Η 16χρονη μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της περιοχής και μπήκε άμεσα σε χειρουργείο.
Ο Παναγιώτης πανικόβλητος κάλεσε τους γονείς της Θεοδώρας.
Μαμά.Θ: Έλα παιδί μου,τι κάνεις;
Π: Η Θεοδώρα είναι στο νοσοκομείο την χτύπησε αυτοκίνητο!
Μαμά.Θ: Ερχόμαστε όσο πιο γρήγορα μπορούμε.
Είπε η μαμά της Θεοδώρας με μια χαλαρή φωνή. Μα καλά τόσο γραμμένη την έχουν την κόρη τους;
Μετά από την κλήση με την μαμά της Θεοδώρας πήγα και μίλησα με έναν από τους γιατρούς.
???: Έχει πολλά τραύματα από την πτώση, κυρίως στο κεφάλι κάτι το οποίο είναι ανησυχητικό!
Π: Εντάξει ευχαριστώ γιατρέ!
???: Μην ανησυχείς μικρέ, είναι σε καλά χέρια!
Π: Η ζωή της δεν είναι σε κίνδυνο, σωστά;
???: Μέχρι στιγμής όχι. Αλλά θα σε ενημερώσω εγώ προσωπικά για ότι καινούργιο νέο έχουμε!
Π: Ευχαριστώ παρά πολύ, γιατρέ!
???: Λέγε με κύριε Πάνο αν θες μικρέ.
Π: Έχουμε και ίδιο όνομα.
Κύριος.Π: Χαίρομαι Παναγιώτη, πρέπει να πάω μέσα,θα σε ενημερώσω για το οτιδήποτε!
Λέει ο κύριος Πάνος και φεύγει.
Π: Ευχαριστώ και πάλι.
Ανησυχώ παρά πολύ,ήταν πολύ ώρα στο χειρουργείο! Φτάσαμε 2:25 στο νοσοκομείο και την βάλανε στο χειρουργείο.
Η ώρα είναι 4:30. Ανησυχώ! Τι κάνουν τόση ώρα; Γιατί αργούν τόσο;
Βλέπω τον κύριο Πάνο και τρέχω να τον ρωτήσω αμα ξέρει τίποτα νεότερο.
Κύριος.Π: Δε ξέρω θα σου πω αμέσως δώσε μου ένα λεπτό.
Είπε και πήγε να ελέγξει την κατάσταση της.
Π: Λοιπόν;
Κύριος.Π: Παμε να καθίσεις.
Λέει ο κύριος Πάνος με σιγανή φωνή.
Π: Δε μου αρέσουν αυτά, πείτε μου! Έχει κάτι σοβαρό; Πείτε μου!
Είπε ο Παναγιώτης φωνάζοντας ελάχιστα δακρυζοντας.
Κύριος.Π: Κάθισε μικρέ.
Λεει και του δείχνει την καρέκλα. Ο Παναγιώτης υπακούει αυτή τη φορά και κάθεται.
Κύριος.Π: Έχει ένα σοβαρό αιματομα στο κεφάλι, είναι εσωτερικό μάλιστα πολύ βάθη. Είναι σοβαρή περίπτωση,
VOCÊ ESTÁ LENDO
Σε Αγαπώ Αλλά Δεν Στο Λέω
Conto~>Αυτό το βιβλίο είναι αφιερωμένο στο μπουλινγκ και στην αγάπη... _________________________________________ •Απόσπασμα : Παναγιώτης: ΘΕΟΔΏΡΑ! ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΈΨΩ ΘΕΛΩ ΑΠΛΑ! Θεοδώρα: ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΊΠΕ ΌΤΙ ΘΈΛΩ ΠΡΟΣΤΑΣΊΑ! ΔΕΝ ΕΊΜΑΙ ΜΩΡΌ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΆΖΟΜΑΙ ΠΡ...