🔞 Vadító beteljesülés 🔞

1.7K 6 0
                                    

Nathan -mintha csak erre a varázsszóra várt volna- elkezdte levetkőztetni, majd csókolgatni. Először az ajkait járta körbe, majd szépen lassan haladt lefelé a nyakához, majd kulcscsontjához. Igyekezett minden apró porcikáját kényeztetni. Amikor a melleihez ért, elmosolyodott. Nyelvével óvatosan nyalogatta a közepes halmokat, időnként nyelve hegyével körbejárta a bimbókat is, amitől a lányon jóleső borzongás futott végig.

Amikor már nagy szakértelemmel nyalta, szívogatta őket, a lány kipirult arccal nyögdécselt, érezte, ha így folytatja, nem sokáig tudja tartani magát. Óvatosan megharapta őket, majd lassan ráfektette a lányt a padra. Ügyesen kikötötte először a kezeit, majd a lábait is, hogy ne tudjon mocorogni. Ezután lassan a nyílásához hajolt. Liz érezte, ahogy a férfi meleg lehelete még jobban feltüzeli testét, majd amikor megérezte nyelve hegyét a csiklóján, azt hitte, szétrobban az alhasa.
Nathan olyan érzékkel nyalta a nyílást, hogy Liz már nagyon nehezen bírta. Ám ekkor hirtelen bedugta két ujját is, amitől a lányból egyre sűrűsödő nyögések törtek fel, főleg amikor érezte, hogy az ujjak felfelé mozdulnak. A férfi szüntelenül izgatta a legérzékenyebb pontját, miközben hüvelykujja a csiklóját masszírozta. Majd gondolt egyet, és a másik kezével a lány popsiját kezdte simogatni. Először csak a feszes gömböcskéket, majd -benyálazva mutatóujját- a bejáratát kezdte körkörös mozdulatokkal ingerelni. Amikor már kellőképpen benedvesedett, nagyon lassan, centiről centire haladva elkezdte benyomni az ujját, közben egy percre sem lassítva a puncija kényeztetését. Ahogy elkezdte mozgatni közben az ujját a popsiba egyre mélyebb és gyorsabb lökésekkel, a kettős mozdulatoktól Liz érezte, ahogy az orgazmus megállíthatatlanul közeledik.

Ám ekkor Nathan megcsókolta keményen, ezzel megakadályozva a lány kiáltását, ahogy a csúcsra ért.
A mindent elsöprő orgazmus olyan intenzitással söpört végig a lányon, mint a vihar. Minden érzékét eltompította. A hallását megtöltötte vére zubogása, látását elhomályosította az önkívületben átélt gyönyör. Minden porcikája zsibbadt, mintha jéghideg láva borítaná. Reszketett, de közben folyt róla az izzadság. A teste minden pontja hiperérzékennyé vált, ahol a férfi ujjai jártak.
Nathan elégedetten figyelte szerelmét, ahogy pihegve próbálja összeszedni magát, miközben a fény játszadozott minden apró izzadságcseppen. Végignézett a testén.
Először telt, édes ajkait vette szemügyre, majd haladt lefelé a vékony nyakán, kidomboruló kulcscsontján.
Tekintete megakadt a lány mellein, ágaskodó mellbimbóján, amik nem voltak sem túl kicsik, sem hatalmasok. Természetes adottságait mindig is csodálta. Lejjebb nézett, majd a hasát pásztázta. Lapos, de neki pont így volt tökéletes. Kicsit lejjebb vitte a tekintetét, elérkezve a nyílásához. Szép, borotvált punci volt, már látványra is gerjesztő. A lábai kecsesek, simák. A combjai vékonyak. Gyönyörű volt, és Nathan szívből örült, hogy egy ilyen tökéletes lány az ő felesége, élete értelme.
Nathan levetkőzött, majd a lány mellé bújt, közben simogatni kezdte a hátát a gerince mentén.
Elizabeth ráemelte őzbarna szemeit.

-Veled mi lesz? -kérdezte csalódottan.

-Hercegnőm, nekem most a te gyönyöröd fontosabb.

-Mi lesz a géppel? Tudod, amit nézegettem.

-Ne aggódj, azt is érezni fogod. De most gyere ide. -Nathan végig nyújtózott az ágyon, és a lányt magára húzta. -Hajtsd ide a fejed nyugodtan. Nem harapok. -mosolygott kedvesen.

Liz lassan a férje mellkasára hajtotta a fejét, és miközben érezte, hogy a férfi a haját simogatja gyengéden, érezte, ahogy végtelen nyugalom szállja meg a lelkét.
Amikor pihentek kicsit, lassan fel akartak kelni, de Nathan nem engedte, hogy Liz kikeljen az ágyból. Ehelyett elővett egy selyem szalagot és gyorsan kikötözte a lányt, hogy ne tudjon mozogni. Ezután apró, körkörös mozdulatokkal cirógatni kezdte teste minden apró milliméterét.

Az ajkainál kezdte, majd szépen lassan haladt lefelé a melléig, amit szintén körbesimogatott. A hasánál elidőzött kicsit, a köldökét is körbejárta ujjaival, majd haladt lefelé a legféltettebb pont felé. Viszont a lány megdöbbenésére ahelyett, hogy elkezdte volna ott simogatni, inkább a lábait kényeztette. Először a combját simogatta gyengéden, majd az ujjakon és a talpán át a sarkát is. Amikor a lány teljesen ellazult, akkor ujjai lassan elkezdtek felfelé csúszni a punci felé, amit masszírozni kezdett.

Amikor már Liz teljesen remegett a vágytól, Nathan elővette a gépet, és a hüvelyéhez rakta.

-Ezt szeretnéd? Mondd ki!

-Igen, Uram. Szeretném érezni magamban a gépet.

De Nathan nem dugta be az eszközt. Még nem. Ehelyett odahajolt a csiklójához, amit óvatosan ízlelgetni kezdett a nyelve hegyével. Ezt a mutatványát Elizabeth hangos sóhajokkal díjazta.
Amikor meg ujjai lassan becsusszantak a nedves nyílásba, a sóhajokat apró nyögések váltották fel. De a férfi nem sietett. Igyekezett minél tovább fent tartani ezt az állapotot, ezért nagyon lassan kezdte ujjaival felfedezni a punci egész belsejét, a legérzékenyebb pontot direkt kihagyva.

-Nathan! Ne kínozz! -nyöszörgött Liz a lepedőt markolászva. -Kérlek, hagy élvezzek el!

Ám a férfit nem hatotta meg a könyörgés.

-Még nem, drágám. Ki akarom élvezni a pillanatot, ahogy sóvárogsz az orgazmus után.

Lassan, de határozottan ingerelni kezdte a belső pontot, majd pont a mindent elsöprő gyönyör előtt kihúzódott belőle. Liz érezte, ahogy férje ujjait a vibrátor váltja fel.

Ahogy a játékszer elkezdett komótosan mozogni a lányba, Nathan egyre jobban érezte, ahogy benne is növekszik a vágy. De tűrtőztette magát, ezért ahelyett, hogy birtokba vette volna az előtte kitárulkozó lányt, inkább a popsijával kezdett foglalkozni.
Végigsimította, majd ujját benyálazva elkezdte óvatosan ingerelni a bejáratot. Lassan dugta be ujját jó mélyre, amit mozgatni kezdett. Amikor a lány már kellőképpen kész volt, egy vékony vibrátort dugott újja helyére, és ahogy a gép gyorsított a sebességen, ő is felvette a tempót, ahogy a vékony, de egyre intenzívebben rezgő játékszert mozgatta ki-be a járatban.

Amikor érezte, hogy a lány nemsokára elmegy, gyorsan tövig nyomta a játékot, miközben keményen lüktető farka már a gép vibrátora mellett mozgott a nedves nyílásban.

A lánynak se kellett több: ahogy megérezte férje egyre ütemesebb mozgását és a gépet, ami már maximális sebességgel repítette a csúcs felé, tudta, itt a vég. Ehhez még hozzájárult a fenekében izgő-mozgó minivibrátor is, ahogy intenzív rezgésével fokozta a gyönyörét.

Amikor Liz már a csúcs előtti pillanatban volt, Nathan rásimított a duzzadt csiklóra.
-Élvezz nekem, Angyalka! -adta ki az utasítást vágytól reszelős hangon. -Most!

Elizabeth abban a pillanatban robbant. Az orgazmus hihetetlen erővel zúzta porrá elméjét, teste tüzes lávaként ontotta magából a forróságot. Ez volt élete legnagyobb szeretkezése.

Eközben a férfi további lökésekkel vitte fel magát a csúcsra, miközben felesége csiklóját masszírozta. Ennek hatására -és mivel a gép is maximális sebességgel ingerelte, nem beszélve a popsijában mozgó-rezgő játékról- Elizabeth hamarosan megint érezte, hogy a vágy újra hatalmába keríti. Főleg, hogy közben férje mozgatni kezdte az anális vibrátort, egyre hevesebb reakciókat váltva ki Lizből. A lány már küszködött, mocorgott, a fejét dobálta önkívületében, ahogy a gyönyör hullámai újra és újra végigsöpört rajta.
Amikor Nathan már nem bírta, lökött még párat jó mélyen, majd megtöltötte a lány igencsak pulzáló punciját a forró spermával.
Ezután kikapcsolta a gépet és kihúzta a lányból a popsivibrátort is, de nem oldotta el a kötelet. Inkább gyengéden végigsimította az előtte tárulkozó test minden apró négyzetméterét. Végül a nedves ajkaira egy lágy csókot lehelt. Ezután eloldozta, és végig dőlt az ágyon, szerelmét is húzva magával.

Így pihentek kicsit egymás karjaiban, amikor Nathannak megcsörrent a telefonja. Rob volt az.

Remélem tetszett ez a fejezet is, ha igen, ne felejtsd el kifejezni. 🙂

Őrült vágyak 🔞 (Befejezett)Where stories live. Discover now