Bölüm daha çok seungmin ile dolu olacaktır🫶🏻 yeni karekterimizi daha yakından tanımanız içindir ve seungmin ilerki zamanlarda da çok karşımıza çıkacak olan önemli bir karekterdir‼️
Yorumlarınızı eksik etmeyiniz.💞
Keyifli okumalar dilerim.
💎💎💎
"Peki sen, sen bunların olmasını ister miydin? Her zaman yanında olmamı seni sevmemi ister miydin?"
-
Hyunjin,böyle bir cevap alacağını kesinlikle beklemiyordu. Ne demeliydi? Bu yanlış değil miydi? Daha öncede bu konuyu konuşmuşlardı halen katı bir görüşe sahipti.
" Efendim,ne diyorsunuz öyle? Siz prensiniz!böyle şeyler söylemek size göre değil."
" Bana kim olduğumu hatırlatma! Aklım başımda,kim olduğumu biliyorum,hepsi benim tercihime kalmış bir şey. Benim için önemli olan senin cevabındır."
"Asıl sorun bu; kim olduğunuzu biliyorsunuz ve böyle bir şeyin mümkünatı olmadığınıda bilmeniz gerekiyor. Benim tercihime bırakılan bir şey değil!Halkın, krallığın bir sonra ki kralsınız.hangi krallıkta böyle bir durum görülmüştür? Lütfen daha fazla tartışmayalım prensiniz siz."
Prens minho anlam veremiyordu.neden sürekli prens olduğunu ve halkının bir sonraki kral olacağı hatırlatılıyordu ki? Sıradan bir insan olsaydım keşke diye içinden geçiriyordu.
" Sana sorduğum şey; beni isteyip istememendi. Kim olduğum ve bu ilişkinin nelere sonuç vereceği değildi. karşıdakinin bir prens değilde sana sevgisini itiraf eden basit bir köylü olarak düşün.Şimdi tekrar soruyorum. her zaman yanında olmamı seni sevmemi ister miydin?"
Hyunjin sevilmek,ilgi görmek,değerli hissetmeyi, tabii ki isterdi.fakat karşısındaki kişi tarafından değildi. Bir erkek tarafından değil bir prens tarafındanda sevilemezdi. Bu ilişki oldukça imkânsız geliyordu. Bir erkeğe ilgi duymak? Kulağa hoş gelmiyordu.hoşta karşılanan bir durum değildi. Yine de sevilmek istiyordu,ilgi istiyordu,vereceği cevap bencilce olabilir miydi diye düşünüyordu. Hyunjin istediği sevgi prens minhonun sevgisine karşılık değildi.
" Her insan gibi sevilip değer görmek isterdim."
" O zaman bunu yerine getireceğim."
" Paha biçilmez sevginize karşılık veremeyeceğim."
" Bir gün gelip beni sevebileceğini söyleyeceğine inanıyorum."
Hyunjin,ne diyeceğini bilmiyordu sadece uzaklaşmak istedi. Prens minho'nun yanında istediği gibi değildi. Hekim chandan kaçmaya çalışırken böyle bir olayın olmasını beklemiyordu. Hyunjin,prens minhodan gelen sevgiyi kabul edecek fakat karşılık veremeyecekti. Bulunduğu durumun kanunu buydu kabul edemezdi. Üstüne halen iki erkeğin ilişkisini doğru bulmuyor, normal karşılanıyordu. göz temasından kaçınmak için hareketlenmiş işine kaldığı yerden devam etmişti. Sanki az önce hiçbir şey yaşanmamış gibiydi ve bunu ilk kezde yapmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
two sides of the came coin
FanfictionMinho & hyunjin ff. bxb Orta çağın zalim kralının halkına yasakladığı büyü.Büyünün olduğu durumlarda; idam edilip, kazıkta çakılan bi' halk. Böylesi bi' dönemde 'saf büyü' olarak doğan genç Hwang Hyunjin.Kadim din büyücülerinin efsanesine göre büyüc...