142

36 2 0
                                    


Adamın Liv'den cevap istemesi ve Liv'in bir an tereddüt eden ellerini tekrar hareket ettirmesi neredeyse eşzamanlıydı. Yavaşça düğmelerini çözen Liv cevap verdi.

"Bu yaralar her neyden kaynaklanıyorsa, yaşıyorsunuz Lordum ve herkes size gıpta ile bakıyor."

Sonunda gömleğinin tüm düğmeleri açılmıştı. Gevşekçe sarkan kumaşın altında kaslı bir vücut ortaya çıktı. Vücudu, geçirdiği zamanın kanıtı olan renkli yara izleriyle kaplıydı. Birkaç büyük yara izi dışında, küçük izleri nereden aldığını hatırlayamıyordu.

Liv parmak uçlarıyla karnındaki yara izine dokundu. Eli Liv'in beklediğinden daha sıcaktı.

"Peki, bu yara izlerini zafer madalyası olarak görmemek için bir neden var mı?"

Demus, Liv'in dokunduğu yara izini görünce gözlerini kıstı. Tam olarak emin değildi ama muhtemelen mayın şarapnelinin açtığı bir yara iziydi. Ne tür bir savaş olduğunu hatırlayamıyordu.

Yara izlerini görünce, geçmişin tatsız görüntüleri zihnine üşüşmeye başladı. Demus kaşlarını çattı ve mırıldandı.

"Beni memnun etmek için çok uğraşıyorsun."

Liv sonunda onun alaycı sözlerini dinlerken başını kaldırdı. Ona bakan yüzü yakından bakıldığında çok netti. Yeşil gözlerinde ne kurnazca bir planın ne de zekice bir çıkar yolunun yansıması vardı.

"Sizi memnun etmek için yalan söylediğimi mi düşünüyorsunuz Lordum?"

"Sorun değil. Bundan gocunmuyorum."

Ona inanmadığını bilerek gösterdiğinde Liv dudaklarını garip bir şekilde kıvırdı. Alnındaki hafif çatık kaşlar utancını ve karmaşık düşüncelerini açığa vuruyor gibiydi.

Sözlerine inanmasını isteyerek onu cilveli bir şekilde övmedi. Bunun yerine, Demus'un gömleğini tamamen çıkarmaya niyetliymiş gibi ellerini hareket ettirdi.

Demus uysal bir şekilde kıyafetlerini ona bıraktı. Vücudunun üst kısmı tamamen ortaya çıktığında, diğer gizli yara izleri de tam olarak ortaya çıktı; kollar, göğüs, kürek kemikleri, karın, her yer. Deride sürünen solucanlara benzeyen yara izleri göz alabildiğine her yerdeydi.

Liv onlarla yüzleşirken gözleri büyüdü. Demus bu kez onun yüzünde bir tür tiksinti ya da korku ifadesi bulabileceğini düşündü.

Ne yazık ki Liv'in söylediği şey Demus'un hiç beklemediği bir şeydi.

"... Bu yara izlerini sevdiğimi söylesem bundan nefret eder miydin?"

Sesi saftı, başka hiçbir şeyin tonu yoktu. Her nasılsa, sanki huşu içindeymiş gibi bile geliyordu.

"Lordum, vücudunuzun heykel kadar pürüzsüz olmamasının beni rahatlattığını söylesem hoşnutsuz olur muydunuz?"

Demus birdenbire onun karşısında ilk kez suskun kaldığını hissetti. Yara izlerine dokunmakta olan Liv onun sessizliğini olumsuz yorumlamış gibi duraksadı ve elini yavaşça geri çekti.

Vücudunu hayranlıkla seyretmeye dalmış gibi görünen kadın, sonunda kendine gelmiş gibi boğazını temizledi ve bir gecelik aramaya koyuldu. Liv yüksek sesle odayı tararken Demus bir süre onu izledi.

Sonunda yedek bir gecelik buldu. Demus sakince kollarını açtı ve Liv dikkatle geceliği ona giydirdi.

"Öğretmenim, sanat eserlerine asla yatırım yapmamalısınız."

Bol geceliğin kemerini ayarlayan Liv soru sorarcasına Demus'a baktı. Demus kemeri Liv'in elinden alıp kabaca yere fırlattı ve yatağa doğru yürüdü.

"Gözlerin kötü görüyor. Kısa sürede tüm sermayeni kaybedersin."

"Pantolonunu..."

"Pantolonumu çıkarırsan, uyumaya niyetin yokmuş gibi kabul edeceğim."

Liv tek kelime etmeden Demus'un pantolonunu çıkarmaktan hemen vazgeçti. Uyumak için kalmışken bütün gece uyanık kalmayı külfetli buluyor gibiydi.

Demus rahatlamıştı. Bu durumda, eğer bunu yapacak olurlarsa onu her zamankinden daha sert bir şekilde kucaklayacakmış gibi hissediyordu.

"Sana ninni söylememi ister misin?"

"Hayır, ben... sadece benimle uyuman yeterli."

Birçok kez oynaşmışlardı ve Liv vücudunun her köşesini göstermişti ama yine de beklenmedik bir şekilde utangaç görünüyordu. Liv geniş yatağın ucuna uzanmayı zar zor başarmış, dalgın bir yüz ifadesiyle yorganı boynuna kadar çekmişti. Demus huzursuz olan Liv'i görmezden gelerek gözlerini kapattı.


Oy vermeyi unutmayın<3

OdaklıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin