Φεβρουάριος 2024
Στις τουαλέτες του σχολείου η Ξένια,η Λένα και η Νικολέτα. Είχαν πάρει με το ζόρι την Θεοδώρα σε μια τουαλέτα και την απειλούσαν...
Ν: Ποια νομίζεις ότι είσαι?!
Λ: Διπρόσωπη, κακομαθημένη!!!
Ξ: Εμένα δε θα με ξανά πιάσεις στο στόμα σου!
Λέει η Ξένια φωναχτά!
Θ: Ποιος σου είπε εσένα κουκλίτσα μου ότι θα κάτσω να ασχοληθώ μαζί σου?!
Λέει η Θεοδώρα με έντονο τόνο.
Ν: Τελείωνε Θεοδώρα!
Λ: Πες την αλήθεια. Εσύ με έβρισες πρώτη!
Θ: Γιατί να σε βρίσω κοπέλα μου?! Ακόμη και αν το έκανα,εσύ τι θα μου κάνεις Ε; Ένα κακομαθημένο είσαι! Δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις τους άλλους σε τσακωμό μόνη σου και φέρνεις τη Ξένια και την Νικολέτα μαζί σου. Λες και δε ξέρω και εγώ τι είναι!
Λ: Για κόψε λίγο αυτό το υφάκι!
Θ: Μπα?! Και αν δε το κόψω; Τι; Τι θα κάνεις;
Λέει και πάει να φύγει.. Ώσπου η Ξένια την τραβάει και την χαστουκίζει με όλη της την δύναμη.
Ν: Αν τολμήσεις και πεις σε κανέναν τι έγινε εδώ μέσα,την γάμησες!
Λ: Ελάτε! Πάμε κορίτσια!
Λέει η Λένα διατάζοντάς.
Αφότου έφυγαν τα κορίτσια η Θεοδώρα άρχισε να δακρύζει, προσπαθώντας να συνειδητοποιήσει τι είχε συμβεί. Με την σειρά της και αυτή βγήκε από τις τουαλέτες.
Για κακή της τύχη την ώρα που έβγαινε από τις τουαλέτες, συνάντησε έναν φίλο της. Αυτός ο φίλος της την πρόσεχε σαν τα μάτια του! Κάθε φορά που μάθαινε ή νόμιζε ότι κάτι είχε πάθει η Θεοδώρα.
Γύριζε τον κόσμο ανάποδα, μέχρι να μάθει τι είχε πάθει...
Έβγαινε και αυτός από τις τουαλέτες και την βλέπει με δάκρυα στα μάτια...
Π: Τι έπαθες;
Λέει φοβισμένα ο Παναγιώτης βλέποντας την σε αυτή την κατάσταση.
Θ: Τίποτα άσε με μία χαρά είμαι!
Λέει η Θεοδώρα με έντονο τρόπο προσπαθώντας να τον διώξει. Έχοντας κιόλας και δάκρυα στα μάτια της .
Π: Ποιος σε πείραξε; Λέγε! Ποιος;
Θ: Κανείς...
Π: Θεοδώρα! Ασ'τα αυτά! Κόψε τα ψέματα και λέγε.
Λέει ο Παναγιώτης έχοντας φουντώσει με την όλη κατάσταση!
Ο Παναγιώτης σκύβει στο ύψος της και την ρωτάει τι είχε συμβεί. Αυτή την φορά πιο ήρεμα. Όσο πέρναγε η ώρα τα δάκρυα της Θεοδώρας κυλαγανε όλο και πιο γρήγορα!
Θ: Δε μπορώ να σου πω..
Λέει με ένα δισταγμό και ξεσπάει σε δάκρυα πόνου και φόβου..
Π: Ηρέμησε, ηρέμησε....
Της λέει και την περνει στην αγκαλιά της προσπαθώντας να την ηρεμήσει.. Ξαφνικά τότε προσέχει την κοκκινίλα στο μάγουλο της...
Π: Θεοδώρα...
Της λέει με ένα σοβαρό ύφος βγάζοντας της από την αγκαλιά του.
Θ: Ναι;
Λέει ξέροντας τι είχε συμβεί.
Π: Ποιος σε χτύπησε;
Θ: Για τι πράγμα μιλάς;
Π: Ξέρεις πολύ καλά για τι πράγμα μιλάω!
Λέει φωνάζοντας ελάχιστα...
Θ: Δεν σε καταλαβαίνω...
Π: Θεοδώρα τελείωνε και λέγε! Αυτές που βγήκαν πριν από εσένα ήταν, έτσι;
Θ: Δε μπορώ να σου πω!
Π: Τι σου είπαν;
Θ: Δε μπορώ να σου πω! Με απείλησαν...
Π: Πάμε στην διευθύντρια!
Λέει πιάνοντας την από το χέρι και την κατευθύνει προς το γραφείο της διευθύντριας!
Θ: Όχι! Άσε με! Δε μπορώ να το πω!
Λέει τραβώντας το χέρι της από το δικό του και σταματάει να κατευθύνεται προς το γραφείο!
Π: Ρε μην φοβάσαι είμαι εδώ! Αν σου κάνουν κάτι θα μπλέξουν άσχημα να το ξέρεις αυτό...
Η Θεοδώρα σκουπίζει τα δάκρυα της και παίρνει και βαθιά ανάσα!
Π: Θα το πεις;
Τότε χτυπάει το κουδούνι είχε τελειώσει το διάλειμμα...
Θ: Θα το πω μετά θα το λύσουμε στο επόμενο. Αλλά θα μπορούσες να είσαι μαζί μου; Φοβάμαι να πάω μόνη μου να το πω....
Και αρχίσαν να κατευθύνονται προς τα σκαλιά για να να μπουν στις τάξεις τους.
Π: Όπως θες! Θα είμαι μαζί σου. Αλλά δεν υπάρχει λόγος να φοβάσαι! Είσαι δυνατή μωρέ εσύ!
Της λέει και η Θεοδώρα χαμόγελα ελάχιστα.
Θ: Δεν είμαι τόσο δυνατή όσο νομίζεις...
Π: Τι εννοείς;
Θ: Αν είμαι τόσο δυνατή όσο λες,δεν θα φοβόμουν!
Π: Δεν είναι κακό να φοβάσαι καμία φορά! Και εγώ φοβάμαι ώρες ώρες..
Ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο κεφάλαιο όσο και σε εμένα!!!
Πατήστε το αστεράκι αν σας άρεσε και για υποστήριξη φυσικά❤️💫
Μείνετε συντονισμένοι για το επόμενο κεφάλαιο...
ESTÁS LEYENDO
Σε Αγαπώ Αλλά Δεν Στο Λέω
Historia Corta~>Αυτό το βιβλίο είναι αφιερωμένο στο μπουλινγκ και στην αγάπη... _________________________________________ •Απόσπασμα : Παναγιώτης: ΘΕΟΔΏΡΑ! ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΈΨΩ ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ! Θεοδώρα: ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΘΈΛΩ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ! ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΜΩΡΌ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΠΡ...