Sonunda geldim
Nasılsınız şekerli yarasalarım?
Hadi başlayalımmm
***
[Yeni baharı bekleyen
mallar]Dora
Hakan'ın abisi kim tahmin edinMurat
Bilal de göt olalımDora
Bilal...Murat
Göt oldum şuan açıkçasıUraz
Götü kolla
Elden gidecek gibi bu seferDora
Hakan lavaboya gitti
Şuan aynı ortamdayız
Bana bakıyorUraz
Şakasına demiştim ama
Gerçekten götü kollaMurat
Telefonu bıraksana mal
AyıpUraz
Doğru ayıpDora
Ne diyeceğim kiMurat
Nasılsın de hâl hatır sorDora
Offf tamam---
Son mesajımdan sonra telefonu kapatıp masaya koydum. Bakışlarımı koltukta oturmuş Bilal'e çevirerek rahatsızca gülümsedim. Ona bakmamla göz göze gelmemiz bir oldu.
Dudaklarımı aralayarak uzun zamandır olan sessizliği baltaladım.
"Nasılsın abi?" derken kafamı sağ omzuma doğru düşürdüm. Ordan bakınca sanki gözüne bakmak istiyormuşum gibi gözükür ama ben aksine bakışlarımı kaçırmaya çalışıyordum. Ben cevabını beklerken o sadece boğazını temizledi. Uyarı verircesine yaptığı hareketle aklıma az önce ki sorun geldi. 'Abi' demiştim yine."Yani... Nasılsın?" diyerek sözümü düzeltmeye çalıştım, bunu söylerkende 'yani' kelimesini uzatmayı ihmâl etmemiştim. Bana gülümseyerek cevap verdi " iyiyim sen nasılsın?"
Sorusuyla bakışlarımı, ne zaman indirdiğimi bilmediğim dudaklarından çektim. Gülümsemesi çok hoştu ama ben nedensizce ilk kez gördüm. "İyiyim teşekkürler" dedim vs hemen ardından dudaklarımı birbirine bastırdım. Onun da bakışları dudaklarıma inince ortamda çok değişik bir hava oluştu. Ama bu havayı bölen ses çok geç gelmedi. Hakan lavabodan çıkmıştı.
Gözlerimi Bilal'den çekip, bize doğru gelen Hakan'a baktım. Hakan salona girerken bana ardından da Bilal'e baktı. Yüzünde oluşan sırıtmayla konuşmaya başladı.
"Abi bize yardım etmek ister misin?" sorduğu soruyla gözlerim fal taşı gibi açıldı. Onlara çaktırmamak için bakışlarımı çeksemde bakacak başka bir yer bulamayınca tekrar onlara döndüm.
Soluksuz, Bilal'in cevabını beklerken yanımıza doğru gelerek cevabı vermişti zaten. "Eh edelim, bakalım" dedi yanımdaki sandalyeyi çekerken. Oturduğu gibi bakışlarını bana çevirip, "Bir sorun olur mu?" diye sordu. Bende hemen kafamı iki yana sallayarak yanıtladım onu.
Hakan'da gelince ödevi sonunda yapmaya başladık...
***
Düz yazı yazamıyorum wşöxisödsşözÇok kısa bölüm ama olsun bişiyokbişiyok
Nasıldı?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn🛑
Seviliyorsunuzzz şekerli yarasalarım 🦇🍬