Pemantapan

2.9K 41 1
                                    

AZHAR tersenyum sendirian mengenangkan pengalaman baru yang diperolehi tanpa di duga atau di rancang seawal itu sejak dia bekerja di mini market tersebut.Kini bukan sahaja pengetahuan dan pengalaman mengurus operasi perniagaan runcit dia juga menambah ilmu memuaskan nafsu wanita dan lebih istimewa nya wanita yang dewasa dan berstatus isteri orang.Kini nafsu nya mula membara dan sekejap itu hasutan syaitan mula muncul dengan idea untuk 'mencuba'Mbek Lily sebagai calon wanita berusia dan juga Sabrina calon wanita muda sebagai sasaran seterusnya.Dalam kelegaan itu Azhar terlena.

PAda keesokan harinya dia melakukan rutin harian sepeprti biasa di sebelah pagi dengan rasa lebih ceria yang membuat Mbek Lily mengusik nya."Wah kamu ni Az bukan main lagi seronoknya,, ,mesti mimpi bertemu cewek sampai cadar ny apun terpaksa di basuh "ujar Mbek Lily merujuk cadar tilam Azhar yang telah di masukakan di dalam mesin pencuci tetapi dia lupa untuk mencuci nya." Bek lihat banyak sekali air kamu yang banjir tu"usik Mbek Lily membuat Azhar tersipu sipu kerana kecuaian nya hingga terkantol.'Nasib naik seluar dalam 'Mak Lang nya itu tidak tertinggal di dalam bilik',bisik hati kecilnya.

Ketika bersarapan Mak Lang Timah hanya tersenyum bila memandang Azhar sambil mengenyitkan mata tanpa berkata apa apa kerana Mbek Lily ada bersama.Azhar pula memerhatikan mak Lang nya makinbergaya dengan memakai kemeja yang agak ketat berwarna cerah menampakan rona warna bra yang dipakai bersama seluar palazzo. Wajah nya di make up sedikit dengan gincu bibir yang lebih tebal dari selalu seolah oleh mahu menggoda Azhar .Adegan malam tadi berputar di pemikiran Azhar dan dia mula mencongak untuk mencari peluang seterusnya. Ketika Mbek Lily bangun menuju ke dapur Azhar segera mendekati Mak Lang nya sambil terus mencium pipinya,'Wah makin lawa lah Mak Lang ni"bisik nya .

"Amboi Az pun makin berani nak usik mak Lang,macamana malam tadi best tak?"soal makLang."Mestilah best,barang baik punya,bila Az boleh dapat lagi? 'balas Azhar." Ai,baru dapat sekali dah ketagih,bahaya ni"usik Mak Lang Timah." Habis Mak Lang dah ajar Az,mestilah nak cuba lagi,bagi pandai dan cekap"balas Az. " Sementara Pak lang tak de ni,tiap malam kita buat lah, tapi Az kena naik atas ,buat dalam bilik Mak Lang, selepas SAbrima tidur,baru lah selesa buat dalam aircond."ujar Mak Lang Timah yang membuat Azhar makin teruja.

Malam tu Azhar makin gelisah ketika membantu Sabrina membuat ulangkaji,matanya asyik memandang ke arah Mak Lang yng duduk di hadapan sofa sambil menonton TV.Az kurang fokus dalam membimbing Sabrina hingga di tegur oleh Sabrina" Abang ni asyik tersasul ajer"ujar Sabrina bila Azhar silap menyebut beberapa  fakta berulang ulang ."Abanhg Az kamu tengah angau lah tu "sampuk Mak Lang Timah sambil tersenyum dan menjeling kearah Azhar. Azhar hanya mendiamkan diri sambil meneguhk minuman yang disedaiakn oleh MBek Lily. Tepat jam 10.30 mereka menamatkan sesi ulangkaji dan Sabrina bingkas meninggalkan Azhar dan ibunya untuk masuk ke bilik tidurnya.

MAkLang Timah terus memberi isyarat untuk Azhar duduk bersama nya di sofa panjang .Dia segera merapatkan badan nya kearah Azhar lalu memaut leher dan mencium serta mengucup bibir Azhar."Tunggu kejap lagi ye sayang"bisik Mak Lang Timah sambil matanya melihat kearah jam dinding. Azhar hanya berdiam dan teru smelayan kucupan Mak LAng Timah sambil tangan nya terus meraba kedua dua buah dada Mak Lang nya itu. Tepat jam 11 malam Mak Lang Timah pun bangkit menrik tangan Azhar untuk berdiri lalu mematikan siaran TV dan mereka bergeggas masuk ke bilik tidur Mak Lang yang bersebelahan dengan bilik Sabrina.

Sebaik sahaja masuk ke bilik,MAk Lang Timah terus mendekati Azhar lalu membuka pakaian dan seluar track yang dipakai Azhar sebelum dia menanggalkan baju kelawarnya dan kini mereka sama sama berbogel." Jom sayang ,babe dah tak sabar nak main ,sedap dapat rasa batang muda."bisik Mak Lang sambil memeluk Azhar."Pak Lang kamu nama ny adapat bini  muda tapi puki second hand juga,mak Lang lagi untung dapat batang muda ,baru lagi teruna pulak tu,padan muka dia "bisik MakL ang melepaskan geram dan membuat perbandingan antara Azhar dengan suaminya.Kini mereka terus beruat bibir berkucupan sambil berbaring di tengah katil.

Azhar dengan rakus nya menyerang kedua dua buah dada Mak Lang Timah demganmenjilat ,merasam dan menghisap kdeua dua puting silih berganti. Tangan ny akini beralih untuk mengusap perut dan pusat Mak Lang Timah dan melekap di tundun nya yang telah licin di cukur."Wah dah licin cipap babe"usik Azhar, "Mestilah untuk babe buat untuk sayang"balas mak Lang Timah sambil menrik jari Azhar untuk melekap di pintu cipap nya. Bagai mengrtai Azhar segera menguis pintu cipap dan memasukkandua jarinya ke dalamcipap mak Lang nya. Baru beberpa gerakan jari Azhar membuatkan mak LangTimah meneragng dan meminta untuk Azhar menjilat pula pukinya.Azhar akur dan mengambil posisi untuk menjilat cipap Mak Lang Timah.

Hampir sepeuluhminit kemudian Mak Lang Timah menegrang kuat dan badangnya mengeletar keran mendapat klimak pertamanya.Azhar berehat sebentar sementar amenanti Mak Lang ny a reda menikmati klimak. Tiadak lama kemudian Mak Lang Timah bangkit dan meminta Azhar baring menelentang untuk dia pula mengerjakan batang punai Azhar."sayang babe nak hisap batang muda sayang ni,kalau sayan rasa nak pancut lepas kan ajer dalam mult babe yer"bisik Mak Lang Timah sebelum dia meneruskanmembuat blow job kepada Azhar.

Tidak sampai 20 minit kemudin Azhar memberi isyarat kepaa mak Lang memaklumkan dia sudah mahu terpenacut dan Mak L ang Timah terus melajukan hisapan dan gososkan tangan nya di batang punai Azhar yang akhirnya terus melepaskan beberapa das pancutan air ke dlam mulut Mak Lang Timah yang telah bersedi untuk menerima dan menelan .Dia tersnyum puas sambil memandang wajah Azhar yang kelihatan begitu lega."Jom ,sayang peluk babe kuat kuat sementara tunggu batang sayang keras semula "ujar Mak Lang Timah sambil dia memeluk erat tubuh Azhar." Best nya dapat peluk 'jantan muda macam Az, mulai sekarang Az dah jadi laki baru babe tau,bila bila kalau sayang nak main ,bagi tau je kat babe,"bisik Mak Lang sambil tersenyum manja .    

" Tapi kalau Pak Lang ada macamana pulak?"soal Azhar."Alah seminggu pun dua hari jer dia ada, masa tu kita main waktu siang lah dalam kedai pun ok "balas Mak Lang ."kalau tak dapat main penuh,nanti babe buat blow job untuk sayang "sambung nya lagi."nanti babe suruh Mbek Lily kemaskan bawah kaunter tu supaya senang babe menyorok   bawah tu dan buat blow job."ujar Mak Lang Timah. Sebaik sahaja batang punai Azhar mengeras kembali ,Mak Lang Timah memberi isyarat untuk Azhar pula membuat kerj amenjilat puki nya dan Azahar akur lalu mengambil poisisi nya.

Azhar yang sudh bersedia itu segera memulakan kerja membuat 'tpunge fucking 'keatas puki Mak Lang Timah membuat dia mengerang agak kuat yang memungkinkan  suara nya di dengari oleh Sabrina dibilik  sebelah. Jilatan dan hisapan Azhar di biji kelentit nya membuat Mak Lang Timah makinmengelupur kesedapan"Yes,sayang hisap lagi kat situ,sedap nya"bisik Mak Lang Timah .Ketiak Azhar sedang asyik menjilat dan menghisap caiaran dalam puki mak Lang ,dia di kejutkan bila Mak Lang Timah menolak kepalanya sambil berbisik." cukup dulu,sekarang masukkan batang sayang pulak".

Azhar segera menukar posisi dan meluncurkan batang punai memasuki rongga cipap mak Lang Timahyang telahsedia licin danmudah untuk Azhar membuat acara sorong tarik.Hampir setengah jam kemudian ,kedua dua mereka mengelepardn merengek kuat mencapai klimak sserentak dan terkulai berpelukan hingga terlena.

C 1: Tuah TerunaWhere stories live. Discover now