Μεριά Θεοδώρας
Μετά από λίγη ώρα, άφησαν εμένα και τον Παναγιώτη να φύγουμε.
Ακόμη να συνέλθω από το περιστατικό αλλά και τον τσακωμό όπου είχα με τον Παναγιώτη! Έχω πλέον γυρίσει σπίτι σκέφτομαι ξανά και ξανά το περιστατικό!
Πιο πολύ σκέφτομαι τα λόγια του Παναγιώτη προς τον Βασίλη! Θύμωσε πολύ ο Παναγιώτης όταν με βαρεσαι ο Βασίλης...
Ακόμη να καταλάβω γιατί το έκανε αυτό ο Παναγιώτης. Ποιος ο λόγος να μπει σε μπελάδες; Δεν αξίζε! Ακόμη και αν δεν μπήκε σε μπελάδες.
Θα μπορούσε να είχε μπλέξει αν χτύπαγε τον Βασίλη πριν τους χωρίσει η καθηγήτρια...
Από την άλλη, ένιωθα ευγνώμων. Ένιωθα ειλικρινά ευγνώμων και τυχερή. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω για κάποιον καλύτερο φίλο. Είναι ότι καλύτερο το παιδί!
Απολαμβάνω την συντροφιά του. Μόνο ένα πράγμα με προβληματίζει στην φιλία μας. Το πείραγμα που δεχόμαστε από τους φίλους μας και οι δυο μας!
Με νευριάζει αφάνταστα! Αν και αλήθεια είναι μερικές φορές μου αρέσει... Δεν καταλαβαίνω γιατί! Απλώς μου αρέσει κάπως.
•Οι σκέψεις της:
Φωνή 1: Σου αρέσει ο Παναγιώτης παραδεξου το!
Φωνή 2: Ναι καλά δεν τρελάθηκα κιόλας! Φίλοι είμαστε. Απλώς μου αρέσει όταν με πειράζουν για αυτό το θέμα! Το θεωρώ χαριτωμένο. Αυτό είναι όλο.
Φωνή 1: Ναι ναι ναι κατάλαβα...
Το επόμενο πρωί....
Θ: Παναγιώτη! Μπορώ να σου πω λίγο;
Π: Ναι φυσικά τι συμβαίνει;
Θ: Ήθελα να σου πω, ότι νιώθω υπερβολικά ευγνώμων και τυχερή που σε γνώρισα! Και γενικότερα που σε έχω δίπλα μου...
Ο Παναγιώτης κόκκινησε ολόκληρος. Ντρεπόταν να κοιτάξει την Θεοδώρα, κοίταζε απλώς το πάτωμα και χαμογελαγε!
Π: Δε ξέρω τι να πω...
Λέει έχοντας σκυμμένο το κεφάλι.
Θ: Ντραπήκαμε;;
Του λέει η Θεοδώρα προσπαθώντας να τον πειράξει!
Π: Άσε ρε!
Της λέει αφήνοντας να γέλιο στο τέλος...
Τότε χτύπησε το κουδούνι.
Θ: Τα λέμε!
Π: Τα λέμε!
Λένε και οι δύο και κατευθύνοντας προς τα τμήματα τους..
***
Η Θεοδώρα αυτές τις μέρες νιώθει ότι είναι κάτι σαν 'το κορόιδο'. Προς τους φίλους της λόγω της συμπεριφορά τους, απέναντι της!
Η Θεοδώρα βοηθάει, υποστηρίζει αλλά και αγαπάει πολύ τους φίλους της. Πολλές φορές έχει βρεθεί σε δυσκολη θέση λόγω συγκεκριμένων φίλων της.
Για παράδειγμα μια φορά είχε στείλει τις απαντήσεις σε μερικές ασκήσεις στην γλώσσα σε έναν φίλο της. Τον βοήθησε όταν αυτός την χρειαζόταν! Αλλά όταν η Θεοδώρα ο χρειαζόταν εκείνον.
Εκείνος δεν ασχολήθηκε καν. Την έγραψα κανονικότητα και δεν την βοήθησε ποτέ!
Ένα άλλο παράδειγμα είναι οι φίλοι φίδια... Αλλά καλύτερα ας μην αναλύσουμε τα ποσά δάκρυα έχει ξοδέψει για τέτοια άτομα!
Σήμερα μία φίλη της είχε υποσχεθεί ότι θα την βοηθήσει σε μια εργασία στην Οικιακή Οικονομία. Αλλά αυτή η φίλη δεν παραδεχόταν ότι είχε υποσχεθεί κάτι τέτοιο.
Ψέμα.
Η Θεοδώρα ήταν που ήταν φορτισμένη από το πρωί. Έβαλε τα κλάματα...
Οι σκέψεις της Θεοδώρας:
Έλεος πια! Το κορόιδο βγαίνω πάντα! Δεν αντέχω άλλο, αυτοί να με κοροϊδεύουν και εγώ να κάνω λες και δεν συμβαίνει τίποτα..
Έχω κουραστεί
Αφηγητής:
Σκεφτόταν η Θεοδώρα καθώς έκλαιγε με σπαρακτικά δάκρυα σε μια γωνιά δίπλα από τις σκάλες...
Τότε ο Παναγιώτης την πρόσεξε που έκλαιγε και την πλησίασε...
Π: Θεοδώρα; Θεοδώρα κλαις; Τι έπαθες;
Λέει ο Παναγιώτης έχοντας ανησυχήσει για εκείνη...
Θ: Όχι δεν κλαίω... Μια χαρά είμαι! Άσε με.
Λέει η Θεοδώρα σκουπίζοντας τα δάκρυα της και προσπαθώντας να τον διώξει!
Π: Θεοδώρα...
Λέει ο Παναγιώτης πιάνοντας την από τον ώμο θέλοντας να την ηρεμήσει...
Π: Άκουσε με... Υπόσχομαι ότι δε θα κάνω κάτι αυτή την φορά. Απλώς θέλω να μου πεις γιατί κλαις.
Λέει ο Παναγιώτης με ήρεμη φωνή!
Θ: Νιώθω σαν το κορόιδο για τους φίλους μου. Εγώ κάθομαι και τους ακούω και τους δίνω συμβουλές. Αλλά όταν χρειάζομαι εγώ βοήθεια με γράφουν όλοι!
Λέει η Θεοδώρα κλαίγοντας πιο πολύ και καλύπτοντας το πρόσωπο της...
Π: Σοβαρά για αυτό κλαις; Έλα εδώ μωρέ χαζούλη!
Λέει ο Παναγιώτης βάζοντας την στην αγκαλιά του... Η Θεοδώρα τον αγκαλιάζει πιάνοντας τον από την μέση...
Ένα απαλό χαμόγελο τότε εμφανίστηκε στο πρόσωπο του Παναγιώτη!
Μια ευχαρίστηση.
Καψουρακης ο Παναγιωτάκος🤭
Πατήστε το αστεράκι αν σας άρεσε και για υποστήριξη φυσικά ❤️💫
BINABASA MO ANG
Σε Αγαπώ Αλλά Δεν Στο Λέω
Short Story~>Αυτό το βιβλίο είναι αφιερωμένο στο μπουλινγκ και στην αγάπη... _________________________________________ •Απόσπασμα : Παναγιώτης: ΘΕΟΔΏΡΑ! ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΈΨΩ ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ! Θεοδώρα: ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΘΈΛΩ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ! ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΜΩΡΌ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΠΡ...