i'm so full of myself, i'm selfish, i'm so full of myself, i'm selfish

61 10 33
                                    

You trail behind Stone, a couple thoughts wandering in the back of your head.

          die.                                               die.                                                  die.

                           die.                                                die.                 die.                 die.                  die.

             die.                        die.     die.                   die.                    die.                           die.



                                     die.                    die.                       die.                                                               die.


                      die.                       die.                             die.             die.                die.        die.       die.   die.


                                                   die.             die.            die.                    die.   die.      die.  die.     die. die. die.

                die.       die.              die.         die.                     die.             die.                          die.

              die.                 die.               die.                die.           die.                   die.          die.     die.   die.                                                                                   die. die.
          die.      die. die. die. die.       die. die. die. die. die.    die. die.           DIE.          die. die. die. die.   

                               die. die.              die. die. die.                    die die die die die die die die die die die die                                                                                                die 

      die die.       die.                   die. die. die.                  die. die. die.          die.

   die.             die. die. die. die. die.        die. die.        die. die. die. die .      die. die.          die. die. die.                                                                  die.        die. die. die.             die.           die.                  die.               die.           

                                                die.                    die.

          die.                                die.                         die.         die.                die.                   die.

die.

Maybe more than a couple.

Stone looks back at you every once in a while, humming something and tapping their stomach with both of their hands.

Die.

God, what's wrong with you.

All you can think of is death.

Die.

Stop it.

Die.

Why do you keep thinking of death? It's in the past, you didn't technically do it.

HEART AT WAR [PART 2 OF A&B] [CSM]Where stories live. Discover now