Ketika sedang lena tidur Azhar merasakan batang kote nya mengeras dan terasa basah di bahagiankepala kote itu.Bila dia membuka mata kelihatan Mbek Lili sedang asyik mengolom kepala punai nya."maaf yang Az,Bibik tak mahu kejutkan Az tadi ,terus bibik hisap saja anu nya ini" bisik MekLili sambil merenung wajah Azhar dan tersenyum."bibik nak main sekarang ke,jam berapa ini?" tanya Azhar yang masih mamai walau pun dia tidak terkejut dengan perlakuan Mbek Lily itu."Sekaran jam 5,masih aman sebelum Mak Lang kamu bangun dan bibik belum buat sarapan lagi,yok kita main duluan "balas Mbek Lily sambil di duduk rapat di tubuh Azhar.
"Buka lah baju kita main sekarang"ujar Azhar sambil dia menarik selimut dari badannya dan membuka pakaian dan kini berbogel.Mbek Lily pun turut membuka pakaiannya kemeja T tanpa kolar dan juga kain batik dan hanya tinggal coli dan seluar kecil yang tinggal.Azhar segera merangkul Mbek Liluy dan membaringkan nya di tilam sebellum dia menindih tubuh nya dan terus mencium kedua pipi.Mereka berkucupan tanpa sempat Azhar mencuci muka.Dia agak gelojoh mendapat 'dutian runtuh' bila Mbek Lily benar benar datang ke bilik dan menyerah diri untuk di setubuhi.
Mbek Lily yang gersang sejak Pak Didi kekasih gelapnya pulang ke kampung dan dia juga sering memerhati danmeminati Azhar tapi masih takut untuk memulakan langkah sehingga lah dia mengesyaki Azhar telah bersetubuh dengan Mak Lang Timah ketika melihat kain cadar yangdi letak oleh Azhar ke dalam mesin pembasuh. telahan serkap jarang nya pada Azhar mengena kelmarin bila Azhar terkantoi keuar dari bilik Mak Lang Timah selepas bersetubuh dan di lihat oleh Mbek Lily ketika dia turun ke bawah .Bagi Mbek Lily tubuh anak muda seperti Azghar itu mengumpan nafsu nya untuk di nikmati dan menikamti bersama sama. Bagi nya dia tak kisah jika Mak Lang Timah mengetahui nya kerana ketika dia 'bersama' Pak didi pun di dalam pengetahuan Mak Lang Timah.
Mbek Lily agak agresif menggomoli Azhar sambil tangan nya teru smengusap dan mengocok batang punai nya yang mudah keras terpacak di awal pagi sepeprti itu," Cepat Az ,bibik danh tak boleh tahan ni,dah lama tidak di jolok apam nya,sekarang Az masukkan lah terus ,entot ti Bibik ye sayang"suara Mbek Lily bagai merayu Zhar yangsedang asyik mengerjakan buah dada nyayang lumayan besar nya. Buah dada Mbek Lily lebih besar dari Mak Lang timah tapi agak sudah melayut sedikit kebawah sebab faktor usia namun masihpejal dan membuat Azhar begitu teruja ."Sedap nya tetekbibik ni,masih pejal danmantop"bisik Azhar sambil terus menggentel puting kedua dua buah dada sebelum di hisap semula."Kamu suka ye punya buah gandul (papaya) ni,"tanya Mbkel Lily dan Azhar hanya senyum dan meneruskan permainan.Kini tangan nya mula merayap ke celah kedua kaki lalu dia menarik seluar kecil ke hujung kaki Mbek Lily yang membantunya untuk melepaskan seluar itu.
Tangan Azhar segera meraba cipap bibik yang tembam dan berbulu itu sebelum dua jarinya memasuki pintu cipap untuk di usap dan di cari biji klitoris nya.Azhar semakinmahir mencari kunci 'pembuka nafsu 'wanita berusia dan terus menggentel dan mencepit nya dengan jari sebaik sahaja biji itu ditemui. Bibik makin mengelincang danmula mengerang kesedapan dengan permainan Azhar. Kini dia minta untuk menhisap batang Azhar yang dengan segera berbaring memberi ruamg untuk Mbek Lily membuat kerja blow job .Hampir sepuluhminit kemudian bibik menjerit kerana klimak dek permainan jari Azhar di dalamcipap nya yang berterusan. Selepas dia lega dia meminta untuk Azhar terus mensetubuhinya kerana khuathir Mak Lang mencarinya atau datang ke dapur .Maka Azhar terpaksa melupakan hasrayt untuk menjilat cipap Mbek Lily dan terus menyuakan batang punai ke pintu cipap.
Azhar pun segera menujah batang punai ke dalam cipap Mbek Lily yang telahbanjir dan mudahuntuk batang azhar meluncur masuk. Terasa hangat didalam cipap Mbek Lily yang mengamalkan memakan jamu setiap hari.Walau pun agak longgar lubang cipap nya tapi daya kemutan danjepitan Mbek Lilu membuat batang punai Azhar sentias di jepit dan di kemut sambil punggung nya di ayak ke atas dan ketepi menambah lagi keghairahan Azhar mengerjakan wanita hampir separuh baya yang tidak di duga nya.Kini Mbek Lily memaut kedua kakinya di pinggang Azhar membuat dia sukar untuk mengenjut melainkan membuat sorong tarik hingga dia pun turut berpeluh di awal pagi,hampir setengah jam merek aberadu akhirnya Azhar memberi isyarat untuk dia melepaskan pancutan dan BMbek Lily segera berbisik "Lepas kansahaja di dalam ,bibik sedang aman lagi ".Tidak lama lepas itu Azhar pun melepaskan beberap das pancutan diikuti dengah Mbek Lily juga .
YOU ARE READING
C 1: Tuah Teruna
RomanceAZHAR (Har)remaja yangbaru tamat sekolah menengah mencari kerja samblan sementara menunggu keputusan peperiksaan SPM. Walau pun ramai kawan kawan nya bekerja di bandar samada di rangkaian kedai makanan segera atau hypermarket Azhar memeilih untuk be...