תחילתה של חברות

4 0 0
                                    

אמה בוהה במסך כבר 10 דקות. הולכת הלוך חזור, הלוך חזור מהמטבח לסלון מנערת את ראשה לצדדים וממלמלת לעצמה "OMG" "אין מצב" בלופים חוזרים.
היא מנסה להירגע ומתיישבת ומחליטה להקליד חזרה רק "הי"
דקה שלמה עוברת. דקה של שקט ומתח מורט עצבים עד שמגיעה הודעה חזרה "הי" בזמן שהיא שוקלת מה להגיב חזרה היא רואה על המסך שלוש נקודות והמילים  "מקליד..."

ניק: "אז איך זה שאת יודעת כל כך הרבה דברים עלי וזה לא משהו שפורסם במדיה"

אמה: "במילה אחת - נומרולוגיה" היא מקלידה חזרה

ניק: "ובמספר מילים לאלו שמאיתנו שלא מכירים את המשמעות של נומרולוגיה" והוא מוסיף סמיילי מחייך בסוף

אמה: "המספרים בתאריך לידה מספרים על התכונות איתם נולדת. החוזקות והחולשות שלך. גילאים ואירועים משמעותיים שהיוו תפנית בחיים שלך ומציאויות שיזדמנו לחייך"

ניק: "מעניין. אז מה עוד את רואה בעתיד שלי?"

אמה: "לא לא לא. אני לא מתעסקת בלקרוא את העתיד. העתיד יכול להשתנות על פי הבחירות שלך. זה תחביב בשבילי. אני אוהבת לנתח אישיות ולעזור לאנשים למצוא את המקום שלהם בעולם הזה ואת השקט הפנימי שלהם"

ניק: "והתחושות האלו שלך, מהן אומרות לך עכשיו"

אמה: "זה לא בדיוק עובד ככה. אי אפשר לשאול אותי ותהיה לי תשובה. זה פשוט בא"
"אבל ספציפית כרגע, אני מרגישה שאתה בתחושה של עצבות מאוד עמוקה"

עוברות שלוש דקות והוא עדיין לא מתחיל להקליד וזה מדאיג את אמה.

אמה: "אני מבינה שאני צודקת?" היא לא מחכה לתגובה שלו ושואלת חזרה

אחרי דקה של דממה הוא מתחיל להקליד

ניק: "אני לא מכיר אותך וכבר נכוויתי בעבר. איך אני יכול לסמוך עלייך?"

אמה: "אני לגמרי מבינה אותך. במיוחד אדם שנמצא במקום שאתה נמצא. בטח קשה למצוא חברים אמיתיים שיהיו איתך באמת ובתמים ולא בגלל מי שאתה לעוד חמישה מיליון עוקבים"

אמה: "כל מה שאני יכולה להציע לך זה לבדוק את הפרופיל שלי. אני מפרסמת שם מדי פעם פוסטים שקשורים לנומרולוגיה, פשוט תפעיל תרגום אוטומטי. אני גם קנאית לפרטיות שלי ולא מפרסמת הרבה דברים אישיים. והייתי רוצה לעזור לך. זה הכל"

ניק: "איך את יכולה לעזור לי?"

אמה: "דבר ראשון להיות חברה ולהקשיב, אנחנו יכולים להיות חברים לעט. אין לי ציפיות או דרישות "
"דבר שני, להיעזר במספרים כדי לעזור לך למצוא את המצפן הפנימי שלך"

ניק: "את מכירה אותי מהמדיה ומסתבר שגם מהמספרים. תספרי עלייך, כדי שגם אני אכיר אותך. ולא רק את הדברים השגרתיים המובנים מאליהם. תני לי להרגיש שגם את משתפת אותי במשהו אישי"

לגעת בכוכביםWhere stories live. Discover now