Herkese selamlar! Mevsimler ve Aşklar dünyasına hoş geldiniz.
4 ayrı mevsimi ve mevsimlerde yaşanacak 4 ayrı aşk hikayesini işleyeceğimiz Mevsimler ve Aşklar serisinin ilk kitabını, Bir Kış Hikayesini umarım seversiniz.
Kitabımdaki karakter isimleri belki daha önce kullanılmış olabilir burada gördüğünüz isimler farklı kitaplarda da karşınıza çıkmış olabilir, sonuçta isimler kişilere özel değil bir kişide bulunan isim başkasında da bulunabilir. Bu yüzden yorum yapılacaksa bile bu sınırlar içerisinde yorum yapılmasını, başka kitaplarla kıyaslanmamasını sizden rica ediyorum. Çünkü o kitapların oldukça başarılı kitaplar olduğunu siz zaten biliyorsunuzdur. 4 mevsimin kurgusu da hazır sadece yazmak kaldı :) Umarım anlayışla karşılar ve okurken keyif alırsınız <3
Zaten daha önce paylaşmıştım Bir Kış Hikayesini ama farklı kitlelere hitap eden kitapları aynı çatı altında paylaşmanın riskli olduğunu hesaba katarak kitabımı diğer hesabımdan buraya çektim.
Aklıma gelen uyarıları geçtiğime göre artık Mevsimler ve Aşklar evreninden biraz bahsedebilirim.
4 ayrı mevsimi işleyeceğimiz bu serinin ilerleyiş sırası şu şekilde olacaktır:
Kış
İlkbahar
Yaz
Sonbahar
Her mevsimde, kendine has bir ilerleyiş, kendine has bir aşk olmasına rağmen kurgular birbirine bağlı olacaktır. Kışı okumadan Yazda okuyacağınız bazı şeyleri anlamayacağınızı bildirmek isterim.
Bir çok insan gibi ben de mutlu sonları severim lakin her aşkın mutlu sonu hak etmeyeceği gibi bir gerçek varken, her hikaye de mutlu sonu hak etmez. Mutlu son sevdiğim için de mutlu son yazacak değilim :)
Mevsimine has aşkı ve ilerleyişi olacağı gibi, mevsimine has bir sonu da olacaktır. :)
Son olarak,
Aşkların da bazen mevsimlere benzediğini, kimi zaman sert rüzgarların estiğini kimi zaman ise çiçeklerin açabileceğini, huzur dolu anlarınızın olabileceğini aklınızdan çıkartmayın. Önemli olan, huzur dolu anların tadını çıkartırken sert rüzgarların esebileceğinin bilincinde olmak ve o rüzgarlar eserken birbirinize destek olarak sert rüzgarlara kapılmadan yan yana kalabilmektir.
Sizce hangi mevsim karakterleri o rüzgarlara kapılmadan yoluna devam edebilecek? Tahminlerinizi merak ediyorum ve sizi
Bir Kış Hikayesi ile baş başa bırakıyorum. İyi okumalar dilerim.Bu hikayede bulunan karakterler, bazı mekanlar, olaylar, kurumlar, kuruluşlar hayal ürünüdür ve kurgudur. Sadece gerçek olarak kullanılacak şeyler şehirler, ilçelerdir ve bazı doğal-tarihi güzellikler.
Argo ve küfür kullanımı, aşırıya kaçmayacak cinsellik bulunacağını belirtmek isterim. Okuyacak olanların da bunun farkında olarak devam etmesini, yaşı küçük arkadaşlarımızın ise okumamasını rica ederim.
Tarih-15.03.2024 Saat: 01.32
Sonbaharın buz gibi havasında, üstelik Ankara gibi bir şehirde gece vaktinin dışarı çıkmak için uygun bir zaman olmadığını bilmeleri gerekiyordu. Lakin şu an Eymir'de bulunan 4 genç kızın da ne mevsimden, ne de zamandan haberi yokmuş gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Kış Hikayesi (Mevsimler ve Aşklar Serisi)
Genç Kız EdebiyatıMevsimler ve Aşklar Serisi: Bir Kış Hikayesi Aşklar da Mevsimler gibidir. Kimi zaman çiçekler açar, kimi zaman sert rüzgarlar eser. Taner gizemli ve belalı bir tipti. Kardelen ise belaları üstüne çeken ve gizemlerden olabildiğince uzak durmaya çal...