Γενέθλια!

15 3 0
                                    

Π: Ευχαριστώ Θεοδωρα.

Θ: Για τι;

Τον ρωτάει η Θεοδώρα όλη απορία!

Π: Είσαι η μόνη που με καταλαβαίνει και δε με κρίνει! Ευχαριστώ για όλα. Σε αγαπώ γαμω.

Θ: Να με ευχαριστείς για τι; Εγώ απλώς ο εαυτός μου είναι γύρω σου δε κάνει κάτι το σπουδαίο. Άσε που δε μπορώ να σε βλέπω έτσι ψυχικά πιεσμένο! Δε θέλω να σε βλέπω έτσι,θέλω να σε βλέπω μόνο χαρούμενο!

Π: Δε θέλω να λήξει ποτέ αυτή η σχέση!

Θ: Ούτε εγώ.

Ο καιρός πέρναγε και τα δύο παιδιά συνέχιζαν να βγαίνουν και να αγαπιούνται το ίδιο!

Μπορεί να ακούγεται τρελό αλλά και ταυτόχρονα πανέμορφο το πώς δύο παιδιά σε τόσο μικρή ηλικία, αγαπιούνται και φροντίζουν ο ένας τον άλλον τόσο!

Οι μήνες περνάγανε ευχάριστα όσο τα δύο παιδιά συνεχίζαν και έβγαιναν.

7 Μαϊου 2027

(Το ξέρω προχώρησε πολύ απότομα θα έλεγα η ροή της ιστορίας αλλά τι να κάνουμε)

Ο Παναγιώτης έκλεινε τα 18 του χρόνια. Η Θεοδώρα του είχε ετοιμάσει ένα μεγάλο δώρο!

Με παρέα τα γενέθλια του,τα γιόρτασε με την οικογένειά του,την Θεοδώρα και την οικογένειά της.

Μεριά Παναγιώτη

Δεν ήθελα φέτος να κάνει κάτι με την παρέα μου. Περίεργο να το ακούτε αυτό από ένα 18χρονο,έτσι;

Φέτος ήθελα να γιορτάσω ήσυχα και απλά τα γενέθλια μου. Μακάρι να μπορούσα να είχα και το κεφάλι μου ήσυχο!

Τώρα που θα γίνω 18 βλέπω να μου έρχεται και το χαρτί για τον στρατό. Δε θα δώσω φέτος πανελλήνιες ήταν δύσκολη χρονιά.

Δεν είχα χρόνο για διαβάσματα οπότε θα δώσω του χρόνου! Αλλά μέχρι τότε, τι; Τον στρατό δε μπορώ να τον αποφύγω. Κάποια στιγμή θα πάω!

Απλώς δε ξέρω πως να το πω στην Θεοδώρα δε θα με δει για 1,5 χρόνο κοντά. Ανάλογα φυσικά που θα με στείλουν!

Αλλά δε θα είναι εύκολο για εκείνη. Για καμιά κοπέλα δεν είναι! Πάντως νιώθω ότι με την Θεοδώρα βλέπω λαμπρό μέλλον!

Σε Αγαπώ Αλλά Δεν Στο Λέω Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora