...,

19 0 0
                                    

Luna

Kapının açılmasıyla uyandım gelen jackti bana gülümseyerek

"Uykucu hadi kalk bakalım " dedi.
Yerimden doğruldum saate baktım 9.20'di jacke baktım
"Tamam sen in istersen bende elimi yüzümü yıkıyıp geliyorum" dedim
Jack bana hüzünle baktı " luna konuşalım mı? O günden sonra hiç konuşmadık oturup" dedi ne tepki vereceğimi biliyordum ama sırası değildi önceliğimiz mühürdü.

"Konuşmamız gerek biliyorum ama ne kadar bu konudan kaçarsam ikimizin açısından da iyi olacak sana olan öfkenimi böyle bastırıyorum " dedim jack yanIma gelecekken elimle durmasını istedim
"Haklısın seninle aramızın böyle olmasını istemiyorum mühürde gidicek senden birşey kalmayacak dostluğumuzda giderse yapamam luna " dedi

"Bak senle biz çok iyi dostluk kurmuştuk ama ben sana senin baktığın pencereden hiç bakmadım klişe cümleler kurmak istemiyorum lütfen önceliğimiz mühür sonra bu konu"

Nick odaya dalmıştı "o konu neymiş bakalım" dedi
Kaşlarını çatmış kaslarının gerilmiş olması kızgın öfkeli olduğunu gösteriyordu nefes aldım

"Jackte bana onların orada yardıma ihtiyaç olursa gelir misin diyordu" dedim aklıma hayran kalmıştım
Nickin bakışları daha iyiydi " o duruma bakarız hadi elena hazır sizi bekliyoruz" dedi ve bana elini uzattı tutmam için sonra baştan aşağı beni süzüp yatağın ucunda duran örgü hırkaya uzandı
"Al giy luna aşağısı soğuk üşütme" dedi
Gülümsedim ne üşümesi kıskandığı netti elinden hırkayı alıp giydim ve elini sıkıca tuttum jack bize bakıyordu.

Aşağı indiğimizde herkes salonda oturmuş dinleniyordu bir kısım içkisini almış oturuyor bir kısımda yemeğe dalmıştı toplantı odasına doğru yürüken herkes bakışlarını bize dikti nicke selam verdiler.

Toplantı odasında elena masada birşeyler karıştırıyordu simon ve luke camın önündeydiler.
"Evet hadi başlayalım " dediğimde herkes gülümsedi.
Elena karıştırdığı bitkilerin suyundan bardağa doldurıp bana uzattı " İç canım daha az acı hissedeceksin " korktuğumun anlaşılmasını istemiyordum tamam diyip başımı salladım ve bir dikişte içmeye çalıştım kusucak gibi oldum ısırgan kekik ekinezya demirdikeni ve böğürtlenin o kadifemsi dokusu biraz ekşimsi biraz tatlı karıştı.

Elena bana oturmamı söyledi "istersen seni sıkaca tutalım istersen bağlayalım " diyince acınaklı kedi yavrusu gibi baktım " hangisi daha rahat olursa öyle yapalım" dedim soğuk kanlı bir şekilde
Elena kollarımı ve bacaklarımı kelepçelemişti.
Demirin soğukluğu kalp atışımı hızlandırdı jack bana acıyarak bakıyordu "luna vazgeçelim istersen bak hazır değilsin yapma " diyince aslında mantıklıydı ama ne kadar uzarsa acısıda hissiyatıda o kadar kötü olacaktı.

"Tamam ben hazırım başlayalım " dedim.

Elena şömineye yaklaştı ve eline bir demir mühür aldı ve ayaklarımın bitim yerine bir tılsım semboli çizdi.
Jacke döndü kanını akıtmasını söyledi jack elini bıcağı alıp kesti ve kanı akıttı. Ellerimin içi uyuşmuş gibiydi acıyordu ama iksirden olması lazım ki bacağımız uyuşur karıncalanır öyle bir hissiyat vardı.

Elena ellerini açıp büyüye odaklandı tılsımlı sembolden ateş çıkmaya başladı kanım çekiliyor gibi hissetim ve çığlık attım elena bana " sakin ol tatlım ve bende kal dengeyi kaybetme acını hafifletmek için elimden geleni yapıyorum " dedi göz yaşlarım dökülüyordu ara ara çığlıklarım beni bitkin düşürüyordu nicke baktım orada olup birşey yapamamak onu mahvediyor olmalı ki yerinde duramıyordu.

Elena jacke dönüp " mühürlediğin yerden kanı yenilenenip mühür kaybolana kadar iç ama kendini durdurmalısın bu sana fazla gelicek durabilirsin dimi"
Jack "tabikide" diyip vampir dişlerini çıkardı ve bana yaklaştı korkuyordum " kendimi durdurabilirim sen yeterki benden korkma luna " dedi demesi kolaydı

Boynuma dişlerini geçirmesiyle yumurklarımı sıktım ve kaslarım gerilmişti inlemelerim odayı sarmıştı nickle göz göze gelmeliydim ona ihtiyacım vardı neyseki hep göz hizamdaydı luke ve simon yanlarıydaydı kanım çekilmişti kendimi yavaş yavaş bırakıyor gibiydim bedenimin kontrolü bende değildi sanki nick sinirle " elena napıyor bitmedi mi? Luna iyi görünmüyor " dedi .

Elena jacke döndü üstümden aldı jacki "tamam dur artık " dedi gözünün etrafındaki kırmızılıkla çok ürkütücüydü elena simona bakıp " hemen kan takalım hemen simon " dedi simon kolumdan damar yolu açıp kanı takmıştı.

Elena gözlerimi bakıp "luna birazdan daha iyi hissedeceksin " göz kapaklarım ağırlaşmıştı bedenim sanki bende değildi kalkmak istiyordum ama sanki kımaraşmıyordum

Elena

Luna iyiye gitmiyordu ama beklemeliydik. Nick luke herkes gözümün içine bakıyordu terlemeye başladım.
Üzerimdeki ceketi çıkarıp lunaya döndüm jack kolumu öyle bir sıktı ki acıyla inledim simon yanıma gelip kolumu çekti ve jackin önünde durup " napiyorsun sen canına susdın iyice " dedi
Jack sinirle " noluyor lunaya sevgilin yüzünden hepsi "

"Bak oğlum seni burda kazığa yatırırdım ama dua et luna var ortada " demesiyle yumruklaşmaşarı başladı nick simonı jackin üstünden aldı " delirdin mi? Sen çık hemen odadan sakinleş öyle gel dedi

Bense lunayla temas kurmaya çalışyordum. "Duy. Beni güzelim bırakma kendini hadi buraya dön " dedim ama kendinde değildi kafasına ellerimi koydum nerdeyse oradan çıkmalıydı .

Yemyeşil bir ormanda çiçeklerin arasındaydı oturuyordu elindeki kitaba dikkatle bakıyordu yanına yaklaştım "luna gelmelisn dön artık burası gerçek değil
Diyince bana dönüp " otursana elena bak bu yeni kitabım nickte birazdan gelecek kurt işleri uzun sürdü heralde " napıcaktım lunaın ellerinden tutup "benimle gel nick benim yanımda senin yerin burası değil daha çok erken hadi luna "

"Ama nick buraya gelecek hadi az otur çay içelim "
Çekiştirmeye başladım ama karşı koyuyordu yakından bir ses duydum yaşlı bir kadın " luna kızım yanıma gel turta yaptım yiyelim " demesiyle irkildim ve luna beni kafasından attı.
Yere düşmüştüm luke yanıma gelip " noluyor elena iyi misin?" Luke dönüp "zihninden beni attı luke çıkarmamız gerek oradan yaşlı bir teyze var onunla giderse dönüşü olmayacak kaldır beni " dedim luke sakince kaldırdı bana bir tabure uzattı " ben arkandayım canım sen odaklan "

Tekrar odaklandım yaşlı tyzeyle oturmuş turta ve çay içiyorlardı "aa gel elena bak bu benim ninem "
"Tamam canım hadi gelsene nick seni bekliyor bir görev varmış " nine bana bakıp "sen git kızım lunayla konuşacaklarımız var " dedi
Lunaya dönüp "bak tatlım burası bilinç altının bir oyunu hadi gel bize dön "

Ellimi tuttu ama nine gerçek yüzünü gösterdi iblisti luna korktu "koş luna elimi asla burakma " dedim büyülü sözleri söyledim ve bir geçit açtım.

Luke arkamdaydı. Omuzlarımdan tutumuş "iyi iş çıkardın lunanın nabzı normale dönüyor" dedi çok sevinmiştim baya yorulmuştum luke bana dönüp
"Gel uzan kan bitince ilave yaparız sabaha toparlar. "
"Tamam ama birşey olursa muhakak uyandırın lunayıda koltuğa yer yapalım uzandıralım çoğu işimiz bitti yarın son bir işimiz kaldı " dediğimde nick panikle

"Lunaya mı yapıcağız " dedi "hayır nick jacke "
Tamam dedi ve lunayı çözdü koltuğa yatırdı bitkin hali hepimizi üzüyordu ama düzelecekti o çok güçlüydü.

Nick ellerinden öptü ve koltuğun yanına bir tek kişilik kanepe getirdi ve oturdu başjmdan ayrılmayacaktı luke döndü "sende dinlen dostum ben buradayım " dedi luke omzunu sıktı ve gülerek "tamam al sevgilini senin olsun ben sana yiğecek birşeyler getiririm "

Nick gülerek "aklım fikrin yemek anca ye " dedi ve yastık fırlattı.

O akşam lunaya 3 tüp kan taktık gidikçe iyiye gidiyordu sabah daha da iyi olacaktı....

WİLSON KURTLARIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin