senle gelsem lunayı almaya "
Gülümsedim "tabiki neden olmasın bir dakika " telefonum çalıyordu "arayan luke birşey mi? Oldu"

"Noldu dostum iyimisiniz ?"
Luke "iyiyiz dostum sadece biraz erkenden gelmen gerek luna çığlıklar içinde uyandı şifacıların görmesi gerek "
"Tamam hemen hazır olun geliyoruz " elena telaşla bana bakıyordu "çabuk hazırlan gidiyoruz simona da haber ver evin etrafını sıkı halde denetlesinler korumalar hata istemiyorum lunayı getirelim "

Elena koşarak çıktı.

Aşağıya indiğimde nerdeyse herkes oradaydı.
"Bakın duyanlar buradaki herkesi uyarsın bir avcı tehlikemiz var bir çoğunuz biliyor gözünüz açık olsun korumalar 2 kat önem alın kendinizi koruyun küçük büyüler yapabiliyorlar " dedim ve hizla dışarı çıktım simon yanıma geldi
"Senle gelmemi ister misin? Nick"
"Hayır dostum burada sana ihtiyaçları var komuta sende kısa sürede dönücem o sürede dikkat edin "

Arabaya atladık elenayla simonın vedalaşmasını izledim elenaya birşey olmamalıydı sağ salim evde olmalıyız

Elena arabaya bindi "hadi gidelim burayı koruma altına aldım nick ama hızlı olmamız lazım "

"Tamam canım olabildiğince hızlı olucam "

Ormandan ayrılmamız lazım tehlikeli ana yola doğru sürdüm daha hızlı ulaşırdık luke arıyordu "efendim dostum "
"Çıktınız dimi biz hazırız alex malikanesine geçiyor o sırada ormanla etrafı kolaçan edecek bir durum olursa haber verecek "
"Tamam dostum yoldayız yarım saate varırız "
Kapattım aklım lunadaydı yaralı mı? acaba neden apar topar çağırdılar "elena nolursa olsun yanımdan ayrılma lütfen kendini hep korumada tut "
"Tamam nick "
....

WİLSON KURTLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin