Pengalaman

3.7K 41 2
                                    

"MAcamana Az,Ok ke tak ni,tak kan terus nak demam terkejut kot"usik Mak Lang Timah bila melihat Azhar diam termangu."Az OK.MakLang mulka kan lah "balas Azhar."Ish kamu ni,ini macam perigi cari timba pulak,selalu nya si jantan yang mula "usik Mak Lang Timah."Tak pelah ,orang yang berpengalaman lah kena buat dulu"jawab Az sambil tersenyum sipu." Ok lah mari Mak LAng ajar Az buat,jangan takut takut ,relaks ajer,baru rasa sedap "ujar Mak Lang Timah sambil bergerak mendekati Azhar yang kini duduk berjuntai di tepi katil.

MAk Lang Timah mula melucutkan pakaian nya dan hanya mengekalkan bra dan seluar dalam sahaja sambil memberi isyarat kepda Azhar untuk berbuat demikian. Azhar pantas menarik kemeja T keatas kepalanya dan melucutkan kain tanpa seluar dalam yang membuat dia kini bogel sepenuhnya.MakLang Timah tersenyum sambil memandang batang punai Az yang mula tegak dan mengeras."Wah boleh tahan besar nya tongkat kamu ni Az,sama besar dengan Pak Lang kamu ,tapi kamu punya lagi panjang .geram mya Mak Lang tenguk"ujar Mak Lang Timah .

Dia kini mengajak Azhar berdiri dan mendakap nya sambil bibirnya mencari mulut Azhar untuk di kucup .Azhar yang masih kaku terus memeluk bahu Mak Lang dan melayan kucupan nya."Az bukka lah bra dan seluar dalam Mak Lang,baru sama sama kita berbogel"ujar Mak LAng mengarahkan Azhar. Dengan teragak agak Azhar membuka cangkuk bra di belakang tubuh Mak Lang Timah dan demgan perlahan tangan nya menarik ke bawah seluar kecil Mak Lang nya itu."Wow cantik nya body Mak Lang.bolehh AZ peluk "ujar Azhartag punai Azhar."Peluk lah dan raba lah seluruh body Mak Lang ni ,khas untuk kamu sayang "balas Mak Lang sambil mengeselkan dadanya ke dada Azhar.

Azhar terus merapatkan tubuhnya ke tubuh Mak Lang sambil tangan kanan nya mula meraba buah dada dengan perlahan dan memicit micit puting buah dada,tanpa di suruh mulut ny apula menghisap kedua dua buah dada mak Lang."Amboi dah pandai hisap tetekyer,Azpernah buat ke kat girlfriend"usik Mak Lang nya."Tak delah cuma tenguk dalam video jer"balas Azhar sambil terus meramas buah dada Mak Lang nya.Kini Mkal Lang timah pula meraba dan mengusap batang punai Azhar." CEpatnya batang kamu ni mengeras,tak sabar MakLang nak sumbat dalam cipap dan kemut dia ni"bisik Mak Lang sambil terus mengocok bata Agang punai Azhar.

" Olehkerana Az masih teruna,Mak Lang nak hisap batang punai kamu dahulu dan sedut air mani teruna  Az boleh jadi ubat awet muda ,orang tua tua kata"bisik Mak Lang Timah sambil dia mula bertenggung di depan Azhar dan meminta nya untuk duduk."masa Mak Lang hisap batang Az ni,kamu terus kan lah merasam dan meraba buah dada Mak Lang yer"ujar Mak Lang dan Azhar hanya mengangguk sahaja dan terus duduk di tepi katil sambil membuka kedua pehanya bagi Mak Lang Timah berada di celah kelangkangnya.

Tanpa berlengah Mak Lang Timah terus mencium dan mengucup kepala punai sebelum memasukkannya ke dalam mulut . Sebaik sahaja kepala punai melepasi bibir,Mak Lang Timah terus menghisap kepala dan batang punai dengan agak lahap untuk merasa batang muda anak teruna kerabat suaminya.Azhar pula merasa kesedapan yang pertama kali dirasai nya dan terus di buai nikmat hisapan dan sedutan MAk LAng Timah.Tangan nya pula dengan spontas meramas kedua dua buah dada sambil mulut ny amendengus menahan rasa nikmat."uuuuh ,arg.... sedap nya Mak Lang "suara Azhar mengeluh.

Hampir sepuluh minit Mak LAngmenghisap batang punai nya,Azhar sudah merasa tidak mampu bertahan untuk dia melepaskan pancutan kerana dapat dirasakan air maninya telah berkumpul di hujung punai nya."Mak Lang ,Az dah tak tahan nak terpancut ni"bisik Azhar," OK Az lepaskan pancutan kat mulut Mak LAng ,biar Mak Lang telan semua air Az tu"balas Mak LAng Timah.Tak laman kemudian dengan memegang kepala Mak LAng Timah .Azhar melepaskan beberpa das tepat ke dalam mulut dan terus ke dalam  kerongkong Mak LAng tImah yang sedang memejamkanmata sambil menyedut air dari kepala punai sambil jari jari nya mengurut batang dan kepala punai bagi mempastiak semua air Azhar dapat di sedut."Argh,,,,lega rasa ny aMak LAng "bisik Azhar." Sedap tak sayang MaK Lang punya hisapan ?"tanya Mak Lang Timah." Wah terbaik lah ,terangkat punggung saya kali pertma kena hisap dan sedut macam ni"balas Azhar denga rasa gembira.

Setelah habis semua air di batang punai Azhar di jilat nya,mak Lang Timah pun duduk di sebelah Azhar sambil memaut bahu nya."terimak kasih sayang bagi Mak Lang air teruna Az,lepas ni mulut bawah Mak Lang pula yang kemut batang teruna Az pulak" ujar Mak LAng Timahg sambil mencium pipi Azhar. Ketika Azhar sedang berihat dan mencari nafas untuk permainan seterusnya.Mak LAng Timah segera ke bilik air .

C 1: Tuah TerunaWhere stories live. Discover now