32

765 38 6
                                    

İki Ay sonra...

"Herşey mükemmel olmuş" yanımdan gelen tanıdık sesle bakışlarımı o tarafa çevirdim. "evet gerçekten çok güzel gözüküyor ayyy çok heyecanlıyım Alperen" Alperen bu heyecanıma gülümsedi "sanki sen nişanlanıyorsun Esila sakin" bugün Okan ve Ece' nin nişanı vardı, şuan da son hazırlıkları yapıyordum. Alperen bizim çocukluk arkadaşımızdı ve iki ay önce tesadüfen karşılaşmıştık. On sekiz yaşıma kadar birlikte büyümüştük ardından onlar taşınmıştı. Ben, Ece, Mavi, Eren, Alperen ve Okan çok yakın arkadaşlardık şimdi ise ben ve Alperen organizasyonu kontrol ederken Eren Okan'ın  Mavi de Ece'nin yandaydı.

Okadar heyecanlanmıştım ki sıcak basmıştı, sanırım Alperen de bunu fark etmiş olacak ki "istersen gel dışarı çıkalım bir hava al" dedi onu başımla onaylayıp bahçeye doğru adımladım oda hemen arkamdaydı.

"Daha iyi misin?" "ay ben çok heycanlandım ya" "sakin ol Esila onları da gereceksin Ece yi biliyorsun" "evet"
aklıma gelen şeyle sırıtmam genişledi "pişt" dedim kolumla onu dürterken "ne ne var" "Açel 'le ne iş" dedim göz kırparak "saçmalama" bakışlarını kaçırınca büyük bir kahkaha attım "Alperen Açel'i ilk defa bu kadar utangaç görüyorum, ve arada sana olan kaçamak bakışları da dikkatimden kaçmıyor değil" "o kadar mı utanıyor" bana değil de kendi kendine konuşuyor gibiydi elini ensesine atıp kaşıdı "yok yok bir şey aramızda hem o senin asistanın ben ne alaka" "aranızda bir şey olduğunu söylemedim zaten ne iş dedim" ben gülmeye başladığında Alperen bakışlarını kaçırdı "hadi hadi söyle yaa"
"of" etrafına bir kez göz gezdirip "ya iki gün önce ben bunu biri ile telefonda konuşurken duydum, benim adım geçince durup dinledim" derin bir nefes alıp devam etti "dedi ki ben sanırım Alperen beyden hoşlanıyorum" Açel'e bak sen "sonra beni fark etti hemen telefonu kapattı falan bende nerden geldiğini bilmediğim bir cesaretle yapıştım dudağına" "NE!" öyle bir bağırdım ki çalışanlar kısa bir an bana baktı "ya kızım ne bağırıyorsun" "lan asıl sen ne diye kızım dudağına yapışıyorsun" "ne bileyim ya bir anda gelişti" "karşılık verdi mi bari?" sorduğum soruyla yüzü düştü "tokat attı" kahkahalara boğulmuştum. "Esila!" "sustum sustum" "Lan ne işiniz var sizin orda" Eren sırıtarak bu tarafa geliyordu
Takım elbise cidden çok yakışmıştı "Eren çok çirkin olmuşsun" "sende güzelim" diyip yangını öptü "hadi gidelim artık" Aleperen'i başımla onayladım ve hepbirlikte içeri girdik.
...
Abim ve Ece kol kola içeriye girdiklerinde büyük bir alkış koptu. Gerçekten birbirlerine çok yakışıyorlardı. Mavi ve Nick de yanımıza geldiklerinde onları süzdüm bunlarda birbirlerine çok yakışıyorlardı.
"Lan beni çeksene" Abim ve Ece dans ederken bende Eren'i çektim " sende beni çek" ona telefonumu uzattığında hemen aldı ve çekti.

Barımvaresila:

Barımvaresila: Abimin nişanı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Barımvaresila: Abimin nişanı..
Yorumlar kapatılmıştır.

Alperen yanıma gelip elini uzatınca tutum birlikte dans pistine ilerlediğinizde elini belime koydu bende boynuna yerleştirdiğimde dans etmeye başladık. Hemen yanımıza Mavi ve Nick geldi "Esila doğru söyle çok mu kötü dans ediyorum" Mavin'in  söylediği şeyle kahkaha atarken Alperen'in boynuna sokuldum "hayır sen kötü dans etmiyor sevgilim" Nick Maviyi daha çok kendime çekti Mavide bunu bekliyormuş gibi boynundaki ellerini sıklaştırdı. "Selamlar" yan taraftan gelen sesle Eren'e baktım Alperende başını o tarafa çevirdiğinde anlık bir duraksadı bende birden durduğu için yanlışlıkla ayağına bastım "ay! iyi misin?" hızla bana döndüğümde başını salladı "i-iyimin" Eren sırıtarak buraya bakıyordu çünkü Açel ile dans ediyordu şerefsiz ve onalrın arasında ki çekimin farkındaydı.
Açel bakışlarını kaçırdı "Alp eş değiştireli-" Eren'in sesini hatta müziğin sesini bile susturan bir ses duyuldu tam arkamda iki aydır hasret kaldığım bir ses.

"ESİLA!"

Ekin...

______  Bölüm Sonu  _____

Oy ve yorumlarınız yaparsanız sevinirim değerli okurlarım.
♡♡♡

Komtanım (Texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin