Liv, Millian ile buluşamadığı için üzgün olan Coryda'yı teselli edecek durumda değildi.
Festivalden döndükten sonra çok hastalandı. Aşırı çalıştığında ya da Coryda'nın ilacını ararken yağmurda kaldığında bile böyle olmamıştı. İlk defa ciddi bir şekilde yatağa düşmüştü ve her zamankinden daha kırılgandı.
Hastalığının zayıf Coryda'ya geçeceğinden korkan, kendini odasına kilitleyen Liv; Marki'nin çağrısını ilk kez reddetti.
Onu reddetmenin her zaman imkansız olduğunu düşünmüştü ama ilk kez denediğinde şaşırtıcı derecede kolay olduğunu fark etti.
Bütün gece dönüp durdu ve hayaller kurdu; Marki'nin olmadığı bir gelecek hakkında.
Bunun bir kabus mu yoksa şanslı bir rüya mı olduğunu anlayamadı.
***
"Seni görmek gerçekten çok zor."
Luzia eli çenesinde şık kanepeye oturmuş gözlerini kapatarak gülümsüyordu.
"Uzun zamandır görüşemiyoruz, Demus."
Duygusuz yüz ifadesi takınan Demus, Luzia'nın karşısına oturdu. Luzia'nın selamını kabul etmeye hiç niyeti yokmuş gibi görünüyordu.
"Uzun bir sohbete ayıracak vaktim yok, o yüzden bitirelim şu işi."
Demus'un koltuğa oturur oturmaz cep saatine bakma şekli, ilgilenmesi gereken başka acil bir işi olan birinin hareketiydi. Luzia gözlerini kıstı ve kışkırtıcı bir şekilde gülümsedi.
"Neyin var bu kadar acil? Metresin seni mi bekliyor?"
"Evet."
Başlangıçta hafifçe şakasına devam etmeyi planlayan Luzia irkildi. Demus soğuk bir şekilde konuşmadan önce ona bir bakış attı.
"Son zamanlarda ona biraz deli oluyorum."
Şu anda Demus'un Luzia'ya ayıracak vakti yoktu. Sağlam bir gündemi olmasaydı onunla böyle oturmazdı.
Ancak Luzia Demus'un sözlerine inanmamış gibi görünüyordu. Kötü bir şaka duymuş gibi güldü ve başını salladı.
"Yalan söylemeyi bırak artık. O suratla kimseyi ikna edemezsin."
"Neden yalan söylediğimi düşündüğünü anlayamıyorum."
Demus durumunun biraz anormal olduğu gerçeğini yakın zamanda kabullenmişti. Daha doğrusu Liv'e karşı tutumu açıkça tuhaftı.
Sanat koleksiyonu yapmakla ilgili daha önce hissettiği her şeyden farklıydı. Aslında, başlangıçta onu koleksiyonuna eklenecek ilginç bir nesne olarak düşünmüştü.
Ancak Liv hastalanınca ve birkaç gün ortalıkta görünmeyince, garip durumunun farkına vardı. Şimdi düşününce Liv'i son zamanlarda çok görüyordu.
Buluştuklarında her zaman seks yaparlardı ama yaptıkları tek şey bu değildi. Ona nasıl ateş edileceğini öğretti, onunla yürüdü, sebepsiz yere avlanma alanlarına götürdü ve çalışma odasında yanında tuttu. Demus Liv'in yokluğunda, onun monoton hayatının her alanına nüfuz ettiğini fark etti.
İnsanlar kuyu kuruyana kadar suyun eksikliğini hissedemezsin derlerdi. Liv'in varlığı tam da buydu.
Sonra Demus , Liv'in hastalanmasından önce kısa bir süre beyaz dört tekerlekli bir arabayla yolculuk ettiğini öğrendi. Arabanın sahibinin Luzia olduğunu bulması çok sürmedi.
Bu nedenle Luzia'nın toplantı talebini kabul etmişti. O, sadece varlığı bile Liv için yük olacak bir kadındı. Daha kötüsü, Luzia eskisinden daha küstahlaşmış gibi görünüyordu. Demus buna göre bir yanıt vermeyi planladı.
"Kötü bir kişiliğin olduğunu biliyorum ve kötü bir tepki vereceğinden şüphem yok. Ama bu fazlasıyla yeterli. Kardinal Calliope geldiğinde iyi tarafını göstermelisin."
Demus'un kendisiyle buluşmasının sebebini bilmeyen Luzia, sanki istediğini elde etmiş gibi zaferle gülümsedi.
Hazırladığı kartları Demus'a uzattı.
"Bizim şartlarımız. Yurt dışına gönderilmişsin gibi göstereceğiz. Ayrıca sicilinin silinmesini de sağlayabiliriz."
Demus cevap vermedi, bunun yerine gözlerini devirip kağıtları taramaya başladı.
Oy vermeyi unutmayın<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odaklık
RomanceLiv Rhodes sıradan bir öğretmendi. Başkalarının bakışlarından kaçınarak, hasta kız kardeşinin ilacını ödemek için birkaç kez çıplak modellik yapmıştı. Bir sorun olmayacağını düşündü çünkü ressamın sadece arkasını çizmesine izin vermişti. Ta ki biri...