Bölüm 2

27.4K 851 29
                                    

Multimedia Bejan




'Hey, ben kara değilim' diyerek Roni'ye doğru ilerledim.

'Sende hoş geldin' dedim sarılırken.

'Bu nişan da olmasa yüzünü göreceğimiz yok hanımefendi' diye yakındı .

'Ne yapayım kuzen ya okuldan fırsat bulamıyorum ki'

'Hayırsızsın kızım sen ' dediğinde cevap vermeyerek salona doğru yöneldim.

'Hadi gel teyzemi de göreyim' Roni'yi arkamda bırakarak içeri geçtim.

'Teyzem' dediğimde bana doğru dönen teyzeme doğru yürüdüm.

'Teyzesinin birtanesi' ayağa kalkınca sarıp sarmaladı beni.

'Hoş geldin teyze nasılsın'

'Hoşbuldum canım iyiyim çok şükür sen nasılsın' dedi sarıldıktan sonra kollarımdan tutarak.

'İyiyim teyzecim'

'Gel yanıma otur şöyle ne kadar da güzelleşmişsin sen ' beni beğeniyle süzen teyzeme gülümseyerek yanına oturdum.

'Anne ayıp oluyor ama Bejan'ı görünce unuttunuz beni' mızmız çocuklar gibi yakındı Roni.

'Gel teyzecim yanıma ben seni unutur muyum hiç' diyen annemin yanına oturdu Roni. Bu çocuk hiç büyümemiş.

Annem ve teyzem mutfağa geçtiklerinde Roni'yle odama çıktık.

'Kuzen bazen senin değil de Hezan'ın odasına girmiş gibi hissediyorum.Bu ne kızım her taraf koyu renk' dedi odamda gözlerini gezdirirken.

'Ne güzel işte' dedim omuz silkerek.

'Senin şimdi hiç açık kıyafetin de yoktur'

'Sayılıdırlar' diyip yatağımın üzerine oturdum ve Roni' ye karşıma geçmesi için elimle işaret ettim.

'Düğününde ne yapacaksın siyah gelinlik mi giyineceksin' iyi noktaya parmak basmıştı.

'Olabilir' dedim sırıtarak.

'Senden her şey beklenir ama benden bir tavsiye sen kara, gelinlik kara hiç iyi bir uyum olmaz' şebekliği tutmuştu yine.

'Kara değilim ben sen kendine bak tipsiz' dedim kaşlarımı çatarak.

'Ne varmış halimde gayet yakışıklıyım' diyip ellerini saçlarından geçirdi. Daha çok babasına benziyordu.Beyaz teni siyah saçlarıyla tezat oluşturuyordu, düzgün bir burun ve çene yapısına sahipti.

Yakışıklılar sınıfına girebilecek bir çocuktu.

'Peh sen mi yakışıklısın' dedim gözlerimi devirerek.

'İki saattir beğeniyle süzen kimdi'

'Seni pislik' yatağımın üzerindeki yastığımı kafasına fırlattım.

'Hey saçlarımı bozdun' bana doğru gelerek boynumdan kolunu geçirdi ve saçlarımı karıştırdı.

'Bırak beni şebek 'diye bağırdım.

'Saç öyle değil böyle bozulur ' dedikten sonra odamdan koşarak çıktı.

'Sen bittin Roni' birbirine girmiş saçlarımı düzeltmeye çalışarak salona indim.Roni beni görünce sırıtmaya başladı.

'Saçların böyle daha güzel olmuş Bejan'

'Görürsün sen' diyerek koltuğa oturdum.Annemler yemek hazır diyince hep beraber sofraya geçtik.

BejanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin