1.Ярвайсан амьтан

126 12 9
                                    

AUTHOR'S POV:
Пормын хувцасаа нямбайлан өмссөн хар үст шинэ сургууль руугаа яаралгүй алхана.Хэдий түүнд машинаар хүргэж өгөхийг санал болгосон боловч тэр алхахыг илүүд үздэг бололтой.Ямар ч сандралгүй тайван алхах нь хичнээн их сургууль дамжсанийг нь илтгэнэ.Мөн хажуугаар нь өнгөрсөн охин гэлтгүй залуус хүртэл түүнийг ширтэх ч тэрэнд хамаагүй байсан юм.

Багш нарын өрөөг хайн явж байтал хаанаас ч юм нэг охин ирээд түүнийг мөргөөд уначих нь тэр.Хэдий тэр хайхрамжгүй нэгэн ч яахаа алдсан хөгийн амьтан биш тул өнөөх охинийг босгоход тэр их л яарсан бололтой

JK'S POV:

-Уу...уучлаарай! Би харин...нөгөө яараад!Та зүгэ....

-Хөөе гаж амьтан минь!!
хэмээн хэн нэгэний дуу гарахад охин огт танихгүй миний ардуур орон нуугдах нь тэр

-Хөөх бүр хамгаалагчтай болчихож?Холдож үз шинэков оо?

"Түүнийг тайван орхи"

-Овоо том дуутай новш байхнэ?Хаанаас гарж ирсэн гай вээээ!

"чи өөрөө хаанаас гарж ирсэн охин шиг амьтан бэ?"

Миний үг энэ жижигхэн амьтны уурыг их л хүргэсэн бололтой ханцуйгаа шуун надруу ойртоход биднийг чимээгүй ажиглаж байсан цэнхэр үстэй ярвайсан амьтан

"Болио явцгаая!"
Хэмээгээд явахад өнөөх залуу надруу байдгаараа муухай харчихаад цэнхэр үстийн хойноос гүйгээд явчихав.Би ч замаа хөөхөд өнөөх охин хажууд ирэн

-Юу чамд үнэхээр баярлалаа...Өөрийгөө дууслаа л гэж бодлоо шүү.Чи сая жиминий царайг харсан уу? Ааашш бичлэг хийчихдэг байж...Би ч ууг нь нээх дээрэлхүүлээд байдаг гар биш л дээ!Гүэ ер нь жимин ийг бол зүгээр май май гээл дуусгачих байсын!Хөөх бүр нүдэнд төсөөлөгдчихлөө байна.Жижигхэн юм байж наддаа их дээрэлхүү гэж яана?Өөө нээрээ чиний ачаар алдарт COLD GUY ийн ярихыг сонслоо шүү дээ? Яааа үнэхээр гайхалтай байсан шүү!Аргагүй л ви!!гэхдээ...

"Уучлаарай би ч бас яарж байна"

-кхммм тиймлдээ өөрийн мэдэлгүй ингэчихээд байдаг юм!Уучлаарай?

"Тийм л байх гэхдээ надад яг одоо багш нарийн өрөө хэрэгтэй байна.

-Тэгэлгүй яахав.Дагаад яв...

• • •

AUTHOR'S POV:
Хар үстийг ангид орж ирснээс хойш бүгд л нүд унагаан орилолдоно.
-заа шинэ сурагч өөрийгөө танилцуулаарай!

"Жонгүг..."

гэхэд илүү зүйл хүлээж байсан тэднийг хэсэг нам гүм байдал эзэлсэн ч удалгүй ойлгосон бололтой бүгд л алга ташиж эхлэлээ. Тиймээ үргэлж л унтаж эсвэл цонхоор ширтэж байдаг тэр нэгэн хүртэл жуумалзан алгаа ташиж байсан юм.




————————————————————

АНХНЫХ ТУЛ ТУРШЛАГАГҮЙ АЛДАА ДУТАГДАЛ НИЛЭЭДГҮЙ Л БАЙНА БАЙХАА ОЙЛГООРОЙ.
сануулж хэлэхэд:
   жонгүүг , тэхён , бусад хүмүүс гэсэн фонтоор явна шүү💋

But us...Where stories live. Discover now