🔞Vad vágyak🔞

1.4K 4 0
                                    

Odahajolt nőiességéhez, majd nyelvét óvatosan végig húzta a csiklóján,. Ezt megismételte párszor, majd amikor már látta, hogy a lány már szaporán vette a levegőt, kínzó lassúsággal nyalni kezdte miközben két ujja becsusszant a nedves nyílásba. Ujjai hamar megtalálták az érzékeny pontot, miközben másik ujja a popsit kényeztette. Elizabeth érezte, hogy egyre jobban felizgul. De a férfi nem adta könnyen a gyönyört. Ehelyett elvált a lánytól és az odakészített gépet helyezte a nyíláshoz, de nem kapcsolta be. Egy aprócska vibrátort vett elő, amit bedugott a lányba, majd bekapcsolta. A lány érezte, ahogy a kis műanyag hevesen rezegni kezd, ezzel izgatva az egész punciját. Nathan kicsit fejjebb csúsztatta a játékszert, hogy a legérzékenyebb pontot stimulálja. Eközben bekapcsolta a gépet is, amit úgy állított be, hogy az egyből gyorsan mozogjon. De a popsi se lett kihagyva a játékból, ugyanis amikor már eleget kényeztette, Nathan egy mini vibrátort dugott be. A lány már önkívületében dobálta magát a sorozatos orgazmus hullámtól, de Nathan nem hagyta abba, miközben ujjai folyamatosan a csiklóját masszírozta. Egy idő után felállt, és egy ostorral tért vissza, amivel többször gyengéden végigcirógatta testét, mielőtt lecsapott volna. A lányt sokkolta a hirtelen jött fájdalom, de nem tudott ellenkezni. Jó pár csapás után a férfi lerakta az ostort, és kikapcsolta a gépet. Helyére egy nagyobb méretű játékszert dugott a helyére. Liz eleinte próbált küzdeni ellene, de amikor a férje már benne mozgatta, izgatottan nyögdécselt. A férfi fél keze közben felcsúszott egészen a mellekig, amibe belecsípett, majd folytatta, majd keze fel csúszott a lány nyakán, ujjai könnyen átfogta azt. Mindeközben folyamatosan dugta a vibrátorral, aki már nyöszörgött a gyönyörrel kevert fájdalomtól.

- Nézz rám! - parancsolta Nathan, miközben torkát még mindig szorította. A lány engedelmesen ráemelte könnyes tekintetét.

Nathan hirtelen abbahagyta a lány torkának szorítását, majd kihúzta remegő puncijából a vibrátort. De nem nyugodott meg, egyből már másik eszközt keresett, amivel kínozhatja a lányt.

- Miért csinálod? - suttogta könnyes szemmel a lány.

- Fogd be, ha élni akarsz! -förmedt rá a férfi. - Épp ideje, hogy megtudd, ki is vagyok valójában.

Őrült vágyak 🔞 (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora