Azhar cukup terseksa menahan rasa dan nafsu bila Pak Lang datang memenuhi giliran nya bersama Mak Lang Timah kerana tiada peluang untuk mensetubuhi dan meniduri Mmak Lang nya itu.Mahu sahaja dia membalas dendam kepada isteri baru Pak Lang yangdi tinggalkan di rumahnya di bandar itu.Nasib baik dia masih ada Mbek Lily yang masih setia melayani nya dengan datang seawal jam 6 pagi selepas menyiapkan sarapan di rumah untuk Pak Lang dan Mak Lang .Mereka punya masa sejam untuk melampiaskan nafsu masing masing pada pagi hari .Mbke Lily juga menjadi ketagihan untuk menikmati batang muda Azhar yang cepat keras di waktu pagi danmasih segar untuk di nikmati.
Ketika berada di mini market di waktu siang Azhar cuba mengelakan dari bertembung dengan Mak Lang Timahkerana dia tidak mahu teruja dan mendekati kerna dia pun tahu Mak Lang Timah juga tidak selesa dengan ada ny suami di rumah kerana dia juga mendambakan sentuhandan tujahan Azhar yang makin di sayangi dan di rindui sejak dia merasa penangan 'batang muda dan sasa Azhar. BIla Pak LAng ada di rumah mereka ,maka Sabrina pun tidak lah membuat ulangkaji bersama Azhar dan ini menambah tekanan pada Azhar terutama di waktu malam kerana ketiga tiga wanita itu tidak ada di kediaman transit kedai itu.
Setelah berjaya menikmati tubuh Mak Lang Timah dan juga Mbek Lily kini Azhar mula membayangkan tubuh kecil dan montok Sabrina anak gadis Pak lang dan Mak Lang yang mula rapat dengan nya ketika sesi ulangkaji. Walau pun pada awalnya Azhar tidak lah begitu teruja dengan remaja berusia 16 tahun itu tapi kemseraan yang di tunjukan oleh Sabrina menggoda dirinya untuk mencuba merasa gadis belasan tahun itu.Sabrina yang berkulit kuning langsat dan bertubuh sederhana punya tarikan dis egi senyuman yang manis menampak lesung pipit dn menarik perhatian Azahar .Kini mereka berdua tidak lgi kekok untuk bergurau ketika mengulangkaji walau pun Mak Lang Timah ada bersama di ruang tamu sambil meonton TV .Di situ juga lah tempat Sabrina mengulangkaji dengan bimbingan Azhar.
Mak LAng Timah pernah memberi tahu Azhar bahawa dia lebih suka Sabrina berkawan dengan Azhar di depan mata nya dari pada kawan lelaki yang lain yang dia sendiri tidak mengenali dan melihat mereka. Mak Lang Timah pun sedar Sabrina juga meminati Azhar bila dia beberpa kali tersasul menyebut Azhar sebagai handsome dan macho .
Bilamana keptusan peperiksaan di umumkan Azhar mendapat keputusan yang baik sepeprti dijangka dan dia turut memohon kemasukan ke universiti tempata untuk progrem diploma dan juga institut kemahiran yangmenawarkan bidang teknikal.Sebenarnya Azhar dalamdilema kerana kalau dia mendapat tempat di IPT atau IKM sudah pasti dia akan berpisah dengan keluarga Mak Lang Timah dan tidak dapat membantu dalam menguruskanmini mart.Perasaan yang sama juga di kongsi oleh MakLang sekeluarga yang telah serasi dan seronok bersama Azhar terutama mak Lang Timah dan juga Sabrina serta Mbek Lily. Keperhatinan mereka menambah lagi tekanan pada Azhar untuk mebuat keputusan.
Akhirnya setelah berbincang dengankeluarga dan guru kaunselingdi sekolahnya Azhar memutuskan untuk meneruskan pelajaran di Tingkatan Enam di sekolah di bandar tersebut dan dia dapat meneruskan kerja sambilan di mini market tersebut .keputusan Azhar di sambut dengan penuh kegembiraan dan sebagai 'hadiah peperiksaan'dan juga bagi memudahkan perjalanan harian Azhar ,Mak Lang Timah telah membelikan sebuah motorsikal baru walaupun Azhar telah merancang untuk membeli motorsikal terpakai sebelum itu. Azhar juga akandatangmembimbing sabrina 3 kali seminggu mengikut sabjek yang di pilih sabrina .Beza nya Azhar tidak lagi tinggal di kedai itu kecuali pada hari minggu ,namun tugas nya melayan Mak Lang Timah tetap berjalan seperti biasa,kecuali giliran Mbek Lily yang sukar di laksanakan kerana faktor kesesuaian waktu .
Olehkerana Azhar dan Sabrina berada di sekolah yang sama ,maka mudah lahmereka bertemu dan atas permintaan sabrina,makLang Timah terpaksa membelikan helmet khas untuk Sabrina bagi membolehkannya membonceng Azhar jika pulang lewat atas kegiatan ko korikulum. Ada masa nya itu dijadikanalasan untuk mereka 'berdating'termasuk pergi menonton wayang atau melepak di mall kerana masing masing sentia membawa bekalan baju untuk tujuan tersebut. Dengan ada nya Azhar di sekolah itu Sabrina merasa lebih selamat dan selesa bersama 'abang form six' yang juga menjadi perhatian rakan rakan wanita nya yang lain.Sabrina merasa dia lebih bertuah mengenali Azhar terlebih dahulu .
Azhar pula sanggup menunggu Sabrina jika dia ada aktiviti selepas waktu kelas bagi mempastikan sabrina tidak di ganggu oleh pelajar lelaki lain dan hunbungan mereka telah di ketahui ramai kerana saling berada bersama di perpustakaan atau kantin selain bermotoran berdua.
YOU ARE READING
C 1: Tuah Teruna
RomanceAZHAR (Har)remaja yangbaru tamat sekolah menengah mencari kerja samblan sementara menunggu keputusan peperiksaan SPM. Walau pun ramai kawan kawan nya bekerja di bandar samada di rangkaian kedai makanan segera atau hypermarket Azhar memeilih untuk be...