...

19 0 0
                                    

Nickholas

Gecenin karanlığı gidiyordu şafak görünmüştü.
Luna daha iyiydi ama mühürün kalltığını uyanınca öğrenecektik gözlerim ağırlaşmış sırtımdaki yük iki katına çıkmıştı kaç gündür uyumuyorduk rüya görmeyeli kaç gün olmuştu bilmiyorum.

Düşüncelerimi susturmak için ne yapsam aklıma tekrar tekrar geliyordu. Yerimden kalktım bir bardak viski doldurdum içicektim ki kapı açıldı luke içeri daldı.

"Hooppp dostum dur onun için erken al bir kahve iç toparla öküz çarrpmış gibisin "dediğinde gülümsedim.
"Komik mi? Şimdi ver tamam " dedim
Luke sırtıyordu gözleri lunaya dönünce yüzü düştü.

"Nasıldı gece düzelecek mi? O çok özel biri nick" dedi
"Gece iyiydi hem üzülme luna güçlü bir kadın düzelecek".

Luke lunanın yanına oturdu ellerini tuttu " bizim aramıza dön buralarda özleniyorsun cadı " dedi ve elini öptü. "Eee luke hadi sen gitde simonı ve elenayı çağır ." Uzaklaşmasını istedim luke anlamamıştı "dostum sen git yıkan bence çok kötü kokuyorsun luna bu yüzden bile uyanmaya bilir " tişörtümü kokladım haklıydı.

"Tamam ama luna tek kalır " diyince "dostum ben buradayım birşey olmaz elena da gelir sen gelene kadar "
Tamam dedim ve omzunu sıktım "yanından 1 saniye olsun ayrılma jacke güvenmiyorum"

Luke

Luna bu kadar zorluğa rağmen iyidi ve o ilk gördüğümdeki güzelliği üstündeydi saçındaki bir kaç tutam grilik bizden olduğunun kanıtıydı. Nick arada olmasa bu kızı asla yanlız bırakmazdım çok severdim halen seviyorum sadece dostumun sevgilisine bu gözle bakmak zoruma gidiyordu. Keşke...

Düşüncelerimi susturdum keşkenin devamı kötüydü.
Luna hafif kıpırdandığında yerimden doğruldum. Gözlerini açmıştı etrafına anlamsızca bakıyordu.
"Luna su istermisin " dediğimde hafif kafasını oynatıp olur dedi suyu doldurdum ve yanına gittim kafasını hafif kaldırdım ve içmesine yardımcı oldum "teşekkür ederim luke iyki varsın " dediğinde kalbimin hızla çarpmaya başladı. "Sende canım daha iyisin kontrolerini elena birazdan gelip yapacak " luna bana dönüp "mühür gitti dimi " diyince ne diyeceğimi bilemedim "elena bakacak luna birazdan burda olur gece biraz yorucu geçti " diyip gülümsedim

O sırada kapı açıldı gelen jackti yanında alexte vardı.
"Günaydın luna nasıl "dedi jack yanımıza doğru geldi.

"Günaydın jack gördüğün gibi uyandı daha iyi" dedim lunanın elini tutup.

Jack bana bakıyordu alex ise cama doğru yürüdü.
Jack "biraz bize müsade eder misiniz? Luna ile konuşmak istiyorum" dediğinde gözlerimi lunaya çevirdim hayır der gibi bana bakıyordu.
" baş başa konuşmanın sırası değil sonra luna iyi dediysem konuşacak derecede değil " dedim .
Luna yerinden biraz doğruldu. Bana bakıp "nick nerde luke " dedi
"Gelir birazdan canım duş alacaktı su istermisin " olur der gibi kafasını salladı. Suyu verdiğimde jack lunanın yanındaki sandalyeye oturmuştu.

Jackhead

Luna biraz solgundu. Yanına oturduğumda yüzünü camdan tarafa dönderdi alexe bakıyordu.
"İyi misin luna mühür işi haloldu sanki seni hissedemiyorum" dedim luna gözlerini bana çevirdi
"İyiyim herkes sürekli soruyor iyiyim mühürü hissetmiyorsan doğru yoldayız demektir " dedi
Luke döndü "luke kalkmama yardım eder misin?" Dedi ben ellerini tutacakken çekti ne zaman gidicekti bu öfkesi bilmiyorum ama böyle olmasını istemiyordum.

Kapı açıldı nickholas elena ve simon girdiler içeri
Lunayı ayakta gördükşerinde sevindiker elena lunaya yaklaştı "çabuk toparladın canım arkadaşım " dedi lunaya sarıldı nickholas arkasındaydı ve elena kenara çekildiğinde birbirlerini öptüler alexle göz göze geldik.

Elena "tamam aşıklar şimdi kontrol edelim lunayı " bana döndü elime bir bıcak uzattı " al jack çok kekin olmadan bir çiz bakalım kolunu" dedi bıcağı aldım

Lunaya baktım korkuyordu gözlerinin içine bakarak çizmeye başladım mühür kalkmış olmalı ki acı hissetmediği yüzünden belliydi. "Mühür kalktı elena hissetmiyorum lunayı buda doğruladı" dedim ve bıcağı masaya attım alex yüksek sesle "tebrik ederim buda bittiğine göre gidelim jack " dedi lunaya bir umut baktım "tamam dostum gidelim " dedim alex önden giderken lunaya baktı "görüşürüz luna olanlar için üzgünüm ama iyi birşeye vesile oldu mühür kalktı her zaman kapılarımız sana açık" dedi ve sarıldılar.
Arkasından ben gittim luna bana baktı " teşekkür ederim jack " dedi. Elini tuttum "ne demek görüşürüz yakında" dedim ve ayrıldık odadan .

Alexle arabaya bidnik alex bana baktı "dostum hadi bunu kutlamalıyız bizim her zamanki yerimize gidelim" dedi hafif gülümsedim "neyi kutluycaz dostum ben seni bırakırım malikaneye dönmem gerek balo var yakında o işlerle ilgilenicem" dedim
Alex "dostum sen neden üzülüyorsun bak kurtuldun bu yükten nolucaktı kız sana mı dönecekti olanlardan sonra "

"Dönecekti alex ben ona bilerek zarar vermedim vermemde bunu anlaması gerekiyordu nicke de söylemedi aramızdakileri "
Arabayı çalıştırdım " sür dostum nick zaten yakında öğrenecek merak etme " dedi.

WİLSON KURTLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin