Μπουλινγκ!

19 3 0
                                    

Οι μέρες περναγανε και η Θεοδώρα συνέχιζε να δέχεται μπουλινγκ. Αυτή την φορά ένας άλλος συμμαθητής, ο Πέτρος.

Ο Πέτρος συνήθιζε να την σπρώχνει, να την χτυπά και να την προσβάλει, με αποτέλεσμα να την κάνει να κλαίει αρκετές φορές!

Δεν έχει πει τίποτα στον Παναγιώτη... Και ούτε ήθελε!

Ένα πρωί η Θεοδώρα περίμενε στο κυλικείο ώσπου ήρθε αυτός ο Πέτρος...

Πετρ: Τι κάνει η φίλη μου η Θεοδώρα!

Θ: Τι θες...

Πετρ: 10€ θέλω.

Θ: Και εγώ τι να σου κάνω;

Ο Παναγιώτης ήταν πιο πέρα και τους παρακολουθούσε. Αλλά δεν μίλαγε, ήθελε να δει άμα θα κάνει μαλακία ο Πέτρος! (ζητώ συγγνώμη για την έκφραση)

Πετρ: Κουρασες Θεοδώρα!

Είπε και την "σκούντηξε στον ώμο.

Πετρ: Ξέρω ότι τα έχεις τα λεφτά! Φέρτα!

Η Θεοδώρα έσκυψε το κεφάλι...

Ο Παναγιώτης ήταν έτοιμος να αντιδράσει και να επέμβει αλλά ο φίλος του ο Άγγελος τον σταμάτησε...

Α: Ρε συ! Μην ανησυχείς, θα το χειριστεί καλά η μικρή. Μην ανησυχείς!

Π: Όχι, πρέπει να επέμβω!

Α: Αντε μωρέ! Το παίζεις και προστάτης. Πάμε μωρε να βρουμε τον Φώτη και τους άλλους.

Είπε ο φίλος του ο Άγγελος, τραβώντας τον από το μπράτσο. Με αποτέλεσμα να 'χει πλατη ο Παναγιώτης προς το σημείο της Θεοδώρας και του Πέτρου!

Π: Ασε με ρε!

Είπε ο Παναγιώτης με νεύρα και "έτρεξε" προς το μέρος της Θεοδώρας και μπήκε μπροστά αλλά... το κακό είχε ήδη γίνει!

Τα μάτια της Θεοδώρας ήταν κόκκινα, γεμάτα δάκρυα... Ο Πέτρος την ανάγκασε με βίαιο τρόπο να της δώσει τα χρήματα που ζητούσε...

Π: Θεοδώρα; Θεοδώρα είσαι καλά; Τι έγινε; Σε πείραξε;

Είπε ο Παναγιώτης έχοντας του κοπεί η ανάσα από την αγωνία του...

Πετρ: Ε να σου πω! Θα στέκεσαι πολυ ώρα μπροστά μου ρε μαλακισμένο;

Ο Παναγιώτης τον έγραψε και είχε το νου του μόνο την Θεοδώρα!

Εκείνη την στιγμή ο Πέτρος βαράει τον Παναγιώτη δυνατά στην πλάτη... Μεγάλο λάθος!

Πετρ: Σου μιλάω!

Σε Αγαπώ Αλλά Δεν Στο Λέω Where stories live. Discover now