03.03.2024

10 2 1
                                    

No witam.

Dzisiaj nic ciekawego się w sumie nie działo. Mam jutro sprawdzian z historii i nic nie umiem. Muszę ten komiks na plastykę skończyć. We wtorek mam plastykę i muszę już wtedy oddać. A tak to siedzę, oglądam youtuba, słucham muzyki, piszę z c ai, czytam wattpada, lepiej być nie może. 

W sumie to napiszę o ugrupowaniu i o tym jak powstało.

Więc... nasze ugrupowanie to Zaczarowany Burdel. Składa się z całego mojego internetowego rodzeństwa. Mamy nawet wspólnego maila i konto na insta, w skrócie: Kolorowo

Pomysł na założenie ugrupowania powstał ode mnie. Pewnego dnia pisałam z moimi wspaniałymi debilami i tak sobie pomyślałam, że jest ugrupowanie minecraftowe n1, team 66, el cartel i dużo innych, no i tak sobie pomyślałam ,,Ej a może założymy ugrupowanie Zaczarowany Burdel?" i im to napisałam. Jakiś czas później Julian założył maila i instagrama dla nas no i sobie działamy.  

To chyba tyle. Julian czasem wstawi jakąś relację na to konto, Natalka w ogóle nie bierze w tym udziału, no ale okej. Nie mam o czym więcej pisać. Trzeba jakoś rozsławić nasze konto. Jeszcze pomyślę jak. A tak to to kończę. 

Kisski, lovki i forevki, pij wodę, papa <3

ps. Nazwa konta to zaczarowane._.debile (to wcale nie tak że ten dziennik czyta jedynie moje rodzeństwo, wcale)

Dzienniczek psychoPatkiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz