Sejak mendapat layanan bathin dari Mak Lang Timah,perangai dan rutin harian Azhar jadi berubah . Paling ketara dia akan bersiap awal untuk memebersihkan kawsan dalam dan luar kedai seperti biasa sebelum dia mandi pagi .Selepas itu barulah dia mandi dan berdandan dengan wangian sejkali untuk bersarapan dengan Mak Lang Timah.Sebaik sahaja mak LAng ny amuncul Azhar akan merapati nya sambil memberi salam dan engucapkan selamat pagi dan terus mencium nya jika Mbek Lily tidak ada bersama atau ada di kawasan berdekatan.Mak LAng Timah pula dengan gembira membalas ciumana dan mengusap bahu Azhar ketika memeluknya ."Amboi wangi nya pagi pagi ni"usik Mak Lang Timah."Kenalah bersiap,mana lah tahu jika ada peluang untuk gitu gitu nanti"jawab Azhar . Sambil makan mereka bercakap mengenai urusan mini market termasuk rancngan Mak lang Timah mahu membersihkan danmengosongkan kawasan bawah kaunter.
Azhar pula kerap berlegar berdekatan dengan kaunter atau dimana jua mak Lang nya berada dan akan mengambil kesempatan untuk mengeselkan tubuhnya terutama tangan dan punainya ke tubuh Mak Lang."kamu ni dah ketagih ke Az,asyik mengekor dan menggesel Mak Lang ajer,nanti kantoi dengan Mbak Lily atau customer" tegur Mak Lang Timah."Tak lah ketagih,cuma masih kemaruk lagi,maklumlah baru dapat rasa,Az pun tenguk tenguk juga ,kalau line clear baru Az buat"jawab Azhar sambi l tersengih memandang Mak Lang nya."Jom tenguk bawah kaunter yang Mbek Lily telah bersihkan,"ujar MakLang mengajak Azhar melihat keadaan bawah kaunter yang telah di bersihkan dengan meletakan sekeping karpet .Mak Lang Timahmemberi isyarat bahawa masa lunch break nanti untuk mereka mencuba port baru itu.
Tepat jam 1tengahari ketika Mbek Lily naik ke atas untuk makan dan berehat,Mak Lang dan Azhar berada dikaunter. MaK Lang Timah terus membongkok masuk ke bawah kaunter sambil mencangkung sementara Azhar akan berdiri di belakang kaunter sambil membuka zip seluar untuk MakLang Timah membuat blow job. tanpa berlengah Mak Lang Timah terus memasukkan kepala punai Azhar ke dalam mulut dan menghisapnya .Azhar cuba menahan rasa geli dan nikmat sambil matanya mengawasi pintu masuk ke dalam mini market tersebut.Selepas 15 minit Azhar pun melepas kanpancutan dalammulut Mak Lang Timah yang telahbash kuyup berpeluh .Dia segera bangkit dan bergegas k ebilik air. Gelagat Mak Lang Timah yang bergegas ke bilik air dalamkeadaan berpeluh di dahi dan muka sempat di lihat oleh Mbek Lily yang tururn dari bilik atas." Kenapa mak Lang kamu tu Az,kelamkabut je Bik tenguk"soal Mbek Lily dan Azhar hanya mengelengkan kepala sambil membetulkan zip seluar nya.
Itulah rutin antara Azhar dan mak Lang Timahdi waktu siang ketika bertugas di mini market ,Beza nya bila keadaan mengizinkanmereka akan berdakap dan berkucupan memnyebabkan MakLang Tidak lagi memakai lipstik dan di tegur oleh Mbek Lily dandi anggap sebagai tanda kecewa kepada suaminya . "Mak Lang kamu tu macam sudah putus asa sama pak lang kamu ,"ujar Mbek Lily sambil di amengusik Azzhar lagi" Kamu sahaja yang bisa memujuk dia ,bikin dia rasa terhibur "katanya lagi tanpa mengesyaki hubungan antara Azhar dan Mak Lang Timah.
Setiap malam pula Azhar akan cuba mempercepatkan sesi ulangkaji dengan sabrina sambil matanya meninjau mencari kelibat Mak Lang jika dia tidak muncul untk menonton TV di ruang tamu duduk bersama Sabrina.Tanpa lewat Azhar akanterus mengekori MakLang Timah ke biliknya sebaik sahaja Sabrina masuk untuk tidur. Mereka tidak berbual ketika berada di dalam bilik khuthir suara nya bolehdi dengari oleh sabrina. Maka hanya gerakanfizikal yang mereka lakukan seperti bercium .berkucupan dan bergomol sebagai pemanas hingga lah mereka meneruskanke acara utama. Itulah rutin Azhar dan mak Lang Timah ketika suaminya tidak ada .
Ada masa nya jika Sabrina lewat tidur terutama malam minggu,maka mak Lang Timah pula yang akanmengekori Azhar turun atas alasan untuk ke stor barangan.Mereka kan berasmara di bilik Azhar dan melakukanhubungan sex secara doggy style kerana Mak Lang Timahtidak selesa untuk beraksi di atas katil yang keras dan bergoyang dengan bunyi yang kuat . setiap kali bersama di bilik Azhar,maka Azhar akan segera membasuh kain cadar keesokan paginya hingga menarik perhatian Mbek Lily yang mengusiknya" Anak Az beronani atau mimpi,sampai banjir di atas katil?" soal nya."Apa nak buat,ngak boleh tahan terpaksa lah buat "jawab Azhar yang mengundang reaksi Mbek Lily. "Itu normal untuk anak muda,tapi itu kan membazir air nikamt kamu, apa kata kalau kamu lepaskanpada Bibik sahaja?" ujar Mbek lily yang mengejutlan Azhar.
"Biar bener Bik Lily mahu ngetot sama saya? tanya Azhar, "iya bener bibik pun sudah kangen sejak pak didi pulang ke kampung"balas Mbak Lily sambil tersenyum.
YOU ARE READING
C 1: Tuah Teruna
RomanceAZHAR (Har)remaja yangbaru tamat sekolah menengah mencari kerja samblan sementara menunggu keputusan peperiksaan SPM. Walau pun ramai kawan kawan nya bekerja di bandar samada di rangkaian kedai makanan segera atau hypermarket Azhar memeilih untuk be...