Kemesraan antara Azhar dan Sabrina telah dikesan oleh Pak Lang yang beberpa kali terlihat mereka bermotoran dan melepak di taman pada waktu petang .Pak Lang nya meminta Mak Lang Timah menasihati mereka terutama si Sabrina yang akan menduduki periksaaan tahun hadapan. PAda malam tu ketika mereka sedangmengulangkaji Mak Lang Timah pun menyuarakan teguran itu."Mak tak halang hubungan kamu berdua,dan Mak pun faham kamu masih muda ,cuma Pak LAng kamu minta mak tegur dan ingatkan Sabrina yang akan menduduki periksaan SPM tak lama lagi agar berhati hati dan jangan leka sangat .Mereka berdua hanya diam dan mengangguk dengan teguran itu walau pun ada rasa terperanjat .
Malam itu ketika Azhar baru nak memulakan pemanasan dengan MAk Lang Timah,tetiba telinga nya di cepit oleh mak Lang Timah sambil berbisik "Amboi sayang ni, dah dapat emak .anak pulak dia nak try ye"katanya dengan nada bergurau."Maaf lah babe,kita orang berkawan ajer"balas Azhar." Babe tak kisah ,kan babe dah kata dulu,tak de masaalah kamu berdua nak berkawan dan bercinta,tapi kamu tu masih bersekolah ,kalau 'terlajak 'susah lah nanti.Kalau nak ringan ringan pun ada had nya ,kena kawal ,tumpukan pada pelajaran terutama si sabrina,kesian dia nanti kalau termengandung bila nak exam"ujar Mak Lang Timah sambil merenung Azhar.
"Sayang ,kalau dah tak tahan nak dapat cipap,bagi tahu Mak Lang terus,kita boleh adjust walau punPak Lang ada di sini,paling tidak Mak Lang boleh buat blow job kat bawah kaunter tu ye sayang,"tambah Mak Lang ny alagi."Sabrina pun ada bagi tahu Az pun tak pernah buat yang tak senonoh kat dia,betul ke Az"? sergah mak Lang Timah ."Betul lah tu ,Az masih anggap SAbrina tu macam adik sendiri,masih belajar lagi"balas Azhar ." Bagus lah kalau macam tu,kalau bercinta dan bermesra tu tidak menggangu pelajaran Mak Lang pun suka." Kalau kamu berdua nanti suka sama suka nak bercinta dan berkahwin,terpulanglah ,kami akan sokong"tambah Mak Lang Timah sambil memeulakan pemanasan badan dengan Azhar." Sekarang ni kalau rasa geram dengan Si Sabrina tu lepaskan lah pada babe malam ni,lanyak lah babe puas puas sayang"bisik Mak Lang Timah .
Esoknya semasa di sekolah Azhar menerima mesej dari Sabrina yang meminta maaf sekira nya di sebabkan dia Zhar kena tegur oleh ibunya .Dia berharap Azhar tidak berkecil hati dan membiarkan dia.Dia menyatakan dia benar benar mengharap bimbingan Azhar dalam membuat ulangkaji pelajaran dan merasa selesa bersama nya.Dia juga tidak menafikan sudah mula timbul rasa kasih sayang pada Azhar tanpa dia sendiri menyedari.Tapi bila ibunya membuat teguran itu dia mula merasa risau dan bimbang Azhar akan meninggalkan nya.
Azhar membalas mesej sabrina dengan meyakinkan dia bahawa teguran itu masih boleh di terima dan tidak memberi kesan negatif kepada nya dan menganggap itu satu 'peringatan'yangbiasa dari mana mana ibu bapa.malah Azhar memuji kedua dua ibu bapa sabrina kerana bersikap 'sporting dan understanding' terhadap hubungan antara mereka.'Tak apelah sekarang ni mungkin sebagai abang dan adik,kemudian kita naik ke taraf uda dan dara dan akhirnya ke taraf 'suami dan isteri' ungkapan pesanan Azhar yang membuat hati Sabrina terus berbunga bunga.
Pada hari hari dan malam tiada sesi bimbingan ulang kaji bersama Sabrina,Azhar juag diminta datang oleh Mak Lang untuk membantu nya menutup akaun urusniaga sebagai alasan untuk nya bercanda dengan Azhar dan membolehkanAzhar membuat kerja sekolahnya di situ sambil mereka melepaskan keghairahan masing masing sebelum meneruskanhubungan sex seperti biasa ketika Pak Lang tiada untuk menunaikangiliran nya,dan Mak L ang akan segera menghunungi Azhar untuk datang bertandang dan beradu di ranjang. Kedatangan Azhar secara begini di perhatikanjuga oleh Mbak Lily yang terasa peluang nya makin nipis dan terhad untuk bersama Azhar kecuali ketika Mak Lang nya uzur .
Sabrina juga mula mengesyaki Azhar punya hubungan rahsia dengan ibunya dan juga Mbek Lily kerana beberapa kali dia melihat Mebk Lily berada di bilik bawah ketika Azhar berada di situ dan juga 'kemesraan 'ibunya bila bersama Azhar bila mereka berbincang mengenai mini market di waktu malam sebelum dia tidur.Namun dia masih ragu ragu dan belum ada bukti nyata mengenai hubungan intim antara ibunya dan Azhar. Dia juga menyedari sejak Azhar bekerja di situ ibunya juga sudah berubah dan tidak lagi murung dan 'moody' seperti sebelum nya iaitu ketika mengetahui ayah nya berkahwin lagi di seberang negara.
Bagi Sabrina dia rela 'berkongsi' Azhar dengan ibunya asalkan Azhar mampu menjaga hati dan perasaan mereka sementara dia dan Azhar mengabiskan zaman persekolahan di samping melihat Azhar selalu berada di depan matanya .
YOU ARE READING
C 1: Tuah Teruna
RomanceAZHAR (Har)remaja yangbaru tamat sekolah menengah mencari kerja samblan sementara menunggu keputusan peperiksaan SPM. Walau pun ramai kawan kawan nya bekerja di bandar samada di rangkaian kedai makanan segera atau hypermarket Azhar memeilih untuk be...