AZHAR masih 'mamai'melayan rasa nikmat bila air nikmat teruna nya di seduat dan di telan oleh Mak Lang Timah sebentar tadi.Dia tidak menyangka MakLang Timah sanggup 'melakukan 'aksi tersebut kepada nya yangmasih 'mentah'.Apakah ini satu permulaan bagi aktiviti eperti itu seterusnya ? Fikir Azhar dalam keraguan.Mak LAng muncul dari bilik air dan terus duduk merapatinya ." Az okey ke,sedap tak Mak L ang sedut air teruna Az tu?"soal MAk Lang ."Best lah Mak LAng ,tak sangka sedap macam tu"jawab Azhar." Az,kalau kita sedang berasmara macam ni,jangan lah panggil Mak Lang, panggil lah nama lain yang romantik,Mak LAng panggil Az sayang,Az pulak panggil lah babe ke"ujar Mak LAng.
"Okey ,Az panggil 'babe'lah"balas Azhar sambil tersenyum."Sekarang kita nak buat apa pulak"soal nya bagai tidak sabar menanti langkah selanjut nya." Sementara tunggu batang Az tu mengeras semula ,kita beromen dulu mari kita baring "jawab Mak Lang Timah sambil memaut lehe Az dan menrik nya berbaring di atas tilam," Kalau tadi babe hisap kote pun sayang kata sedap,itu baru mulut yang atas,lepas ni mulut babe yang di bawah pulak akan kemut batang sayang ,lagi best"ujar Mak Lang Timah sambil dia mengusap batang punai Azhar yang mula membengkak semula.
"Az nak belek body babe yang cantik ini lah,Az geram tenguk punggung babe,rasa nak ramas ramas"bisik Azhar." Buat lah apa yang sayang suka,mulai malam ni body babe ni untuk sayang seorang,babe bertuah dapat sayang yang masih muda,hensem,kote pun besar dan panjang,rugilah Pak Lang kamu kahwin lagi pun dapat janda anak dua"balas Mak Lang Timah.Azhar terus memulakan rabaan ke belakang tubuh Mak Lang Timah hingga ke punggung dimana dia 'meramas dan 'memerah'nya dengan kuat menyebabkan Mak Lang Timah mengerang dan berbisik"'Amboi sayang,suka kat punggung baby ke'? " Suka semua nya babe"balas Azhar.
MAk Lang Timah pun mengucup bibir Azhar dengan agak rakus dan lama sebelum berbisik, "Sekarang sayang dah boleh mula menjilat cipap babe supaya lagi cepat kote sayang tu keras untuk jolok cipap babe pulak".Azhar pun akur dan mengambil posisi di celah kelangkang Mak Lang Timah yang sedia membuka kedua pehanya seluas yang boleh.Dia turut memberi isyarat untuk Azhar meniarap di hadapan cipap ny adan memulakan permainan.Azhar masih teragak agak untuk meletakkan muka nya menghadap tundun Mak LAng Timah yang lebat berbulu itu.
"Sorry lah sayang ,babe dah lama tak trim bulu tu,sengaja nak bagi Pak Lang kamu supaya tak usik cipap babe ni,kalau sayang tak suka esok babe cukur atau trim"ujar Mak LAng Timah."Sayang okey jer,asalkan masih nampak lubang cipap tu"balas Azhar sambil dia mula mengusik pintu cipap dengan dua jarinya.Mak Lang Timah segera memegang jari tangan Azhar dan di arahkan ke pintu cipap dan berbisik"Sayang gentel dan hisap biji kelentit ni supaya cepat babe sampai klimak".Azhar akur dan segera mencari biji klitoris itu lalu di gentel perlahan lahan sambil matanya memandang wajah Mak Lang Timah untuk melihat reaksinya.
"Aw,macam tu lah sayang ,dah pandai tu,boleh lah jilat pulak "ujar Mak Lang Timah yang membuat Azhar segera melekapkanmuka dan menjulurkan lidah di pintu cipap mak Lang Timah.Dia terus menjilat bibir cipap dan mula membuat jilatan ke dalam nya membuatkan Mak LAng Timah makin kuat erangan nya."Wowo sayang dah pandai buat babe sedap ,terus kan lagi sayang"bisik Mak LAng Timah sambil tangan nya mengusap kepala dan rambut Azhar.Walau pun bulu bulu di tundun menyucuk hidung Azhar,tapi dia masih fokus membuat jilatan dan hisapan hingga terangkat punggung Mak Lang Timah yang makin kuat mengerang .TAk lama kemudian Mak Lang Timah menjerit dan memeluk kuat Azhar sambil melepaskan pancutan air mazi nya kerana mencapai klimak dan membuatkan Azhar agak terkejut kerana muka ny aterpercik dengan air nikmat MkLang nya itu.
"Sorry sayang babe terpancut kuat tak tahan sangat,pandai sayang jilat cipap babe" bisik Mak Lang Timah sambil tercungap cungap mencari nafas meayan klimak.Dia terus memeluk Azhar ke dadanya dan mengucup bibirnya."Sayang dah pandai bikin babe sedap ,love u sayang"bisik Mak Lang Timah. Tangan nya sempat meraba batang punai Azhar yang makinkeras dan bersedia untuk bertempur. "Wow,tongkat sayang ni dah ready nak jolok cipap babe ni"usik ny alagi." SAyang boleh pancut ke kat dalam cipap babe nanti?"tanya Azhar." Mestilah boleh,babe tak boleh mengandung dah,sayang pancut lah banyak mana pun"balas Mak Lang Timah.
Azhar pun mengambil posisi untuk meneruskan pertempuran berikutnya.Dia mngusap kepala punai dan di geselkan kebibir ciap mak Lang Timah yang sedang terbuka dan bersedia menerima tujahan batang muda itu."Ok sayang ,tolak pelan pelan ye tongkat tu "bisik Mak Lang Timah sambil tangan nya cuba membantu Azhar memasukkan batang punai nya . Cairan yang membasahi cipap Mak Lang Timah membantu Azahar meluncurkan tongkat nya denganagak mudah hingga separuh batang ny amasuk sebelum tersekat dengan laluan yang sempit.
"Oh sayang ,tongkat u panjang ,laluan situ dah sempit sebab tak de tongkat yang pernah sampai ke situ,tolak pelan pelan lagi.,,,argh argh pedih sayanga" keluh Mak Lang Timah.Azhar terus memberhentikan tujahan nya sambil menatap wajah Mak Lang nya."sorry babe kalau sakit "balas Azhar."Sayang biar kan dulu tongkat sayang kat situ,kejap lagi laluan itu terbuka lagi"ujar Mak Lang nya. Tidak berapa lama,laluan sempit itu makin longgar kerana cecair did alam faraj Mak Lang Timah makin banyak. AZhar pun meneruskan sorong tarik batang punai nya di dalam cipap tersebut.
"Uuuuuh sedap sayang ,laju lagi jolok tu,sedap nya.batang sayang ,keras nya ,"rengek Mak Lang Timah.Dia pun mula mengemut batang punai Azhar sambil mengangkat dan mengoyang punggung goyang kan punggung nya. Azhar makin rasa seronok dan teruja menjolok cipap Mal Lang nya yangmerupakan wanita pertama yang dapat disetubuhi .Sebagai pengalaman pertama Azhar tidak kisah atau dapat membezakan samada cipap tu masih dara atau tidak,baginya kemuatan dan goyangan yang di beri oleh mak Lang Timah itu sudah cukupmemberi dia pengalaman baru dalam hubungan seks.
Hampir sepulh minit kemudian Azghar merasakan batang punai nya di jepit kuat dan ketat oleh Mak Lang nya dan diikuti dengan semburan air hangat di batang punai serentak dengan erangan kuat Mak Lang yang menikmati klimaks. Mak Lang tersenyum puas sambil menatap wajah Azhar yangmasih memacakkan batang nya di dalam cipapnya." Best sayang ,pandai jolok babe yer,kejap lagi sayang enjut pulak cipap babe yer"bisik nya sambil melayan klimaks nya.Azhar meneruskan permainan nya di didada meramas kedua dua buah dadanya.
Tidak lama kemudian,Mak Lang Timah memberi isyarat untuk Azhar meneruskan permainan sorong tarik di dalam cipap nya " Henjut laju lagi sayang "ujar Mak Lang Timah yang membuat Azhar makin galak membuat henjutan kedalam cipap nya ."Argh.....aw aw sedap ny asayang ,kuat kuat lagi sayang ",ujar Mak Lang Timah sambil terus mengerang .Azhar akur dan meneruskan tindakan dan tugas yang di minta oleh mak Lang yang sedang mengajar nya cara 'bersetubuh'.
Hampir setengah jam kemudian Azhar makin terasa air di dalam batang punai ny amahu memancut keluar, dan di rasai oleh MakLang Timah" sayang dah nak keluar ,laju lagi kita sama sama sampai sayang "bisik Mak Lang sambil kedua kakinya memaut pinggang Azahar.Tidak lama kemudian Azhar pun mengerang sambil terus melepaskan beberapa pancutan air mani nya ked alam cipap Mak Lang nya yang kemudian nya turut sama mencapai klimaks dengan melepaskan air nya dan menjerit kepuasan.
Azhar kemudian mencabut batang punai dan berbaring di sebelah Mak Langnya sambil memeluk tubuh nya.MAk Lang Timah kemudian mencium pipi Azhar dan berbisik "Terima kasih sayang kerana puaskan babe". " SAyang buat okey ke babe?" tanya Azhar."Yes sayang .babe puas sungguh,sayang tak perasan babe klimaks beberpa kali masa sayang tengah henjut tadi,best sayang"ujar Mak Lang Timah sambil memeluk Zhar dan mereka berkucupan sebelum mereka bangkit dan Mak Lang Timah memakai kembali pakaian nya dan bergegas keluar dari bilik tersebut.
YOU ARE READING
C 1: Tuah Teruna
RomanceAZHAR (Har)remaja yangbaru tamat sekolah menengah mencari kerja samblan sementara menunggu keputusan peperiksaan SPM. Walau pun ramai kawan kawan nya bekerja di bandar samada di rangkaian kedai makanan segera atau hypermarket Azhar memeilih untuk be...