şiir

664 48 22
                                    

Ben geldimmm

Nasılsınız şekerli yarasalarım?

Hadiii başlayalımmm

***
"Çocuk inandı bir de" diyen Giray'ın cümlesine anıra anıra gülmüştüm. Birkaç kişinin bakışları bizden tarafa dönünce ikimizde zorda olsa, gülmemizi tutmaya çalışmıştık.

"Allah muhabbetinizi arttırsın" dedi tanımadığım bir ses. Elini, Giray'ın omzuna atmış bedene döndüm. Bana başıyla hafifçe selam verdi. Bende aynı şekilde ona selam verdiğimde yüzünden eksik etmediği gülümsemesi daha genişledi. Giray araya girince bakışlarımız yine onu buldu.

"Merhaba Utku" ardından eliyle beni gösterip "Bu Dora" dedi tanıtmak amaçlı. Aynı hareketi Utku için yapınca elimi uzattım. Utku hemen elimi tuttu ve "Tanıştığımıza memnun oldum. İsmini çok duydum." Cümlesinin sonlarına doğru gülen Utku'ya anlamsız bakışlar attım.

Utku'nun bacağına vuran Giray'ı fark edince ne olduğunu anlamıştım. Yüzümde sırıtma yer alırken, bunun sebebini sorgulamadım şimdilik ya da sorgulamak istemedim. Elimi çekip geri oturdum. "İstersen otur Utku" dedi Giray onay almak için bana bakarken. Başımı 'sorun yok' manasında sallayınca gülümsemişti. Utku bir bana bir ona baktı ardından "Ben sizi bölmeyeyim ya" sesindeki utançlık on metreden belli olurdu. Benden utanıyordu sanırım. Araya girme gereğinde hissettim "Lütfen otur." Dedim ikna etmeye çalışarak.

"Ehh peki madem" dedi oturmadan önce. Bir süre sohbet ettikten sonra buranın bana iyi geldiğini görmemek mümkün değildi. Kafam dağılıyordu ve bu bana çok iyi gelmişti. Utku'nun kurduğu cümleyle tüm odağımı onlara verdim. "Biliyor musun Giray çok güzel şiir okur?" Bakışlarımı inanmaz bir şekilde Giray'a yönlendirdim. Başını olumlu anlamda sallayınca şaşkınlığıma merak eklendi. Hemen "Lütfen oku." Dedim.

Tam ağzını reddetmek için aralamıştı ki -yüz ifadesinden belliydi- Utku hıxlıca konuşmaya başladı. "Ha sen diyorsan ki ben utanıyorum Dora'dan okumayabilirsin ama şimdi Dora da istedi ne yapacaksın?" Dedi ima kokan sesiyle. Giray önce Utku'ya ardından bana baktı. Yenilmişlikle kalktı masadan. Utku'yla birbirimize zafer gülümsemesi atarken Giray küçük sahneye çıktı. Onun sahneye çıktığını gören birkaç kişi tüm odağını sahneye yönlendirmişti. Giray'ın kalın ama nazik sesi yankılandı koca restorantta. "Bu şiiri biri için okumak istiyorum" söyledipi her kelimede bakışları direkt üstümdeydi. Kanım yanaklarıma akarken eğdim başımı. Kalbime yine bir şeyler oluyordu.

Arkadan tanıdık jenarik müzik çalınca Giray giriş yaptı şiirine.

"Sen dört mevsim güzelsin,
Ben dört mevsim hasret.
Dört dörtlük dedikleri bu ol'ma'sa gerek.
Gel,
Beşinci mevsimim ol,
İklimler değişsin.
Biz değişelim..."

Sesi kesilince dalmış olduğum gözlerinden çektim gözlerimi. Kaç dakika oldu ya da bir dakika bile oldu mu? Bilmiyordum ama bildiğim bir şey vardı o da bu adam şiir için yaratılmıştı. Tanrı yaratırken sadece şiir düşünmüş. Kalın ve nazik sesi, şiirle ahenk içindeydi. Sadece birbirimize bakıyor, kimseyi umursamıyorduk. Ta ki herkesten "Bir daha" nidaları dökülünceye kadar. Giray utançla kafasını eğdi ve hafifçe teşekkür etti.

Bugün kalbim bir kere daha hızlı çarpmıştı ama eskinin kırıkları batmayı hiç unutmamıştı. Hatırlatmak istercesine hep aklıma aynıbyüz geliyordu. O da aynı mıydı yoksa değil miydi?

---

[Giray x Dora]

Dora
Bıraktığın için teşekkürler

Giray
Rica ederim ne demek

Dora
Orda söyleyemedim ama çok güzel şiir okuyorsun

Giray
Oh be beğenmedin diye ödüm koptu

Dora
Kdlwdmslx
Hayır beğendim hatta çok çok bependim ama orda diyemedim işte

Giray
Sağ ol
Seninde bir yeteneğin var mı?

Dora
Yok
Sadece şarkı söylemeyi severim o kadar

Giray
Bunu daha önce bilmeliydim
Bugün şiir okudum o kadar bunun karşılığı olacak değil mi?

Dora
Olacak mı ki?

Giray
Olmalı bence

Dora
Kdlsndlsod
Peki nasıl ödeyebilirim

Giray
Şarkı söyleyeceksin

Dora
Yok asla

Giray
#hakkımıistiyorum

Dora
Açık alanda olmaz

Giray
Bize gel
Ya da
Rahatzsız olacaksan ben size geleyim

Dora
Yok canım ne rahatsızlığı ama yine de sen gel bize
Burda daha fazla rahat ederim

Giray
Tamamm o zaman
Bana konumu atarsın

Dora
Tamamm
İyi geceler

Giray
Geceler iyi zaten
Sanada iyi geceler

***
Bittiiii

Okunmalar azaldı ama

Neyse sorun değil bu kitabı bitirip hemen diğerini yayınlamak istiyorum

Sizi seviyorum şekerli yarasalarım 🦇🍬

Arel kaçarrr🏃🏻‍♀️


ONSRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin