Part 9 ♡

116 9 0
                                    

HAPPY BIRTHDAY LUKE!!!♡

~ 's avonds
POV Julia

Luke is vandaag langs gekomen om kennis met mij te maken. Hij is... Ja, wat is hij eigenlijk? Hij is aardig en knap. Als hij glimlacht heeft hij van die schattige kuiltjes in zijn gezicht. En dan zijn ogen... Zo mooi blauw met glinsteringen. Hmm, ik zou er wel de hele dag naar kunnen kijken. Wat zit ik nou toch weer te zwijmelen! Hoe groot is de kans dat hij mij leuk zal vinden, 0.0% dus! Ik zal me gewoon moeten gedragen tegenover hem, hij mag mijn gevoelens voor hem nooit te weten komen.

~ de volgende dag, woensdag

Als ik wakker wordt gaan mijn gedachten meteen al naar Luke... IK MOET HIER MEE STOPPEN!! Nou Julia, rustig ademen en je gedachten op iets anders proberen te zetten. Ik ga mijn bed uit, naar de badkamer. Doe mijn ding en kleed me aan. Ik heb geen zin om te gaan eten. Dan bedenk ik me dat ik nog niet in de muziekkamer geweest ben.
Ik doe de deur open en kijk nog even goed rond. Dan ga ik op de pianokruk zitten. Ik leg mijn handen even op de toetsen. Ik denk na over welk lied ik zal spelen... Ik weet het al. Ik leg mijn vingers op de juiste toetsen en begin met spelen. Na een aantal maten begin ik mee te zingen.
I heard that you're settled down. That you found a girl and you're married now. I heard that your dreams came true. Guess she gave ya things, I didn't give to you.
Old friend. Why are you so shy? Ain't like you to hold back. Or hide from the light.
Eerst focus ik me goed op de tekst en de akkoorden die ik speel. Maar al gauw ga ik op in de muziek en stromen de woorden uit mijn mond en de akkoorden onder mijn vingers vandaan.
I hate to turn up out of the blue uninvited. But I couldn't stay away, I couldn't fight it. I'd hoped you'd see my face and that you'd be reminded. That for me, it isn't over.
Never mind I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you too. Don't forget me, I beg, I remember you said. Sometimes it lasts in love. But sometimes it hurts instead. Sometimes it lasts in love. But sometimes it hurts instead, yeah.
You'd know how the time flies. Only yesterday was the time of our lives. We were born and raised, in a summer haze. Bound by the surprise of our glory days.
I hate to turn up out of the blue uninvited. But I couldn't stay away, I couldn't fight it. I hoped you'd see my face and that you'd be reminded. That for me, it isn't over.
Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you too. Don't forget me, I beg, I remember you said. Sometimes it lasts in love. But sometimes it hurts in staid, yeah.
Nothing compares, no worries or cares. Regrets and mistakes they're memories made. Who would have known how bittersweet this would taste.
Never mind I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you. Don't forget me, I beg, I remember you said. Sometimes it lasts in love. But sometimes it hurts instead.
Never mind, I'll find someone like you. I wish nothing but the best for you too. Don't forget me, I beg, I remember you said. Sometimes it lasts in love. But sometimes it hurts instead. Sometimes it lasts in love. But sometimes it hurts instead, yeah, yeah.
Als ik klaar ben hoor ik iemand zachtjes klappen, ik draai me om. In de deuropening staat Alexis, ik had haar niet aan horen komen.
"Wow.." hoor ik haar zeggen. Ik begin te blozen.
"I didn't hear you coming..."
"That was amazing." Zegt Alexis overdonderd.
"Thank you." Antwoord ik verlegen. "Could you please not tell anyone about this? I don't want everybody to know this, it makes me very shy." Alexis knikt.
"I promise you, I won't tell anyone." Ik glimlach dankbaar. Ik ben blij dat Alexis dit geheim wil houden.

---------
Hooi!!

Sorry dat ik zo lang niet heb geüpdated, de vorige keer had ik in totaal 7 stemmen en dacht ik heel gemakkelijk er 12 te kunnen krijgen, maar de teller staat al een hele tijd stil op 10 stemmen. Ik vond het tijd worden voor een update dus hier is het.

Als ik ongeveer 100 reads heb en op dat moment een mooi aantal stemmen, zal ik proberen om elke week minstens 1 keer te publiceren(waarschijnlijk steeds in het weekend.) Nu staat mijn aantal reads op 75, maar tegen de tijd dat school weer begint hoop ik zo ver te zijn.

Het is Luke's birthday!!! Ik heb hem op instagram een berichtje gestuurd een ook een felicitatie-edit gepost.

En negen dagen geleden was Ashton jarig!! Ook hem heb ik gefeliciteerd en een edit voor hem gepost.

Dit hoofdstuk was niet zo bijzonder, maar ik zal vooruit schrijven zodat wanneer ik 80 reads heb en 12 stemmen, ik meteen het volgende deel kan plaatsen. Ik doe mijn best om het verhaal leuk te maken, maar dat zal beter gaan als er meerdere personages zijn wanneer hun school begint.
Tot het volgende deel maar weer!

Xx J.

The Exchange {5sos fanfic} SLOW UPDATESWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu