Multimedia Bejan'ın elbisesi
Bu bölüm Wattpadkolik kuzenim Nazlıcan'ın :)
Şaşkınlıkla Miran ağaya bakakalmıştım.Ne kadar da aptalsın Bejan! O haklı bu evliliğe zorlanan bir tek sen değilsin. Bencillik yaparak Miran ağanın ne düşündüğünü,hissettiğini önemsemedin. Ne bekliyordun ki seninle evlenmeye can attığını mı!
'Bunları susman için söylemedim Bejan' düşüncelerimi bölen sesine cevap olarak,
'Tamam seni anladım' diyebildim sadece.
'İyi o zaman. Beni biraz anladıysan şu günü sorunsuz atlatmamıza yardımcı olabilirsin'
'Tamam' diyerek ardından yöneldiği mağazaya doğru ilerledim. Mağazaya girip bana dönen Miran ağaya,
'Seçimi sana bırakıyorum' dedim kendimi de Miran ağayı da şaşırtarak.
'Emin misin ?' dedi tek kaşı havada.
'Ben eminim de sen pek öyle durmuyorsun ama' dudağı yukarı kıvrıldı ve yüzünü muzip bir gülümseme aldı. Elbiselerin olduğu askılara doğru gidip tekrar bana döndü.
'Son kez soruyorum Bejan emin misin?'
'Son kez söylüyorum Miran ağa eminim'
****
Ve o gün gelip çattı. Doğduğum gün yazılan kaderimi resmileştiren gün.Mardin'in bahtsız kızlarının kanlarıyla,gözyaşlarıyla yıkanan toprağına gözyaşlarımın,sitemlerimin karıştığı gün. Çaresizliğimin umuduma bir sille daha vurduğu gün..
'Bejan kuaförler geldi' üzerimde bornozumla oturmuş olacakları düşünüyordum.
'Al içeri Mervan' dedim ona dönmeden.
'Tamam da sen üzerini giyinmeyecek misin?'
'Beş dakika beklesinler giyinip çağırırım sizi' kalkıp dolabıma ilerledim.Seçimini Miran ağaya bırakarak ne kadar büyük bir hata yaptığımı anladığım elbisemi alıp askısından çıkardım. Çok açık bir turkuaz olan elbiseyi üzerime geçirdim. Aynanın karşısına geçip bakmaya başladım. Elbise mavi gözlerime uyum sağlamıştı. Elbiseyi üzerimde gören Miran ağa baldırlarıma kadar gelen yırtmacını son anda fark etmiş olacak ki,
'Hemen terziye gönderin şunu.O yırtmaç kapanacak' diye emirler yağdırmıştı.
'Bejan giyindin...' diyerek içeri dalan Mervan donup kaldı. Bu hali karşısında gülümsemeden edemedim.
'Çok güzel olmuşsun Bejan' dedi ismimin son harfini vurgulayarak.
'Çok çirkin diye bizden sır gibi sakladığın elbiseye bak.Ben de gerçekten çirkin bir şey bekliyordum' elbisemi süzmeye devam ediyordu.
'Mecburiyetten giyiyorum sadece' diyip omuz silktim.
'Bence Miran ağa seni hep mecbur bırakmalı'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bejan
General FictionDört gözle beklediğim minicik kızımı elime verdiler eğilip kulağına usulca fısıldadım; Bejan.. Adı gibi dertsiz olsun istedim. Halbuki doğar doğmaz öyle bir yük bıraktım ki o minicik bedenine babalığımdan utandım!Baba olmak bunu mu gerektirirdi? B...