Geldim ula
Nasılsınız şekerli yarasalarım?
Hadi başlayalımmm
***
Tam karşımda kaşıma pansuman yapan adamı izliyordum. Sanki yaptığı çok önemliymiş gibi dikkatle, özene bezene yapıyordu. Ben yüzünü incelerken kaşımda olan bakışlara gözlerime indi. Göz temasımızı uzatmadan kesti. Ardından dudaklarını aralayarak sessizliği böldü.
"Bir şey soracaksan, söyle." dedi bakışları hâlâ kaşımdayken. Sanki bunu bekliyormuşum gibi yerimde kıpırdandım.
"Bana niye yardım ediyorsun? Yani etme demiyorum. Sadece meraktan soruyorum. Cevaplamak istemezsen anları-" sözümü kıkırtısı bölmüştü. Kıkırdarken elini kaşımdan çekmişti acımasın diye, bu gözümden kaçmamıştı. Eğdiği başını kaldırıp, yine gözlerimle buluşturdu gözlerini.
"Ben öyle istiyorum" dedi tekrar kaşıma dönerken. Yüzündeki gülümseme solmuştu. Kaşımdaki kanı temizlemiş ve yara bandı yapıştırmıştı.
"Neden kavgaya karıştın? " sorusunu yöneltirken eline merhem sürüyordu. Eline sıktığı merheme bakarken yanıtladım sorusunu "dedim ya top kavgası" diğer elini çenemde hissettiğimde kaskatı kesildim. Başımı yavaş bir şekilde kaldırıp, yüzüne bakmamı sağladı. Bana inanmayan gözlerle bakarak cümleleriyle kanaatini getirdi.
"Yalan söyleme. Sen bir top için kavga edecek biri değilsin" dedi merhemi gözümdeki morluğa yaklaştırırken. Utançla başımı eğdim 'nerden anladı ki?' diye içimden geçirdim. Hâlâ çenemde olan elini tekrar hareket ettirerek kaldırdı başımı. Harelerine baktığımda anlatmam için bekliyormuş gibiydi benden bundan cesaretlenerek anlattım. O da bu sırada gözüme merhem süremeye devam etti.
"Bir tane eski sevgilim var..." dediğimde gözümdeki eli durdu ardından devam etti. O devam edince bende derin bir nefes alıp, sözüme devam ettim. "Biz ayrılalı çok oldu, neredeyse 4-5 ay..." başını sallayarak onayladı beni. "Geçenlerde çocuk yine yanıma geldi ve bana tekrar çıkmak istediğini söyledi. Bende reddettim; çünkü aldatılmıştım. Beni aldattığı sevgilisiyle hâlâ birlikte. Herhalde o bunu öğrenmiş ve benim gidip tekrar çıkma teklifi ettiğimi sanıyor. Bizimkilerle maç yaparken bir grup geldi ve bir şey demeden üstümüze saldırdılar. Devamını biliyorsun zaten" dedim. Elindeki merhemi peçeteyle temizlerken tek tek yaralarıma baktı. Hepsi bitmişti.
"Eski sevgilin kız mı, erkek mi?" sorduğu soruyla afallasamda, bozuntuya vermeden cevapladım. "Evet" tek kelime tek bir kelime yüzünü gülümsetmişti. Karşı geleceğini sanmıştım ama Bilal aksine çok normal karşılamıştı.
İlk yardım çantasını toplarken bana "Hadi sen uyu gülüm" demişti. Onun dediğine itaat ederek koltuğa uzandım. O salondan ayrılırken son sorumu sordum. "Seninde sevgilin var mı?" ona bakmasam bile ayak seslerinden durduğunu anlıyordum. "Yok, sevdiğim biri var sadece" diyerek yanıtladı beni. Gözlerimi kapatarak uykuya hazırladım bedenimi o ise bana "iyi uykular gülüm" diyerek çıkmıştı salondan.
***
Kısa bölümlere sövdükten sonra bölümlerimi kısa yazmaya gidiyorum 🏃🏻♀️Nasıldı?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn 🛑
Seviliyorsunuzzz şekerli yarasalarım 🦇🍬