Οι γονείς εμπλέκονται

31 3 0
                                    

Τα 4 κορίτσια κάθισαν έξω από το γραφείο περιμένοντας να μιλήσουν με τους γονείς τους... Υποτίθεται "ήσυχα."

Ν: Θα μας το πληρώσεις αυτό.

Θ: Άμα νόμιζες ότι θα καθόμουν να δέχομαι τις απειλές σου. Είσαι γελασμενη!

Λ: Τι είπες ρε μαλακισμενη! Μην σε γαμ-

Είπε η Λένα έντονα ετοιμάζοντας να σηκωθεί από την θέση της και να χτυπήσει την Θεοδώρα.

Η Θεοδώρα τραβιέται γρήγορα και έτσι αποφεύγει το χέρι της Λένας...

Φιλόλογος/Κ.Β: Ε! Κορίτσια ήρεμα!

Κ.Ε: Νικολέτα! Έλα να μιλήσεις με την μάνα σου!

Ν: Έρχομαι...

Είπε με έναν ενοχλημένο τόνο!

Η Θεοδώρα ήταν η τελευταία η οποία βγήκε από το γραφείο της διευθύντριας.. Έτσι έπρεπε να κάτσει αναγκαστικά δίπλα στην Ξένια...

Μπορεί να μην φαινόταν τρομαγμένη στο βλέμμα της. Αλλά μέσα της φοβόταν υπερβολικά πολύ!

Ευτυχώς όση ώρα έκατσε δίπλα της δεν έγινε τίποτα κακό...

Σιγά σιγά ερχόντουσαν και οι γονείς! Πρώτα ήρθε η μαμά της Νικολέτας, μετά της Λένας,με την σειρά της ακολούθησε και η μητέρα της Ξένιας.

Και τέλος η μητέρα της Θεοδώρας.

Η μητέρα της Θεοδώρας είχε τρομάξει πιο πολύ από όλες. Λογικό,δεν είναι και ότι καλύτερο να σε καλούν από το σχολείο να σου πουν.

Ότι το παιδί σου δέχτηκε απειλές και εκβιασμούς.

Δεν λέω και το να ακούς ότι το παιδί σου,το καμάρι σου,το στήριγμα σου! Χτύπησε και απείλησε ένα άλλο παιδί...

Δεν είναι εύκολο να το χωνέψει ο οποιοσδήποτε γονέας.

Η διευθύντρια έπαιρνε μία μία μαμά μεσ' το γραφείο. Τις είχε βάλει σε «μια σειρά» για το πώς θα μπούνε.

Η μητέρα της Θεοδώρας ήταν τελευταία και έτσι μπορούσε να της εξηγήσει τι είχε συμβεί.

Φυσικά για να της εξηγήσει τι είχε συμβεί,της είπε να πάνε πιο πέρα! Δεν είχε η Θεοδώρα όρεξη να τις ακούει να κοπανιονται πάλι!

Μ.Θ: Θα μου εξηγήσεις παιδί μου;

Θ: Λοιπόν, όλα άρχισαν όταν μου είπαν να πάω στις τουαλέτες μαζί τους.....

Η Θεοδώρα εξήγησε τα πάντα με κάθε λεπτομέρεια χωρίς να παραλείπει τίποτα!

Θ: .....Και μετά ο Παναγιώτης με είδε να κλαίω και φυσικά με πίεσε να του πω τι είχε συμβεί! Και μετ-

Μ.Θ: Οχ..Μην μου πεις ότι πάλι τον έπιασε η εμμονή του να σε φρόντισει.

Θ: Δυστυχώς σήμερα τον έπιασε!

Μ.Θ: Καλά! Κατάλαβα! Συνέχισε.

Θ: Ωραία και μετά του εξήγησα....

**

Θ: .....Και τώρα βρισκόμαστε σε αυτή την κατάσταση!

Μ.Θ: Κατάλαβα...

Κ.Ε: Η μαμά της Θεοδώρας παρακαλώ να περάσει.

Μ.Θ: Ήρθε η σειρά μου... Πρόσεχε εντάξει;

Θ: Εντάξει μαμά! Θα προσέχω.

Η μαμά της Θεοδώρας μπαίνει μέσα στο γραφείο και κάθεται στην καρέκλα στα αριστερά... 

***

Μετά από λίγο αφότου τελείωσε η συζήτηση με τους γονείς χτυπάει το κουδούνι.

Ο Παναγιώτης βλέπει την Θεοδώρα έξω απ'το γραφείο και έρχεται δίπλα της.

Π: Όλα καλά;

Θ: Ναι καλέσανε τους γονείς. Και τώρα τους έχει πάρει όλους μέσα για να συζητήσουν πάλι!

Π: Δεν πιστεύω να ανησυχείς ή να φοβάσαι!

Θ: Όχι... Απλώς είμαι λιγάκι ακόμη κάπως από το περιστατικό.

Π: Ηρέμησε...

Της λέει και της χαϊδεύει απαλά την πλάτη,παίρνοντας το μπουκάλι με το νερό από τα χέρια της και δίνοντας της το να το πιεί...

Θ: Ευχαριστώ...

*ΣΤΟ ΓΡΆΦΕΙΟ*

Μαμά Ξένιας: Αυτό που λέτε κυρία Ειρήνη είναι άδικο! Γιατί να πάρει το παιδί μου αποβολή για κάτι που δεν έκανε!

Λέει η μαμά της Ξένιας φωνάζοντας έντονα!

Κ.Ε: Σας παρακαλώ! Σας παρακαλώ,με έχετε φτάσει έως εδώ!

Λέει δείχνοντας με το χέρι της,την κορυφή του κεφαλιού της...

Μαμά Νικολέτας: Ο για κάντε μας την χάρη! Που θα πείτε ότι το παιδί μου! Το δικό μου παιδί! Το αγγελούδι μου! Απείλησε άλλο παιδί; ΗΜΑΡΤΟΝ ΠΙΑ!

Κ.Ε: ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΏ!!!

Λέει η κυρία Ειρήνη έχοντας φτάσει στα όρια της! Παρόλα αυτά οι δύο μαμάδες συνέχιζαν να φωνάζουν!

Κ.Ε: Κυρία Αθανασία και κυρία Όλγα παρακαλώ βγείτε έξω μέχρι να ηρεμήσετε!

Λέει η διευθύντρια φωνάζοντας έντονα!

Κυρία Όλγα (Μαμά Ξένιας): Αυτή η αποβολή δεν θα δωθεί στο παιδί μου και έχετε πρόβλημα... Αυτά είχα να πω

Λέει με αυστηρό ύφος η μαμά της Ξένιας και φεύγει από το γραφείο.

Κυρία Αθανασία (Μαμά Νικολέτας): Οκέι... Όπως επιθυμείτε κυρία Ειρήνη!

Λέει η κυρία Αθανασία με τον ίδιο τόνο και φεύγει και εκείνη με την σειρά της...

Κ.Ε: Κυρία Φωτεινή... Από ότι φαίνεται είμαστε οι δυο μας!

Λέει η διευθύντρια γελοντας λίγο...

Πατήστε το αστεράκι αν σας άρεσε και για υποστήριξη φυσικά!❤️💫

Σε Αγαπώ Αλλά Δεν Στο Λέω Onde histórias criam vida. Descubra agora