Şarkı~(Ayliva) Schmetterlinge
~~~
Gök yüzünde yıldızlar parlaklığıyla orada sıkılıyorlar. Bazıları yer değişiyor. Ama her zaman özgür değiller. Mesela her zaman gözükmezler. İnsanlar bazen onlara hiç bakmaz.
Yıldızlar arkadaşı Bulutla düşman olur. Düşmanı Güneş'le arkadaş. Güneş ihtişamıyla yıldızı yok eder, bulut yağmuru için yıldızı yok eder. Güneş bencilliğinden, Bulut mecburiyetinden kötü olur. Ama yıldız hep bencili sever. Onu seven Ay'a da hiç bakmaz. Çünkü onu hiç göremez. Çünkü Ay yıldızın tek arkadaşı.
Ayı sevemez, severse yıldız olmaz.
🌙
Gece vakti ölüm sessizliği. Kışın bitmesine son 1 ay. Bugünün bitmesine son 1 saat. Saat 23:00. Son 1 saat. Rovina salondan çıktı. Sarayın kapısından dışarı çıktı. Derin nefes aldı. Karşısındaki adama baktı. Baktı.
Koşarak sarıldı. Gözlerinin dolmasına izin verdi. "Herşey hazır mı?" diye sordu karşısındaki adama. "Evet, hazır. Sen sadece vaktinde odandan çık." dedi. Rovina başını salladı.
Evet, bu gece herşey başlayacaktı. Bitmemek üzre. Belki de bitecekti.
Karşısındaki adama son kez baktı. Monde Morte söyleyeceği o son sözleri diline getirdi. "Rosa'ı da kendinle götür." dedi. Rovina şok oldu. "Ondan ayrı kala bilecek misin?" diye sordu Rovina. Evet, Mare Morte'in ortancıl oğlu Monde Morte Rosa'a aşık.
Ama bu cehennemde onunla kalmasını istemiyor. Çünkü sonu kötü bitiyor.
Rovina başını salladı. Rosa'ın ihanetini unutmasada karşısındaki adama minnet duyuyor. Ve onun dediğini yapacak.
Saat 23:05.
Hava çok soğuk. Bugün herkesin hissedeceği tek şey.
Monde Morte içeri girdi. Rovina saraya baktı. Pericolo sarayı başlamadan bitti.
Odasına çıktı. Yani Rosa'ın yanına. Rosa saçlarını tarıyordu. Rovina'ı görünce hemen ayağa kalktı. Önünde baş eğdi. "Efendim bir sorun mu var?" diye sordu. "Hazırlan, ben seni çağırdığımda beraber buradan gidecez." dedi. Şok olmuş gözlerle ona bakıyordu.
"Neden?" diye sordu. "Anlatıcam. Şimdi değil. Sadece dediklerimi yap." dedi.
Odadan çıktı.
Saat 23:15.
Sarayın dışından sesler gelmeye başladı. Kalabalık kavga ediyordu. Ama partlama sesleride geliyordu. Davet daha bitmemişti. İnsanlar dışarı çıkmaya başladı. Önde Re Paure Morte vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köle'nin Kabusu
FantasyKölenin aslında kıyametin ta kendisi olacağını asla bilemezdin. Ben yanarak kül oldum. Asla çiçeklenmedim. İntikam yolunda çok yoruldum. Ama vazgeçmedim. Biri beni çok sevdi. Ama ben sevemedim.