Onsra

525 42 15
                                    

Ben geldimmmm

Öhöm öncelikle şiir hakkında konuşayım. Bulmak biraz zor olabilir, aratanlar için diyorum. Çünkü; şiiri edebiyat hocamdan istemiştim.

Bir de bir başka konu ise kitabın sonu. Şöyle ki kitaba ne olacak bilmiyorum. Yani olayları başta böyle düşünmemiştim ama başka türlü çok sıkıcı geldi. Benlik değildi ve bende bunun üzerine biraz (şüpheli) heyecan katmak istedim. Lakîn başarılı olduğum tartışılır. Demem o ki finalde her şey olabilir. Ben bile kestiremiyorum, her şeye hazırlıklı olun.

Uzattım yine neyse

Nasılsınız şekerli yarasalarım?

Hadii başlayalımmm

***

[Bilinmeyen numara x Dora]

Bilinmeyen numara
O adam size niye geliyor

Dora
??

Bilinmeyen numara
Geçen dövdüğüm adam

Dora
Orasını anladım
Sana ne oluyor?

Bilinmeyen numara
Gelmesin

Dora
Yoruyorsun
(Görüldü)

Bilinmeyen numara
Gitsin sizin evinizden

Dora
Sen o yetkiyi kaybettin Bilal
Hem sana yanıtımı geçen gün
Verdiğimi düşünüyorum

Bilinmeyen numara
Sen dedin diye gitmeyeceğim

Dora
Doğru
Sen arkanda bırakmayı ve terk etmeyi
Daha çok seversin
Ama bu sefer seni bekleyecek biri yok

Bilinmeyen numara
Seni özledim
(Görüldü)

Dora
Ben özlemedim
Geri gitsen fark etmem bile
(Görüldü)

Bilinmeyen numara
Sen bu kadar sert konuşmazdın gülüm

Dora
6 yıl kısa bir süre değil
(Görüldü)

Dora
Neyse konuşmayalım
Yazma
(Görüldü)

---

Derin bir nefes alarak telefonu tezgaha bıraktım. Bilal'le konuştuğumda nefesim daralıyordu. Ama bu eskisi gibi aşktan değil, yorgunluktandı. Kapıdan, içerde oturan Giray'a baktım. Öylece oturmuş, ne yapacağını bilmiyordu. Bu hâli gülümsememi sağlıyordu. İçimdeki daralma ona bakmamla geçmiş gibiydi.

Korkuyordum.

Aşk bana şuan çok uzaktı. Hem Giray'ı üzmekten hem de kendim için korkuyordum. Ya o da öyleyse. Acaba o da öyle ise, Bilal gibi etki bırakır mıydı? Sanmıyorum. Bilal benim için o zamanlar her şeydi. Her şeyimdi ama bitti. Geride kaldı. Doğru konuşayım o gün Bilal gitmeseydi affederdim. Yalan söylüyorlar bana inan, deseydi. Hiç düşünmeden ona giderdim. Ama o kaçtı. Tüm sevgimi onda kullanmış olmaktan korkuyorum. Aşk biter miydi?

Kaynayan suyun sesi kulaklarımı doldurduğunda düşüncelerimden sıyrıldım. Ocağa döndüm ve çay yapmaya devam ettim. Telefonuma düşen bildirim seslerini umursamadan elimdeki bardaklarla içeri adımladım. Bazı şeyler ve kişiler geride kalmalıydı. Giray'ın bana dönmemiş olmasını firsat bilip yüzüme gülümseme takındım. Adım seslerimi duyan Giray benden yana döndü. Gergince gülümsedi.

ONSRAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin