"Lordum?"Sadece birkaç adımla Liv'e ulaştı ve eğildi.
Eli, çorabının yarı yolda olduğu Liv'in bacağına dokundu. Uyluğunun arkasını tutan eli yavaşça etin üzerinden ve dizinin arkasına kadar uzandı.
"... Her şey daha iyi."
Buralarda olduğunu tahmin etti. Çirkin çürükleri ve kanlı lekeleri olan yer.
Yara muhtemelen küçüktü, çünkü yara zar zor görülebiliyordu. Parmağını dizinin arkasındaki çukura sıkıca bastırdı ve Liv nefes nefese kaldı ve uzaklaştı. İnce, ince tüylerin yakından yükseldiğini görebiliyordu.
Elini sıkmak için kendini getiremedi, ama kıvranma şekli onun gitmesine izin vermesini istediğini öne sürdü. Ne yazık ki, Demus sadece bacağındaki tutuşunu sıkılaştırdı.
"Öğretmenim, sana olan şehvetimin farkındasın, değil mi?"
Kıvranan vücut bir anda sertleşti. Demus başını kaldırdı ve Liv'e baktı. Aşağıdan yukarıya bakarken, uzun, gür kirpikleri özellikle iyi sıralanmıştı. Liv kirpiklerini çırparken sessiz kaldı ve sonra yavaşça dudaklarını oynattı.
"... Evet."
"Biliyorsun, ama yine de beni baştan mı çıkarıyorsun?"
"evet."
Bu sefer cevabı biraz daha hızlı çıktı.
"Sizi baştan çıkarıyorum efendim."
Demus aniden durumu komik buldu. Gözleri, onun huzurunda cilveli davrananların nasıl aşağılandığına dair hiçbir fikri olmayan birinden beklenebileceği gibi oldukça kararlıydı. Ve vücudunun şimdiye kadar gördüğü en beceriksiz ve garip baştan çıkarma eylemine tepki verme şekli.
Tutuşunu serbest bırakan Demus kendini kaldırdı. Liv'e biraz daha yaklaştı ve yuvarlak göğüsleri Demus'un göğüs kemiğinin alt tarafına bastırdı. Beklediğinden daha yumuşaktı.
"Ya buna kanmazsam?"
Liv soru üzerine bir an sessiz kaldı. Ama sonra, bir meydan okuma ipucu ile cevap verdi.
"Bunu bana nasıl sorabilirsiniz Lordum? Seçim senin."
Demus kahkahalarını boğmaya zahmet etmedi.
"Çok zekisin öğretmenim. Bunu sevdim."
Elinin Liv'in ensesindeki hareketi yumuşaktı, ama sabrı bu kadar ileri gidecekti.
...
Tamamen giyinik olan Demus'un aksine, Liv çıplaktı. Bu, cildindeki değişiklikleri daha görünür hale getirdi.
Onun da soyunmasını bekliyor gibiydi, ama Demus onu bir öpücükle yatağa ittiğinde çabucak gafil avlandı. Demus'un kıyafetlerini düşünemeyecek kadar meşgul görünüyordu, vücudunda yükselen ısıyı kontrol edemeyecek kadar azdı. Eldivenli elleriyle onu ovaladığında, beyaz et kolayca kırmızıya döndü.
Göze çarpan ize bakan Demus gözlerini kıstı.
"Acıyor mu?"
"... Ben iyiyim Lordum."
Liv'in sesi, belki de gerginlikten cevap verirken hafifçe titredi. Demus daha fazla sormadı ve parmaklarını tekrar oynattı.
Uzun parmakları çıkıntılı meme ucunu kavradı ve büktü ve Liv'in vücudunun altında titrediğini hissetti. Sertleşmiş meme ucunu üzümle oynuyormuş gibi ne kadar uzun süre ovalarsa, sarsıntı hareketi o kadar büyük oldu.
Isırsam tadı nasıl olurdu?
Aslında, hayatının bir noktasında Demus seksi pis olarak düşünmüştü.
Yaralı bedenini başkalarına göstermekten nefret etmesinin yanı sıra, diğer kişinin nefes nefese bırakacağı vücut sıvıları konusunda da kirli hissetti. Ve eğer uyarılma içinde üzerine atlasalardı, aynı şekilde hissetmekten bahsetmeselerdi, yumruklarıyla yüzlerine yumruk atmak isterdi.
Cinsel dürtüsü olmadığı için değildi. Sadece bir kadınla serbest bırakma ihtiyacı hissetmedi. Onun için, ölçülü bir şekilde idare edebileceği ve kısa sürede bitirebileceği mastürbasyon ile çözülebilirdi.
Savaşa katılmaya başladığında, öldürmeyi seksten daha uyarıcı buldu.
Seks hakkında biraz bilgisi vardı, bunu duymuştu ve bir zamanlar bir seks partisine sürüklenmişti ve kötü bir karmaşa içinde birbirine karışmış çıplak insanlar görmüştü. Ama hepsi bu kadar değildi. Savaş alanında gördükleri hayal edebileceğinden daha kötüydü.
Bu çeşitli deneyimler onun bundan hoşlanmamasını sağladı.
Başkasının bedeniyle bu kadar ilgilenmesi onun için nadirdi. Yıllar boyunca onu gören herkesin sürprizine göre, şu anda önündeki kadın tarafından tahrik ediliyordu.
Onda bu kadar özel olan ne?
Cesurca davranan, garip bir striptiz şovu yapan ama sonra tahta bir oyuncak bebek gibi sertçe yatan bu kadın hakkında neyin bu kadar özel olduğunu merak etti.
"... Merak mı?"
"Affedersiniz?"
Titreyen Liv, Demus'un mırıltısının sesine sordu. Ancak cevap vermek yerine göğsündeki tutuşunu sıkılaştırdı. Liv sert bir nefes aldı ve gözlerini sıktı.
Bu kadın açıkça tüm bunlara yabancıydı. Belki de bir başkası tarafından kendisine bu şekilde dokunulmasına asla izin vermemişti.
İlk defa bu kadar itaatkar, bu kadar çaresiz ve kıvranıyor olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Odaklık
RomanceLiv Rhodes sıradan bir öğretmendi. Başkalarının bakışlarından kaçınarak, hasta kız kardeşinin ilacını ödemek için birkaç kez çıplak modellik yapmıştı. Bir sorun olmayacağını düşündü çünkü ressamın sadece arkasını çizmesine izin vermişti. Ta ki biri...