Kiérve az utcára Elizabeth nagyot szippantott a friss levegőből. Most hűvösebb volt az időjárás, ami kifejezetten jól esett felhevült lelkének.
Sietett, igyekezett minél távolabb kerülni a háztól. Ahova legszívesebben már most visszaszaladna. De nem, most nem lehet. Ám pár lépés után a földre roskadt, teste nem bírta tovább a lelki terhet. Zihált, remegve simogatta Mollyt, aki félve nézelődött, nem értette, mi történik.Kis idő múlva felállt és határozottnak tűnve továbbindult, míg el nem érte barátnője házát. Belépve a házba érezte, hogy kezd megnyugodni. Adott Mollynak enni, majd Cassiehez lépett és átölelte.
–Köszönöm, hogy befogadtál!
–Ugyan, semmiség. Ketten is elférünk itt. Illetve hárman. –mosolygott Mollyra szeretetteljesen. –Na de most mesélj, hogyhogy ideköltözöl? Összevesztetek?
–Üljünk le. Mesélek valamit.
Bementek a tágas nappaliba, ahol leültek a kanapéra. Elizabeth részletesen beszámolt mindenről. Megbízott barátnőjében, így nem hagyta ki a gyilkosságot sem, amit ő követett el.
Cas figyelmesen hallgatta, majd szemébe nézett.–Figyelj! Testvéremként szeretlek, épp ezért féltelek. Nem lehet, hogy valahogy mégis rájönnek a tettedre?
–Nathan elintézi, hogy ne legyen baj. Bízok benne.
–Értem én, de egy gyilkosságot nem lehet elsimítani. Még akkor se, ha a pasid épp a világ legbefolyásosabb embere. Sőt -folytatta, amikor látta, hogy Liz közbe akar szólni –Lehet, hogy ezzel csak bajba kever téged, még ha csak a jó szándék vezéreli is. Hisz nagyhírű ember, és ha véd téged, esetleg megpróbálja lefizetni a zsarukat, akkor az elég -szépen szólva- furcsa. Gondolj bele, Liz. Neked ez nem lenne gyanús?
Elizabeth csöndben maradt. Elgondolkozott a hallottokon, és rájött, hogy barátnőjének igaza van.
–Oké, igazad van. Most mit csináljunk?
–Elmegyünk aludni, és holnap friss fejjel kitalálunk valamit. Oké? –nyújtózott egy nagyot –Itt a nappaliban elalhatsz, így Molly is a közeledben lehet. Jó éjt nektek! És -szólt hátra az ajtóból -bármi van, a másik szobában leszek, ott megtalálsz.
–Köszönöm. Mindent. –mosolygott rá fáradtan a lány.
–Nincs mit. Legjobb barátnőm vagy hosszú évek óta. Nem hagylak cserben.
Miután becsukódott az ajtó, Liz felvette Mollyt az ágyra, és simogatása közben gondolkodni kezdett. Egyetlen nap alatt hogy meg tud változni az ember élete! Ezen kénytelen volt mosolyogni, hisz Nathan jutott eszébe, az első találkozás is pont ilyen váratlan volt. Nehezen vallotta be, de őrülten hiányzott neki a férfi közelsége, gyengéd simogatásai, becézése. A tudat, hogy az erő, ami egymáshoz láncolta őket, meglazult, fájdalmat okozott neki.
–Meglazult, de sose szakad el. -gondolta –Szeretlek, Nathan. Az életemnél is jobban.
Már az álom határán volt, amikor egy halk hangot hallott belülről, mintha a lelke legmélyéről szólt volna:
–Aludj jól, Angyalka! Vigyázok rád!
Még érezte, ahogy a szavak balzsamosan körbeölelik fájó lelkét, majd belezuhant a végtelen álomba.
Reggel mosolyogva ébredt a tegnapi emlék hatására. Nagyot nyújtózott boldogan, de az érzés hamar el is illant, amikor végiggondolta a tegnapi napot.
KAMU SEDANG MEMBACA
Őrült vágyak 🔞 (Befejezett)
RomansaEgy fiatal lány és egy vadító férfi nem mindennapi összjátéka. Vajon ez csak szex lesz, vagy esetleg lesz helye érzelemnek is? "Képzeletében egy férfinél volt, aki gyengéd vele, de mégis tudja, mit akar, határozott és egyben lágy érintése, cirógatá...