Friend From the Past

60 21 69
                                    

Islık çalarak bir ritim uydurup kitaplığımı karıştırıyordum. "Cidden bir tane bile okumadığım kitap kalmamış! Of!" Can sıkıntısıyla kendimi bıraktığım yataktan aniden doğruldum. Küçüklüğümde kullandığım bir kitap okuma uygulaması vardı. Sahi neydi onun adı? Elime telefonumu alıp teker teker tüm ilgili uygulamalara bakıyordum. En sonunda girdiğim uygulama eski e-postamı doğruladığında onu bulduğumu anlayıp ufak bir sevinç gösterisi yaptım yatakta.

Ve tam o sırada kapım tıklatıldı. "Oğlum n'apıyorsun içeride? Zıplama yatakta kocaman oldun!" Annemin alaylı sesiyle yerimde birkaç saniye dondum. Kapının önünden gittiğini anladığımda da açılan uygulamayı kurcalamaya başladım. Çok fazla bildirim vardı. O zamanlardaki sanal arkadaşlarımı ve okuduğum kitapları düşününce azdılar bile. Aklıma sanal arkadaşlarım gelirken mesaj kutusuna girdim. Belki birileri ben gittikten sonra yazmaya devam etmiştir diye.

Mesaj kutumda yavaşça gezinirken ise -mesajlar eskiden yeniye doğru akıyordu- bildirimlerin çoğunun buradan geldiğini anladım. O kişi sayesinde..

Jijitsu_mi hesabı...

Hesabının ismini okuduğumda eskiye gider gibi olmuştum.. Çünkü bilirsiniz ya..

Sonunda odağımı toplayıp sohbete girdiğimde mesajların görüldüye düşmesine izin verdim. Son mesaj 1 gün önce atılmıştı.. İçimden 'Vay be onca yıl yazmaya devam etmiş' derken garip bir his oturmuştu göğsüme. Tam olarak heyecan değildi ama ellerimi titretiyordu. Saç diplerimin terlediğini hissediyordum. Ve kararım en eskiden bugüne tüm mesajları okumaktı. Kaç saat ya da kaç gün sürerdi bilmiyorum ama bunu yapmak istiyordum. Kuruyan dudaklarımı dilimle ıslattıktan sonra okumaya başladım.

5 yıl 8 ay önce / 23.45

Biliyorum, iyi olmalıyım. Çünkü bunu ben seçtim. Ama neden parlak ayın odamı aydınlattığı bir gecede, bu sözleri sana yazıyorum? Yanaklarımı ıslatan göz yaşlarıma her zamanki gibi söz geçiremiyorum. İstesem de unutamıyorum.

5 yıl 1 ay önce / 14.37

Merhaba! Umarım iyisindir. Üzgünüm dostum. Çektiğim -aşk olarak nitelendirdiğim- acıyı buraya yazıp içimi rahatlatmak istiyorum. Sen de hiç, bir şeyi açıklayamadığın için suçlu konumuna düştün mü dostum? Ya da baban denen o pislik yüzünden sevdiğinden dayak yiye yiye vazgeçtin mi? Ben de vazgeçemedim orası ayrı :) Bir daha o parlak saçlarını öpüp okşayamayacağımı bilmek o kadar canımı yakıyor ki.. eskiye dönebilmemiz için her şeyimi verirdim oysaki.. her neyse işte dostum, iyi geceler dilerim.

4 yıl 5 ay önce / 04.57

Uyku uyuyamıyorum. Gözlerimi sırf yaşarmasınlar diye kapalı tutuyorum ama neden.. neden durmuyorlar? Ondan aylardır uzağım. Bir önceki mesajımda demiştim ya hani saçlarını bir daha okşayamayacak olmak ne kadar acı diye... keşke yanımda olsa da okşayamasam. Fakat şimdi o kadar uzağız ki birbirimize..

3 yıl 9 ay önce / 18.28

Annemle babam şuan kavga ediyorlar. Sanırım annem boşanma davası açmayı istediği için. Onların ilişkilerine karışmak gibi bir hakkım yok biliyorum ama umarım bir daha o adamı görmem.

3 yıl 5 ay önce / 12.34

Dava hala sürüyor ama velayetim anneme verildi. Ayrıca ondan artık fazlaca bahsetmediğimi farkettim. Onu unutuyor muyum acaba? Hayır, hayır bu olamaz.

2 yıl 11 ay önce / 13.48

Annem yeniden evleniyor, dostum. Onun için mutluyum çünkü yeni eşiyle huzurlu görünüyor. Keşke o pislik sevdiğimle arama girmeseydi. Belki onunla böyle olabilirdim. Her neyse işte annem için mutluyum.

2 yıl 3 ay önce /  05.38

Yıllar öncesine dayanan anı kutumu buldum. Ve içinde onunla olan fotoğrafımız vardı. Gülümsemesi o kadar içten ki.. o gülümsemeyi yok ettiğim için kendimden nefret etmeye başlıyorum. Fotoğrafın arkasında şöyle yazıyordu. "Beni seviyorsun çünkü seni seviyorum. "

1 yıl önce / 06.24

Uyku problemi çekiyorum. Uyku ilaçları ne boka yarıyor cidden? Söz yazmaya başladım bu süreçte. Gün doğana kadar şu dizeleri yazabildim. İlhamım yok sanırım.

Aynaya baktığımda mutlu görünüyordum,
Peki böyle bir gecede neden yalnız hissediyorum?
Vücudumu kaplayan endişe hissi artık korkutmuyor.
Kayıp gidiyorsun, bir yıldız gibi,
Duyguların gerçekliğini sorgulayamadığım bu anda bir yıldız gibi kayıp gidiyorsun.
Korkuyorum ve acı çekiyorum
Temeli yalanlar üzerine dayanan bu dünyada,
Kurtarılmayı bekliyorum 'sen' adında bir yıldızla.
Şimdi ise, sadece sana ihtiyacım var.
Ve sen olmadığında ne yapacağımı bilmiyorum.

Biz güzeldik, buluştuklarında parlayan gözlerimiz güzeldi.
Parlak ayın odamı aydınlattığı bir gecede,
Bu sözleri yazarken seni hayal ediyorum;
Geride kalan fotoğraflar, anılar ve ayak izleri..
Acımasız kasırga hepsini dağıtırken sana itiraf ediyorum, senden hoşlanıyorum..
Kalbimin ışığının sönüp gittigini hissediyorum
Bebeğim, şimdi geriye bak ve hatırla,
eski halimize dönebilir miyiz?

Eğer odağını dudaklarıma verecek olursan bu fırsat buzu eritecek
Kendini rahat bırak
Kimse bunu bilmeyecek
Bir kereliğine sadece sen ve ben
Zihnimde dolaşan kurnaz tilkileri gözlerinin içine bakarken kovalıyorum.
Çünkü biliyorum;
Dudaklarımız buluştuğunda,
Beni çılgına döndürüyorsun.

Sadece tehlikeli ateşe bırak kendini,
Çünkü ben bu acımasız oyunda çoktan kaybettim.
Acıttığı kadar iyileştiren bu duygu benim tek ilacım.
Söküp atmak istediğin bu zehire tutunuyorum.
Tanrım, rüyalarım gerçekleşecek mi?

8 ay önce / 04.23

Üniversite sınavı yaklaşıyor fakat ben uykusuzluktan doğru düzgün çalışamıyorum bile.

1 ay önce / 15.34

Annemle kavga ettik biraz. Haklıydı aslında çünkü derslerimi dikkate almıyorum son zamanlarda.

3 gün önce / 23.47

Dostum cidden inanamıyorum. Ona çok benziyordu biliyor musun? Kalbimin nasıl attığını, ellerimin nasıl titrediğini unutamıyorum. Bunca yılın ardından ya gerçekten oysa?

1 gün önce / 04.56

'Ne zaman olacak bilmiyorum ama eğer seni bir kez daha görecek olursam, gözlerine bakıp seni özlediğimi söyleyeceğim.'

Okuduğum mesajların çoğunu atlamama rağmen 2 saattir bunları okuyordum. Ve son mesaj bedenimin soğuk soğuk terlemesini sağlamıştı.

Ya bunca yılın ardından gerçekten oysa?

~~~~~

100324 / 00.40

Şarkı sözlerini ben yazdım güzeller umarım beğenirsiniz ❤️

still with you • minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin