Ben geldimmm
Nasılsınız şekerli yarasalarım?
Hadii başlayalımmm🏥
***
Dora'dan...
Çalan kapıyla abimin atacağı yastıktan son dakika kurtulup kapıya doğru koştum. Abimin arkamdan vurmak için koşturduğu adım sesleri geliyordu kulağıma. Anında kapıyı açıp gelen kişiye baktım. Kim olduğunu biliyordum ama yine de bakma içgüdüsü uyandı içime. Aslında bir şeyden emin olmak istiyordum. Harelerimiz buluşunca kalp atışlarım hızlandı ve kulağıma kadar yandığımı hissettim.
O da bana bakıyor galiba içeri davet etmemi bekliyordu. Tam geri çekilip yer verecekken sabahtandır unuttuğum abimin darbesiyle karşılaştı bedenim. Sonraki darbelerden korunmak için kapının arkasına saklandım ama buna gerek kalmadan, Bilal önüme geçti. "Selim, oğlum kaç yaşında insansın ya" arkasından başımı uzatıp onaylayınca, abim birkaç homurtu çıkararak uzaklaştı yanımızdan. Bende o sırada kapının arkasından çıkmıştım. Kapıyı kapatırken Bilal'in bakışlarını üzerimde hissediyordum. Bu her ne kadar kalbime iyi gelmesede, bir o kadar hoşuma gidiyordu.
Başımı kaldırıp tekrar gözleriyle birleştirdim gözlerimi. Kaç dakika öyle kaldık bilmiyorum ama abimin içeriden gelen bağırışı kendimize gelmemizi sağladı. "Lan Dora git kahve yap bize!" oflayarak mutfağa doğru yürüdüm. En son gördüğüm şey ise Bilal'in, abimin yanına oturmasıydı.
Bilal'e ne ara tutuldun diye sormayın? Bende bilmiyorum çünkü. İlgisi mi hoşuma gidiyor yoksa cidden bir hoşlantı var mı onu bile bilmiyorum. O benim yaralarımı sararken yeni fark etmiştim sanki onu. Oysa yıllardır gözümün dibindeydi ama ben görmemişim. Sarhoş olduğum gün onun yüzündendi ve bunu Bilal'e söyleyemedim. Korktum.
Beni sevmiyor ve abim var. Yani benim ki de zaten hoşlantıdır biter gider. Hissetmem bile hatta hemen unuturum onu. Sırtımda hissettiğim bakışlarla arkama döndüm. Bilal omzunu kapıya yaslamış, beni izliyordu. Kalbim yine süratini arttırırken zor bela açtım dudaklarımı "Bir şey mi istedin?". Bana dalmış gibi izlerken başını sadece iki yana sallamakla yetindi. Yanıma doğru gelirken fırsattan istifade yüzünü inceledim. Esmer teni, dolgun dudakları ve kahverengi hareleri ile adam mükemmeldi.
Tam önüme geldiğinde elini yüzüme doğru uzattı ve yanağımı okşadı. Benim devreler yanarken Bilal konuşmaya başladı. "Abin mi yaptı?" dediğinde büyülenmişçesine başımla onaydım sorusunu. Bu hâlim hoşuna gitmiş olacak ki gülümsedi ardından elini yanağımdan çekti. "Yardıma ihtiyacın var mı, diye soracaktım" dedi mutfağı incelerken. Bakışlarının bana değmesini bekledikten sonra yanıtladım onu. "Yok, teşekkürler" dedim gülümseyerek.
İçeriden abimin sesiyle yanaklarımın al al olduğu hissetmiştim çünkü abim "Tamam Bilal al Dora senin olsun ama gel iki sohbet edelim" dedi.
***
BittiiiNasıldı?
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınnn 🛑
Seviliyorsunuzzz şekerli yarasalarım 🦇🍬