LUNA HONEST
Çok zaman geçmişti. Aklım başımda değildi nerelerdeydi bir anda ortadan kaybolmuştu.
Okul tatil olmuştu yapacak pek birşeyde yoktu jackie sürekli partilerdeydi benide çağırıyordu ama hiç içimden gelmiyordu. Onu görmek istiyordum yatakta dört dolanırken bir kitap okusam iyi gelirdi kitaplığıma doğru ilerledim ve bir kitap alıp evden çıkmalıydım. Hızla arbaaya atladım ve ormana doğrı gittim çınar ağacının altına oturdum. Kitabımı açtım okumaya başladım. Saatin kaç olduğunu bilmiyordum hava kararmıştı ama oturduğum yerden kalkıp arabaya doğru gittim telefonuma mesaj gelmişti jackie "nerdesin yanına geliyim bir cafede oturalım " yazmıştı bende ormanda olduğumu bizim cafemize geçmesini söyledim ve cafeye doğru ilerledim ağaçlık yoldan geçerken camımı açtım o uzun çam ağaçlarının güzelmkokusunu içime çektim. Aniden durdurdum arabayı karşımda kocam gri kürklü görkemli bir kurt duyuyordu çok korkuyordum arabadan inip kaçmalımıydım napıcaktım "siktir buda nerden çıktı " dedim kendi kendime ve arbadan indim ormana doğru koşmaya başladım kurtta tam arkamdaydı kalp atışım hızlanmıştı nefes alamıyordum kurt önüme geçti ve hırlamaya başladı dişleri çok keskindi. Kendimi sakinleitirmeye çalışıyordum ani hareket yaparsam zarar göreceğim belliydi. Elime bir odun parçası aldım napıcaktım kurtamı vurucaktım şaka gibiydim. Kurt bir sıçramayla üstüme atladı keskin pencelerini vücudumda hissediyordum gözlerindeki öfke çok netti zevk alırcasına hırladı ve ulumaya başladı avımı yakaladım der gibi perçelerini vücudumda gezdirdi canım yanıyordu büyük bir zevkle kolumdan yukarıya doğru çizmeye başladı çığlık atıyordum gözlerimden süzülen yaşları görüp devam etti gözlerimi kapattım ölecektim ve görmek istemiyordum gögüsüme doğru hızla ilerliyordu biranda ağırlık üstümden gitmişti gözümü açıp baktığımda siyah postlu devasa büyüklükteki bir kurt gri postlu kurtu üstümden fırlattığını birbirlerine hırlıyorlardı siyah kürklü bi sıçramada gri postun boynunu ısırdı canı çok yanmış olmalı ki acıyla inledi.
Ve oradan koşarak uzaklaştı. Ayağa kalkacak halim yoktu yerimde doğrulup kollarıma baktım canım yanıyordu kanların aktığını gördüm. Gözlerim kapanıyordu sanki siyah kurtu tepemde durduğunu gördüm sonrasını hatırlamıyorumNicholas wilson
Uzun süre kasabada yoktum sürü olayları ile uğraşıyorduk alfa kurt olmak zordu betam çok tedirgindi sürüye bir saldırı olacaktı nereden geleceğini bilemediğimizden sıkı önemler almıştık.
Sabah uyandığımda beta kurt yanıma geldi. " günaydın nick " dedi "günaydın elena sabah erkenden burda olduğuna göre birşeyler öğrenmişsin " evet der gibi başını salladı ve derin bir nefes aldı "evet nick bişeyler duydum gün ışığı sürüsü burada alfasıyla birlikte birinin peşindeler bu bizle alakalı değil ama bir sürü daha burada o da bizimle alakalı saldırmak isteyen sürüde o alfları zach Michael " dedi odada ileri geri giderken düşünüyordum bu iki sürü iki ayrı sebepten buradaydı ve sürüm tehlikedeydi napmalıyız atak yapmadan büyük alfayla konuş alıydık baştan önemimizi almalıyız " elena büyük alfa ile bir görüşme ayarla " dedim. "Emin misin ? Büyük alfa devreye girerse ortalık karışır " demişti emin bir bakışla ona cevap verdim ve odadan ayrıldı. Duşa girdim ve üstümü giyinip ormana doğru yürüyüşe çıktım. Temiz hava ve kendime alan açmam gerekti sağlıklı düşünemiyordum üç kilometre ötede bir koku aldım çok geçmedende bir çığlık duydum hızla kurta dönüşüp oraya doğru koşmaya başladım. Karşılaştığım manzara hiç iç açıcı değildi kurtu kızın üstünden alıp sinirli öfkeli şekilde hırladım bakışlarımdan korkmamıştı bende üzerine sıçradım boynunu keskin dişlerimle büyük bir yara açtım bu bir uyarıydı eğer gitmezse ölecekti. Acıyla inleyerek koşarak gitmişti kurt gri postluydu hangi sürüden olduğu belliydi. İnsan formuna dönüşmeden kızın yanına ilerledim ağlıyor ve acıyla inliyordu yanına yaklaştığımda gözleri kapanıyordu. "Ha siktir olamaz bu luna ne işi vardı ormanda tehlikeli olduğunu ve dikkat etmesi gerektiğini söylemiştim" diye içimden geçirdim uluyarak betaya nesaj yolladım şifacıyı acil evime getir dedim betada da sinyali duymuştu ve şifacıyı odama götürmek için hazırlanmaya başlamıştı.
İnsan formuna döndüm ve kucağıma alıp evime götürdüm ormandaki sürü üyelerim bana şaşkın gözlerle bakıyordu ama umrumda değildi iyi bir açıklama yapılacaktı luna acı içindeydi önemli olan sadece onun düzelmesiydi şifacı hazırdı odaya vardığımızda hemen ilgilenmeye başladı betam bana meraklı gözlerle bakıyordu. " neler oluyor nick " dedi korkuyla bende olanı anlattım üzerime bişeyler giydim ve beklemeye başladık o sırada betamde sürüye uygun bir şekilde durumu anlattı. Yakın arkadaşım Luke wisdon yanıma geldi " olanları duydum sen iyi misin? Hangi sürüden di söyle icabına bakalım bizim bölgemize izinsiz girmek ne demek ozaman görür " dedi elimi omzuna atıp sıktım " luke saol o dersini aldı ve geri kalan üylerinede durumu çoktan anlatmıştır siz korumaları çoğaltın ne olur ne olmaz tetikte kalalım. " dedim şifacı yanımıza geldi " alfam durumu şuan iyi ama dinlemesi lazım " dedi ve iç çekerek " alfam bilmeniz gereken başka bir durum var " dedi onaylayan bir bakışla anlatmasını söyledim." Alfam bu kız kurt kanı taşıyor ama dönüşümü engellenmiş" duyduklarım karşısında çok şaşırmıştım nasıl engellenbilir kurt dönüşümü sağlanmazsa ölürdü bu nasıl olmuş olabilir nolucak şimdi nasıl anlatıcaz bunu Lunaya yada biliyordu gizlemek istedi bunu öğrenmenin tek yolu uyanmasını beklemekti " tamam şifacı yaraları ne durumda " şifacı" düzelecek ama zamanla kurt kanı şuan işlemiyor yaralarına ama düzelecek yaptığım formül işe yaracak " dedi ve yanımızdan uzaklaştı.
Devamı gelecek okuyanlardan küçük bir ricam yorum yazabilirmisiniz 😇
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİLSON KURTLARI
WerewolfBu kitap bir kızın ilk aşkı ve kurtlarla ilk tanışması üzerine bakalım ilk hangisi galip gelicek bu aşka ... Ozaman haydi okumaya güzel okuyucular