Κεφάλαιο 14

16 3 0
                                    

Θ: Παναγιώτη! Περίμενε!

Είπε η Θεοδώρα και του τράβηξε το χέρι...

Θ: Μου αρέσεις...

Ο Παναγιώτης έμεινε κόκκαλο...

Παναγιώτης :

Θ: Μου αρέσεις...

Της αρέσω; Αποκλείεται! Συμβαίνει αυτό όντως στα αλήθεια; Δε το πιστεύω....

Η χαρά μου είναι απερίγραπτη!

Για μια στιγμή...έχει διαφορά το 'μου αρέσεις' με το 'σ'αγαπω'. Έτσι;

Δε ξέρω... μπορεί απλώς να ντρέπεται να το πει!

Αυτή τη αυτή στιγμή αυτό είναι το τελευταίο πράγμα που με ενδιαφέρει!

Ένα πράγμα θέλω εγώ τώρα...να ασχοληθώ με το μικρό μου πλασματακι!

Π: Θεοδώρα....το εννοείς αυτό που είπες μόλις;

Θ: Όχι ακριβώς...

Π: Τι εννοείς;

Ρωτάει ο Παναγιώτης ανήσυχος.

Θ: Σ'αγαπώ.

Λέει η Θεοδώρα έχοντας γίνει κόκκινη και τον παίρνει μια σφιχτή αγκαλιά..

Ο Παναγιώτης κόκκινησε και αυτός, ώσπου έσπασαν την αγκαλιά...

Π: Θεοδώρα ,θα ήθελες να γίνεις η κοπέλα μου; Ξέρω ότι είσαι πολύ μικρή για σχέσεις κτλπ. Αλλά σ'αγαπώ παρά πολύ ,θα ήθελα πολύ να είμαστε μαζί... Σε παρακαλώ δώσε μου αυτή την ευκαιρία!

Είπε ο Παναγιώτης κοιτώντας την στα μάτια. Η Θεοδώρα κόκκινησε ολόκληρη! Χάρηκε με τα λόγια του Παναγιώτη.....

Δεν ήξερε τι να πει. Της κόπηκαν τα πόδια! Η Θεοδώρα πήρε μια βαθιά ανάσα,και έδωσε την απάντηση του στον Παναγιώτη.

Θ: Άκουσε με Παναγιώτη... Θέλω να είμαστε μαζί! Αλλά δε θέλω να γίνει γνωστό... Σιγουριά κι όλας θα μας την πουν για την διαφορά ηλικίας!

Π: Μη το σκέφτεσαι αυτό.

Θ: Δε θα ήθελα να "βγούμε" θα ήθελα να με περιμένεις λίγο, ηλικιακά εννοώ! Και είμαι και πολύ μικρή!

Π: Το καταλαβαίνω...θα σε περιμένω όσο χρειαστεί! Πόσα χρόνια να περιμένω;

Θ: Μην βιάζεσαι! Όταν θα είμαι έτοιμη θα στο πω αμέσως!

Ένα χαμόγελο ξεπρόβαλε στο πρόσωπο του Παναγιώτη! Το πρόσωπο του έλαμπε...

Παράλληλα η Θεοδώρα χαμογέλασε και εκείνη!

7 Μαϊου 2024

Η Θεοδώρα καθόταν στο διάλειμμα,σε ένα παγκάκι και μίλαγε μαζί,με μερικές φίλες της!

Σε Αγαπώ Αλλά Δεν Στο Λέω Where stories live. Discover now