Son zamanlarda paylaştıkları konuşmayı hatırlamak onun başını ağrıtmak için yeterliydi. Dudaklarından "Vendons Barony" adının çıkmasını beklemiyordu. Evde öğretmen olan Liv'e en ufak bir saygısı yoktu ve ona gülmek istediği açıktı.
Adolf'un ona verdiği zarfın ağırlığı olmasaydı, kaçabilirdi.
Para, zihinsel yorgunluk gibi nedenlerle ondan vazgeçemeyecek kadar fazlaydı.
Liv kendini toparlamak ve Camille ile yüzleşmek için çok uğraştı.
"Korkarım tavsiye isteğim sizi rahatsız ediyor."
"Gerçekten sorun değil. Millian'la ilgili olduğunu söylemiştin, o yüzden bilmeliyim."
Bu yorgun durumda Camille ile yüz yüze oturması Millian yüzündendi. Ona Millian hakkında danışması gereken bir şey olduğunu söyleyen çok ciddi ve uzun bir mektup gönderdi.
O kadar anlamlı bir yazardı ki, onunla tanışmaya hiç niyeti olmayan Liv bir anda fikrini değiştirdi.
"Sadece Millian'ın hasta olduğunu ve bir süre derse katılamayacağını duydum. Millian'a bir şey mi oldu?"
Liv, sınıfın tatilden bu yana bir süre geçtiğini hatırlamaya geldi, ancak Vendon'lardan yeniden başlama hakkında bir şey duymamıştı. Camille kaşlarını çattı ve Liv'in sorusuna ihtiyatla başını salladı.
"Şey, belki. Bir gün ders vermem ve ertesi gün izin almam istendi, ama şimdi bunu düşündüğümde, sınıfta gördüğüm Millian'ın her zamanki benliği olmadığını anlıyorum."
Başlangıç olarak, Millian çok sağlıklı bir çocuktu ve herkes üşüttüğünde etrafta koşardı.
Liv, zaman zaman onu gördüğünde oldukça kıskanıyordu. Coryda'nın bu fiziksel gücün en az yarısına sahip olmasının harika olacağını onlarca kez kendi kendine düşünmüştü.
Böylece Millian'ın hasta olduğunu duyunca şaşırdığı doğruydu. Ama yakında iyileşeceğini düşündü....
"Her zamanki benliğinden bahsetmemekle ne demek istiyorsun?"
"evet. Bildiğiniz gibi Millian mutlu ve neşeli bir kızdır. Ama son sınıfta çok depresif görünüyordu. Hasta olmak yerine, çok fazla endişesi varmış gibi görünüyordu. Ama ona sorduğumda hiçbir şey söylemedi."
Bunu duyunca hemen Millian'ın doğum günü partisini düşündü. Kimsenin bekleyemeyeceği Dietrion Markisi'nin ortaya çıkışı. Utanan Millian ve ona garip bir şekilde bakan yaşındaki genç kızlar.
Liv, o yaştaki genç kızların ne kadar geniş duygu yelpazesine sahip olabileceğinin farkındaydı. Ve bu duyguları ölçülü olmadan nasıl ifade ettiklerini. Aristokrat toplumda, zenginliği bol olan alçak konum, kişiden kişiye farklı yorumlanabilir.
Ancak, düşünceyi hemen sildi. Aceleyle tahmin edilebilecek bir konu değildi.
"Hasta olduğunu duyduğumda, sınıfımda bir sorun olduğu için kovulduğumu düşündüm. Ama sonra tüm derslerin askıya alındığını duydum. Sen Millian'a en yakın öğretmensin, bu yüzden seni aradım çünkü bir şey biliyor olabileceğini düşündüm. Bu materyalist gelebilir, ama aynı zamanda molanın uzun sürüp sürmeyeceğinden de endişeliyim çünkü hayatıma müdahale edecek."
Liv, Camille'in ciddi sözlerine alçak bir ağıt yaktı. Millian'ın bahanesiyle toplantıda başka niyetleri olabileceğinden şüphe ettiği için üzüldüğü için konuşmayı daha ciddiye aldı.
Aslında Liv, Millian'a en yakın öğretmen olduğunu hissetmiyordu. Coryda'nın yaşına yakın olan Millian ile belirli bir yakınlık hissetmesine rağmen, Vendons'un ikametgahına taşınan bir ev öğretmeni değildi ve yalnızca belirli bir tarihte ziyaret etme ve öğretme yöntemi diğer öğretmenlerinkiyle aynıydı.
Ancak bir dereceye kadar Millian'ın onunla rahat olduğunu kabul etti. Yaşına en yakın olan Liv'in sınıf dışındaki sıradan tavrı, Millian'ın onu bu kadar ulaşılabilir bulmasının nedenlerinden biriydi.
Millian'ın bir sorunu olsaydı Liv'e geleceği türden bir ilişkiydi.
"Şey, ben ... özellikle bir şey duymadım. Aslında Millian'ı doğum günü partisinden beri görmedim."
"Bu doğru mu?"
"Sınıfınızda bir sorun olmadığını düşünüyorum, Bay Marcel. Öyle olsaydı, Barones Vendons sana hemen söylerdi."
Camille şüpheli görünüyordu, ama kolayca başını salladı.
"Düşüncesizce düşünmüş gibiyim. Sözlerinizi duymak beni sakinleştiriyor Bayan Rhodes."
"Sana özellikle yararlı bir şey söylemedim."
"Pek değil ..."
"Liv?"
Orta derecede durgun ve resmi konuşma arasına yüksek bir ses müdahale etti.
Başını tanıdık sese kaldıran Liv, gözlerini kocaman açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odaklık
RomanceLiv Rhodes sıradan bir öğretmendi. Başkalarının bakışlarından kaçınarak, hasta kız kardeşinin ilacını ödemek için birkaç kez çıplak modellik yapmıştı. Bir sorun olmayacağını düşündü çünkü ressamın sadece arkasını çizmesine izin vermişti. Ta ki biri...