Jacekie ile zaman hızlı geçiyordu haftalar geçmişti.
Bu sabah farklı uyandım kulaklığıma bir müzik açıp odanın bir köşesinde oturdum ve gözlerimi kapattım müziğe verdim kendimi .
" luna duy beni yanımıza gel senin yerin burası " diye bir ses duydum gözlerim açılmıştı etrafıma bakındım kimse yoktu şarkıyı başa sarıp tekrar dinledim ama hayır şarkı sözü de değildi panikledim ve yerimden kalktım aşağıya indim annemler kahvaltı yapıyordu " bana mı seslendiniz " dedim vakit kaybetmeden
"Hayır bebeğim uyuyorsundur diye çağırmadık" dedi annem anladım der gibi kafamı salladım.
Bir kahve doldurup odama çıktım. Hem kahvemi içtim hemde üzerimi giyiniyordum telefonuma baktım jacekie " geç kalma okulda seni bekliyorum "
Nick "günaydın bugün nasılsın birşey olursa muhakak yaz kendine dikkat et " yazmış her zamanki gibi
Luke " hey güzellik bugün işin yoksa kahve ısmarlıyım kahve istemezsen içki ısmarlarım :) " yazmış jacekie tamam çıkıyorum yazdım
Nicke " günaydın iyiym sen nasılsın birşey olmaz dikkat ederim " dedim luke yazacakken tlefonum çaldı açtım " alo " dedim ses yoktu iki dk sonra "luna bizi duymadın mı ?seni bekliyoruz küçük kız "demişti ürkütücü bir ses tonu vardı "sen kimsin nerden buldun numaramı tanıyorum sizi" dedim korku ve endişeli bir halde adam beni dinliyordu uzunca bir süre sustu " seni bekliyorum içindeki sese odaklan bekliyorum gelmezsen biz geliriz " dedi ve kapattı .
Napıcaktım nicke luke söylemelimiydim kafam durmuştu kafayı yiğiyordum galiba elimdeki telefonu çantaya koyup evden çıktım yolda düşünecektim.
Okula vardığımda jacekie ağaç oldum der gibi elleriyle anlatıyordu yanına vardığımda sinirliydi " nerdesin sen ağaç oldum meyve verecektim yetiştin " dedi hafif gülümseyerekten " özür dilerim anca hazırladım gel kahve ısmarlıyım " ısmarlama siktir luke ayıp oldu telefonu hemen elime aldım " kusura bakma anca gördüm olur kahve içelim yazdım " bugün. Biriyle konuşmam gerekti ve korkuyordum " jacekie okuldan sonra lukela buluşacağız istersen sende gel kahve içicez " dedim " yok tatlım sen git benim başkasıyla randevum var " diyerek gülümsediOkul çıkışı luke kapıda bekliyordu gece mavisi bir arabası vardı ve çok güzeldi jacekie görüşürüz diyip yanına gittim " selam güzellik hadi atla seni gğzel bir yere götürücem " diyip kapımı açtı "luke kahveye demiştik ama " luna ne kahvesi bu saate akşam olmak üzere güzel yer gidicez eğlenelim biraz " yanaklarım kızarmıştı ve tamam dedim.
Bir kulübe gelmiştik. Ellimden tutup hadi durma gel dedi bara doğru yürüdük birar tane viski dedi ve barmen kızın çok hoşuna gitmişti buyrun efendim derken bile cilve yaptığı belliydi. Luke da o taylı gülümsemesiniyle teşeklürler dedi gamzeside yanağına oturmuştu luke bana döndü dikkatini toparladı.
" ee anlat bakalım nasılsın toparladın mı?" Bahsetmeliyimdim bugünkü sesten ama bişeyler biliyorsa söylerdi "iyiyim toparladım ama nasıl anlatmasam bilmiyorum "dedim luke" düz anlat noldu yardımcı olurum "
"Bu sabah camda oturup mizik dinlerken bir ses duydum luna buraya gel gelmezsen biz geliriz gibi şeyler sonra biri aradı ve duyduğum şeylere yakın bişiler söyledi"
Luken gözleri sinirden büyümüştü ama benim anladığımı anlayınca toparladı
" korkma olur öyle şeyler bizim şifalı otlardan kaynaklıdır "dedi
Eline telefonu alıp bişeyler yazdı ve kapattı
Bende etrafıma bakındım çok seksi kızlar vardı ama luke sadece benimle ilgileniyordu buda biraz utanmama sebep olmuştu . "Peki neler yapıyorsunuz işiniz ne evde herşeyiniz vardı" dedim luke bana gözlerini devirip "koruma işi olarak düşün yardıma ihtiyacı olanlara yardım ediyoruz " gülümsedim ve içkimden bir yudum aldım . Sohbetimiz güzel ilerliyordu çok içmiştik luke
" yavaşla istersen baya içtik dedi kahve söyliyim istersen "
" hayır ben gelene kadar otur bi lavaboya gidicem ve dönücem " dedim " yardım lazım mı ? " dedi luke
Hayır dedim başımı sallayarak başım dönüyordu lavaboya vardığımda 2 kız vardı bana baktılar ve işlerine devam ettiler elimi yüzümü yıkadım ve çıktım bara doğru yürüken dengemi kaybetmiştim luke gördü ve yanıma koştu." Hop hop tamam seni şimdi arbaya götürelim" dedi
Yürüyecek halim kalmamıştı ne içtim ilk defa bu kadar içmiştim.
Yol boyu Çam ağaçlarını izleyerek gittim ormanda bir karaltı gördüm ve luke bağırdım durması için
Bu ogünki gördüğüm gibiydi kokusunu almalıydım içime çektim çam ağaçları engelliyordu hızla yürüyerek ormana doğru giderken luke kolumdan tuttu " dur nereye sarhoşken orman pek iyi fikir değil " tam geri dönerken yine o ses kulaklarımda çınladı buraya gel luna seni bekliyoruz diye korkmuştum sürekli sürekli o ses vardı luke birşeyler anlatıyordu ama duymuyordum aslında duyamıyordum bir çığlık attım sus yeter diye " ormana gitmeliyim bişiler var beni çağırıyor bırak beni " diyip elinden kaçtım ormana doğru koştum luke da peşimdeydi sese doğru gittim karaltı karşımda duruyordu gözlerim cam gibi parlak ela gözlüydü beni gördüğünde bir adım ileri ışığa doğru geldi buda kimdi ne istiyordu " geleceğini biliyordum luna " kokrtum ve bir adım geri gittim luke orada olması gerekiyordu arkama baktığımda yoktu ormanda kaybetmiş olmalı beni diye iç geçirdim siktir napıcam şimdi dedim luke burdayım diye bağırdım ama cevap alamadım "luna bağırma seni kimse duyamaz o kurt hiç duyamaz " ne demişti o kurt mu arkamda kurt mu? Vardı kontrol ettim ve hiç birşey yoktu.
Daha da yaklaştı ve şuan net görüyordum beyaz tenli güzel taranmış saçları ve takım elbisesi ile karşımda duruyordu
" hiç birşeyden haberin yok dimi "gülerek
" ne demek istiyorsun neyden haberim yok kimsin sen" dedim
Uzunca baktı " vampirim ama korkmana gerek yok sana zarar vermeye gelmedim" dedi şaşkınlıkla onu dinliyordum kahkaha atmaya başladım. " sen vampir git işine gece gece sarhoşum diye yalan söylenilmesinden hoşlanmam " dedim gülerek tepki vermesini bekledim ama doğru olduğunu söyler gibi bana baktı ve gülümsedi " hayır yalan değil kanıtlayayım mı?"dedi " kanıtla bakalım küçük vampir" gülümseyerek hamlesini yaptı gözleri renk değiştirdi ve kehribar rengi oldu vampir dişlerini ortaya çıkardı siktir şaka yapmıyor yalan söylemiyordu geri geri gittim ve bir ağaca yaslandım " uzak dur benden başıma bişi gelsin istemiyorum yeter " dedim ağlayarak vampirde hzılı bir şekilde yanıma gelip " sana zarar vermiycem sadece küçük bir oyun oynayalım" dedi
" nasıl bir oyun " dedim
" benle geliceksin ama gelmeden önce kurtlar kokunu alsın diye kolunu ısırıcam ve ağaca sürücez sonrası kolay" dedi baka kaldım ne diyeceğimi bilemedim " ya yapmazsam öldürür müsün?"
" tamam ne öldürmesi istesem çoktan yapardım"
Kolumdan tutup dişlerini bileğime geçirdi ve kan akınca ağaca sürdü. " şimdi seni istersen kucağıma alıyım sarsılma " dedi "hayır tamam şarhoşum ve halisilasyon görüyorum gözlerimi kapatıp açtığımda gitmiş olacaksın " dedim ve gözlerimi kapattım iki dakika sonra açtığımda karşımda duruyordu. " bırak beni nolur gidiyim tamam açıldım kendime geldim bırak " diyip kendimi geriye doğru attım ama hızlıydı kolumdan tutuup kendine çekti ve alnıma parmak şıklattığında bayılmıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
WİLSON KURTLARI
WerewolfBu kitap bir kızın ilk aşkı ve kurtlarla ilk tanışması üzerine bakalım ilk hangisi galip gelicek bu aşka ... Ozaman haydi okumaya güzel okuyucular