🔞 Durvulás 🔞

1.4K 3 0
                                    

Hirtelen felcsillant a szeme és odalépett a falhoz, amin különböző apróbb gyönyörszerzők voltak felakasztva. Levett kettőt, majd határozottan az ijedt lányhoz lépett. Rásimított a mellére, simogatta a mellbimbókat morzsolgatva, majd hirtelen rácsapott tenyérrel. Ezt eljátszotta párszor, majd fogta a csipeszeket és ráhelyezte az ágaskodó bimbókra, és a lánc másik felét egy gépre kötötte rá, amit bekapcsolt. Liz érezte, ahogy a szerkezet apró áramütésekkel csípi a mellét. A férfi a punciját se hagyta ki, odahajolt, majd heves nyelvcsapásokkal és ujjazással vitte egyre feljebb a lányt, majd amikor már épp az orgazmus előtti pillanatban volt, hirtelen abbagyta. Ezt megcsinálta ötször, majd - miután bekötötte a szemét és száját betömte - elővette a mini erőspaprikát, belenyúlt és azzal az ujjal kezdte el hevesen izgatni a csiklóját. A lány már hevesen mozgolódott, amikor a férje egy kicsi vákuumot helyezett a fájóan lüktető csiklóra, majd ellépett tőle és élvezetteljes mosollyal nézte, ahogy kiszíjazott szerelme vonaglik a fájdalommal kevert gyönyörtől. Fél óra után levette a vákuumot a csiklójáról, keze az ajkai között elsiklott, három ujja becsusszant a remegő punciba, miközben hüvelykujja a duzzadt csiklót masszírozni kezdte. De ezt hamar abbahagyta, és a lányt csiklóját egy apró fogaskerék-szerű szerkezettel izgatta, miközben a popsijában szüntelenül mozgott a minivibrátor. Mindeközben fogta a legérzékenyebb pontot ingerlő kicsi rezgő vibrátort, kivette belőle, és helyére egy méretes vibrátort dugott, amivel gyors mozdulatokkal dugni kezdte úgy, hogy az minden lökésnél a g pontját ingerelje az erőteljes rezgésével.

A lány már teljesen önkívületben volt a sorozatban átélt orgazmusoktól, szabadulni akart volna, rángatta béklyókit, dobálta fejét, de férje nem kegyelmezett. Ismét a nőiességéhez hajolt, rálehelt. Elkezdte nyelvével felfedezni a hüvely mellett, majd a nagyajkakat, a belsejét direkt kihagyva. Felcsúszott egy vad csókra, majd a melleit vette szájába, nyalogatta szopogatta a kemény bimbókat, amikor látta, hogy felesége már teljesen kivan, akkor ment lejjebb. Először megint csak a punci környékét csókolgatta.

- Nathan, kérlek, ne kínozz már! - nyöszörgött Liz.

- Ó, Angyalka! Ez még csak a kezdet! - vigyorgott gonoszan a férfi.


Őrült vágyak 🔞 (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora