Χαμός...

21 3 0
                                    

17 Μαρτίου 2024

Οι μέρες πέρναγαν και τα δυο παιδιά είχαν κάπως απομακρυνθεί αυτές τις μέρες.

Την Τετάρτη το τμήμα της Θεοδώρας είχε γυμναστική.

Η κυρία Δήμητρα,η γυμνάστρια τους κράταγε πάνω για να πάρουν απουσίες και μετά κατέβαιναν κάτω στο προαύλιο!

Κυρία Δήμητρα: Κατεβείτε ήσυχα και θα έρθω και εγώ σε 2 λεπτά. Πρέπει να κάνω κάτι!

Είπε η κυρία Δήμητρα ανοίγοντας την πόρτα και έπειτα κλειδώνοντας την.

Τα παιδιά κατέβαιναν τα σκαλιά. Η Θεοδώρα κατέβαινε τα σκαλιά έχοντας από πίσω της τον νταή της,τον Γιώργο.

Ο Γιώργος και η Θεοδώρα δεν ήταν ποτέ φίλοι. Απλώς γνώριζαν ο ένας τον άλλον από το Δημοτικό, πέρυσι. Τίποτε παραπάνω!

Ο Γιώργος όμως φέτος έχει αρχίσει και την ενοχλεί. Την βαράει και της μιλάει άσχημα όλη την ώρα! Και η Θεοδώρα τι να κάνει...δεν μιλάει!

Πάει να κατέβει η Θεοδώρα ένα σκαλί αλλά πέφτει στο πάτωμα και περνάει 3 σκαλιά...

Την είχε σπρώξει ο Γιώργος! Το θέμα δεν είναι ότι την έσπρωξε αλλά το που την έσπρωξε. Την εσπρωχνε συχνά αλλά με τέτοιο τρόπο,δε το έχει κάνει ποτέ!

Η Θεοδώρα τρομαγμένη από το ξαφνικό και απότομο σπρώξιμο τον Γιώργου. Έκλαψε και έβαλε μια φωνή!

Όλοι τότε στον βγήκαν από τις τάξεις τους για να δουν τι είχε συμβεί.. Το μόνο που είδαν ήταν την Θεοδώρα με σημάδια και αίμα στην μύτη.

Ενώ ταυτόχρονα βλέπανε τον Γιώργο να γελάει με την Θεοδώρα... Απαράδεκτος.. Ενας καθηγητής πήρε τα δυο παιδιά κάτω στο γραφείο.

Εκεί φρόντισαν τις πληγές της Θεοδώρας και κάλεσαν τους γονείς και των δύο παιδιών. Και τους έβαλαν να καθίσουν έξω από το γραφείο.

Γ: Εξαιτίας σου είμαι εδώ!

Η Θεοδώρα είχε κατεβασμένο το κεφάλι και δεν απάντησε,έκανε λες και δεν άκουσε τίποτα!

Γ: Ε ΜΩΡΗ ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ!

Θ: Άσε με ήσυχη!

Φώναξε η Θεοδώρα και έφυγε από δίπλα του και πήγε στο γραφείο της αγαπημένης της καθηγήτριας να περιμένει.

Η αγαπημένη της καθηγήτρια: Τι συμβαίνει παιδί μου;

Θ: Θα μπορούσα να περιμένω εδώ μέχρι να έρθουν οι γονείς μου;

Η αγαπημένη της καθηγήτρια: Φυσικά παιδί μου, αλλά πες μου τι έχει συμβεί;

Η Θεοδώρα εξήγησε τα πάντα...

**

Μετά από ώρα ήρθαν και οι μαμάδες των παιδιών...

Μαμά Θεοδώρας: Αυτό δεν μπορεί να συνεχιστεί άλλο!

Είπε με έντονο τόνο στην διευθύντρια.

Μαμά Θεοδώρας: Κάντε κάτι!

Διευθύντρια: Καταλαβαίνω,θα κάνω κάτι άμεσα και επίσης έχετε δίκιο ζητάω χίλια συγνώμη εκ μέρους του νταή.

Τότε χτύπησε το κουδούνι.

Μαμά Θεοδώρας: Το θέμα μου δεν είναι η συγνώμη του οποιοδήποτε για τα τραύματα της κόρης μου. Αλλά να μου υποσχεθεί αυτό το άτομο που το έκανε ότι δε θα επανηλφθεί!

Διευθύντρια: Καταλαβαίνω... Θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου.

Η Θεοδώρα ήταν έξω από το γραφείο περιμένοντας παρέα μαζί με τον Παναγιώτη.

Ο Παναγιώτης την είχε δει που στεκόταν έξω από το γραφείο και την έκανε να της τα πει όλα...

Ο Παναγιώτης είχε γίνει κόκκινος από τον θυμό. Αλλά και ταυτόχρονα προσπαθούσε να συγκρατήσει τον εαυτό του,έτσι ώστε να μην πλακώσει στο ξύλο τον Γιώργο οπού καθόταν στην γωνία....

Γ: Μπα! Έφερες και το αγόρι σου για προστασία; Κότα!

Θ: Δεν είμαι -

Η Θεοδώρα δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση της, ώσπου ο Παναγιώτης πετάχτηκε και απάντηση για εκείνη....

Π: Είπες τίποτα ρε μπασταρδε;

Είπε ο Παναγιώτης με θράσος έχοντας κοκκινίσει ολόκληρος από τον τρόπο που μίλησε στην Θεοδώρα!

Μικρό κάπως...το ξέρω!😭🙏🏻

Πατήστε το αστεράκι αν σας άρεσε και για υποστήριξη φυσικά ❤️💫

Σε Αγαπώ Αλλά Δεν Στο Λέω Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon